niet op de hoogte bij veilig vrijen lijn

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• niet op de hoogte bij veilig vrijen lijn

Hoi , is een topic gestart hier , heb de website soaids bezocht , daar mail naartoe gestuurd , hier op topic ook tel gekregen van de veilig vrijen lijn ivm met informatie betreffende anoniem testen .

Gebeld vandaag , vriendelijke dame aan de lijn , ze vroeg of ze me een doorverwijs dokter mocht toezeggen , heeft er enkele opgesomd had gekozen voor dr in Wilrijk (Antwerpen) tel gekregen , bel er naar .

Leg mijn verhaal uit , hij zegt oke wanneer kan je komen ik zeg vandaag nog als het gaat , plots zegt hij .....Euuuuuuuum ik doe dit in feite niet meer ben op pensioen
    Maar eerst vraagt hij wel wanneer kan je komen !!!

Zijn ze dan bij veilig vrijen lijn dan niet op de hoogte

Kan dus vandaag niet meer bellen is maar tot 17.oo , heeft er iemand via deze weg nog een andere tel ter beschikking voor mij regio antwerpen
    Vertrek van het weekend nog op verlof en had me graag ervoor laten testen

groeten

Re: niet op de hoogte bij veilig vrijen lijn

Bericht hoor hier niet thuis. Een dokter mag (in België) wanneer hij op pensioen is nog 'gewone' consultaties doen. Uitgebreide onderzoeken zoals een soa test niet. Hij heeft je wellicht dan ook doorverwezen naar een andere dokter. Dat men bij de door jou gecontacteerde instantie niet op de hoogte is is spijtig maar nog altijd geen drama; je kan altijd bij een andere dokter terecht.
    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Re: niet op de hoogte bij veilig vrijen lijn

heeft me geen andere dokter doorverwezen maar idd geen drama

Commentaar

Aan het werk...
      X