kan me iemand raad geven !!

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• kan me iemand raad geven !!

Hoi iedereen ,

Ik wil stoppen met wandelen , kost geld man

De laatste keer dat ik geweest ben is een week geleden , ik wilde een check up laten doen maar zaterdag heb ik iemand ontmoet , tja weet niet of het de ware is maar in ieder geval iemand waar ik een vaste relatie mee wil.

Nu is het probleem , dat alles kort op elkaar volgt ( had niet gedacht iemand te ontmoeten) maar het gebeurde ..... Nu wil ik me laten testen maar de tijd is te kort , de dame knuffelde mij en kuste mij , ik weet dat ze meer wilt maar zit met een groot dilemma ik kan het wel verkopen om met condoom te vrijen en zeggen om alles wat safe te doen , maar dit geeft geen goede indruk . dus ik zal moeten opbiechten dat ik dvp heb bezocht ...... Maar weet echt niet hoe ik dit zal moeten aanpakken !!!!

Kan toch moeilijk zeggen , niet meer kussen want ik kan je de eventuele soa's doorgeven die ik heb opgelopen ..... Man Man waar ben ik aan begonnen ik wil haar niet kwijt maar weet niet hoe ik het moet vertellen

Bij DVP Steeds NMC , regelmatig gebeft , pijpen zonder condoom en tongzoenen
    Dames worden praktisch maandelijks gecontroleerd , en dan de incubatie tijd meegerekend is het risico dan nog hoog !

Of kan ik zeggen dat de vorige relatie dateert van 6 maanden geleden en dat ik me in feite nog niet heb laten controleren , klinkt dat niet beter !!

Zijn alle soa's te behandelen , en kan je ze dan blijven doorgeven na behandeling ???
    HPV geraak je niet vanaf zeker , als er geen wratjes zijn te bespeuren , kan je ze dan nog doorgeven of moet ik dan heel mijn leven met condoom vrijen . Bijvoorbeeld clamidia als je daar medicatie voor hebt gekregen , kan je dit dan doorgeven .

Dus in principe mag ik haar dan ook niet kussen dan , of beffen

met vriendelijke groeten

Re: kan me iemand raad geven !!

Dag redvodka,

Ik denk dat ik je begrijp morele goed dilemma begrijp. Ik denk dat je met je eigen geweten in het reine moet zien te komen en kiezen. Wil je een nieuwe relatie meteen belasten met leugens ("smoezen" of "leugentjes om bestwil" klinkt al minder erg) of ben je pragmatisch en kies je voor de "lieve vrede". Als je altijd eerlijk wilt zijn tegen "de vrouw van je dromen/leven" is het antwoord simpel: met de billen bloot. Als je voor een meer pragmatische instelling kiest eigenlijk ook, je geeft zelf al een voorzet. Het probleem zit dus in jouw hoofd en dat kunnen wij niet oplossen vrees ik.

Succes met je nieuwe relatie!
    Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door redvodka Bekijk bericht
      Nu wil ik me laten testen maar de tijd is te kort , de dame knuffelde mij en kuste mij , ik weet dat ze meer wilt maar zit met een groot dilemma ik kan het wel verkopen om met condoom te vrijen en zeggen om alles wat safe te doen , maar dit geeft geen goede indruk . dus ik zal moeten opbiechten dat ik dvp heb bezocht ...... Maar weet echt niet hoe ik dit zal moeten aanpakken !!!!

Kan toch moeilijk zeggen , niet meer kussen want ik kan je de eventuele soa's doorgeven die ik heb opgelopen ..... Man Man waar ben ik aan begonnen ik wil haar niet kwijt maar weet niet hoe ik het moet vertellen

Bij DVP Steeds NMC , regelmatig gebeft , pijpen zonder condoom en tongzoenen
      Dames worden praktisch maandelijks gecontroleerd , en dan de incubatie tijd meegerekend is het risico dan nog hoog ! ........................ Dus in principe mag ik haar dan ook niet kussen dan , of beffen
      Vet gedrukte snap ik werkelijk niet, wat is er verkeerde indruk aan als je in een nieuwe relatie met condoom sex hebt. Je betrokken voelen bij je eigen en haar gezondheid kan toch geen slechte indruk zijn.

En jou DVP bezoek; ik neem aan dat zij ook niet alle details wil horen. En weet jij veel wat zij gedaan heeft met andere? Volgens mij kan je volstaan dat je als vrijgezel wel eens gezoend hebt met een vrouw en ook orale sex ZC en NMC. Of dat een one night stand of een DVP was hoef je denk ik echt niet te zeggen. Dat is niet liegen en ook geen smoes. Wat bereik je ermee als je zegt dat je naar een DVP ging? Wat bereik jij ermee als je echt alle kleine details van haar sex leven in het verleden zou weten. Die dingen biecht je na jaren wellicht een keer op in een eerlijke bui. Nu volstaat dat je een klein risico gelopen hebt en voor haar en je eigen veiligheid een test wil. Althans dat lijkt mij de logische stap nu.

Als jij nu naar de soa poli gaat en een test doet heb je in een week een uitslag en kan je gerust beffen en zoenen. NZC kan je ivm incubatietijd HIV beter 3 maanden mee wachten en je dan nogmaals laten testen. Niet jij alleen maar samen naar de poli. Echt ik was er laatst voor het eerst en je ziet stapels stelletjes die op die manier zekerheid willen. Verdere zekerheid is onderling vertrouwen dat je voor elkaar wel de enige sex partner blijft.

Als ik de info goed onthouden heb is het officiële SOA advies ook altijd de eerste 3 maanden NMC afwachtend op de testen.
      Smile because it happend not cry because it is over

Commentaar

Het officiele advies is inderdaad om de eerste 3 maanden alleen veilige sex te hebben dus met condoom en je daarna samen te laten testen. Jij zal tenslotte ook niet haar eerste vriendje zijn
        Dick31
        EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Je maakt juist een goede indruk door aan te geven eerst een tijd met condoom te willen vrijen. Je kunt ook aangeven, als zij perse zonder wil, samen een test te willen en haar vragen waarom ze specifiek sex zonder wil. Wil de kinderen bijvoorbeeld?

Bij zoenen en beffen is het risico van overdracht relatief klein en zou ik me niet zo druk over maken.

En waarom opbiechten!? Is het relevant dat je voor haar af en toe een dvp bezocht? Wil je haar exacte aantal ex-en weten en wat ze er mee deed? En los daarvan: Miljoenen mannen doen dat dus het is niets vreemds om toe te geven en wie is zij om jou daarop te veroordelen?

Commentaar

Waarom zou je überhaupt het DVP-bezoek met je komende vriendin aankaarten? Wat zou daartoe de concrete aanleiding zijn? Bij een kennismaking met een nieuwe vrouw zou ik daartoe geen aanleiding zien. Daarom eens met Spooky.

Commentaar

Je hoeft je niet te schamen omdat je seks hebt gehad. We hebben toch (bijna) allemaal seks? Het is zorgwekkender als je geen seks of intimiteit hebt gehad. Zo’n beetje iedereen heeft dus een seksueel verleden en een eventueel risico om een soa bij zich te dragen. Of dit risico nu komt doordat je seks hebt gehad met je buurvrouw, je collega, een dame uit de kroeg of met een prostituee.

Daarom het advies:
              Wanneer je een nieuwe relatie begint, is het advies de eerste drie maanden met een condoom te vrijen. Na deze periode van veilige seks laat je beiden een algemeen soa-onderzoek doen. Aan de hand van de uitslagen van de testen kun je samen met je partner besluiten of je het condoom voortaan weglaat of niet.

Je kunt een soa-onderzoek laten doen bij je eigen huisarts of bij een soa-centrum van de GGD. Via de website http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_...en_voor_testen kun je direct informatie opzoeken over de verschillende soa-centra.

Vriendelijke groet, Bart soaaids
              Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Hoi , bedankt voor jullie reacties .

Ik weet ook wel dat zei ook andere mannen heeft gehad , en idd je kan overal SOA oplopen en mss nog vlugger bij iemand van op cafe enz....
                Maar wat ik bedoelde met GEEN GOEDE INDRUK Spooky is het volgende , je leert elkaar kennen wat praten , wat knuffelen en dan mss wat meer als ik dan plots sta te zwaaien met zo'n Rubber komt het net over of ik dit op voorhand had gepland dat we seks gingen hebben en dat ze mss denkt dat ze maar een one night stand is !!!!

Verder weet ik ook wel dat ik PMC en Beffen niet had moeten doen , maar als ze plots eraan beginnen kan ik niet stop zeggen en als ze dan boven mij komen 69 pfff sorry maar kan dan helemaal niet neen zeggen dan.

Kortom Niet tegenstaande dat de prive dames die ik heb bezocht degelijk GFE geven , heb ik nu wel echt zin in lekker vrije onbetaalde sex voor langdurige tijd en heb bang dat ik haar eventueel SOA doorgeef via beffen , zoenen en mij laten pijpen zonder condoom.
                idd kan gewoon zeggen dat ik voorheen heb sex gehad maar niet specifiek met een dvp

Dus zoenen , beffen en pijpen kan dan wel eventueel ? risicio op doorgeven klein ? maar nmc, en 3 maanden daarna testen !

Heb mijn tijd gehad bij DVP het was leuk en lekker en beklaag het me zeker niet

bedankt voor de reacties

Commentaar

als ik dan plots sta te zwaaien met zo'n Rubber komt het net over of ik dit op voorhand had gepland dat we seks gingen hebben en dat ze mss denkt dat ze maar een one night stand is !!!!
                  Maar hoe had je het anders willen doen? Zonder condoom? Nee toch?
                  Het is toch heel normaal om een condoom op zak te hebben? Ik heb er altijd 1 bij me, zit in mijn sleuteletui. Jij hebt er toch ook altijd 1 bij je?

Commentaar

Dus zoenen , beffen en pijpen kan dan wel eventueel ? risicio op doorgeven klein ? maar nmc, en 3 maanden daarna testen !
                    Zoenen beffen en pijpen moet je wel even splitsen bij wie het risico ligt. Als jij haar verleden nu al zonder test vertrouwd en het risico via dergelijk contact als acceptabel acht kan je besluiten om haar te beffen. Jij bent dan de risico loper.

Bij PZC is zij degene die vooral risico loopt en dat risico is wat groter als jij en beffen. Niet een heel groot risico want stapels DVP doen het zonder maar toch het is een risico ook voor HIV en dan geld de 3 maanden incubatie.

Met andere woorden zou ik persoonlijk de keuze maken wel te beffen en te zoenen maar me voorlopig met condoom laten pijpen.

En dat zwaaien met condoom en bang zijn dat je de indruk geeft alles gepland te hebben wat sex betreft. Het is 2011 en niet de jaren 80 hoor. Beetje vent (en meid) heeft standaard condooms op zak. Tenslotte, ben jij wel 40? Je kan ook je leeftijd verbergen of het juiste invullen.
                    Smile because it happend not cry because it is over

Commentaar

Het komt bij mij een beetje over als een heel raar verhaal.
                      Je vindt dat je van alles hebt gedaan en gerommeld wat maar los en vast zat.
                      Je in principe nooit druk hebt gemaakt, want je hebt je voorheen nooit laten testen.
                      En nu ineens nu je verliefd bent (man, wat hebben ze allemaal met jou gedaan???????)
                      niets meer van dvp wilt hebben.

Die verliefdheid is zo over, maak je daar niet te druk over.
                      Zou mooi zijn hoe jij het stelt, dan zou er geen 1 enkele getrouwde man naar een dvp gaan of durven.
                      Als je gewoon met condoom neukt, is de kans ontzettend klein dat je iets overkomt, en wat betreft je nieuwe vriendin, ook gewoon met condoom vrijen lijkt mij voor beide gewoon verstandig.

Commentaar

Wow , was da allemaal hier ?? eerst zeggen ze hier ben je wel 40 jaar en dan over rommelen en me niet druk hebt gemaakt

Heb 15 jaar getrouwd geweest , nooit vreemdgegaan !!!!
                        gescheiden , dan heb ik +/- 6 maand naar DVP geweest , wekelijks !!!!
                        Heb iemand leren kennen en hiv en SOA test ondergaan met deze dame heb ik 1.5 jaar relatie gehad . na deze relatie ben ik terug +/- 6 maand naar DVP geweest (wekelijks) tot ik nu weer iemand heb leren kennen en ik was zowieso van plan om te laten testen rond deze tijd !!!

Dus van me niets aantrekken en voorheen me niet laten testen is hier dan wel geen sprake denk ik !!

Ik zei het toch dat ik het voor bekeken hou van DVP , ik zeg niet dat het er niet nog eens van komt , maar voorlopig wil ik me 100% inzetten voor mijn nieuwe relatie !

En ja ik ben er 40 , maar mss nog niet lang genoeg in het vak zoals jullie ??

groetjes en bedankt voor de reacties

Commentaar

Wow , was da allemaal hier ?? eerst zeggen ze hier ben je wel 40 jaar en dan over rommelen en me niet druk hebt gemaakt
                          Beste Redvodka,

Ik snap wel waar die vraag vandaan komt.

Je komt namelijk wel met een hele aparte stelling op de proppen. Volgens jouw verhaal zou het vreemd zijn om met een nieuwe vriendin met condoom te neuken en zou het ook nog eens de indruk wekken dat je bij haar alleen op een onenightstand uit zou zijn.

Dat zijn nou niet echt denkbeelden die passen bij mensen die al één of meerdere (sexuele) relaties hebben gehad (in ieder geval niet in West-Europa). Het is dus niet vreemd dat je hiermee enige twijfel hebt opgewekt in jouw eerdere berichten.

Ik hoop dat je het er inmiddels mee eens bent dat je in een nieuwe relatie altijd start met veilige sex en dat het juist een goed teken is om condooms bij je te hebben en daardoor elkaar niet in gevaar brengt (niet alleen van jou naar haar, maar ook andersom).

Nu heeft ieder recht op zijn eigen denkbeelden hoor, maar als je aangesproken wordt op afwijkende (en gevaarlijke) denkbeelden dan geeft het geen pas om hier zo verontwaardigd op te reageren.

Ik hoop dat je geluk vindt met jouw nieuwe vriendin, maar laat het verstand alsjeblieft zegenvieren op waanbeelden.

Groeten,

Tijgerpeper
                          Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Er zijn genoeg foldertjes en websites over het voorkomen van SOA, maar die geven vaak maar versimpeld weer hoe het echt is,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tijgerpeper Bekijk bericht
                              Beste Redvodka,

......Nu heeft ieder recht op zijn eigen denkbeelden hoor, maar als je aangesproken wordt op afwijkende (en gevaarlijke) denkbeelden dan geeft het geen pas om hier zo verontwaardigd op te reageren.....
                              Ach, zolang als hij dat "zo verontwaardigd" op deze manier verwoordt (en in beeld: voorzien van wat relativerende smiley's) mag hij vele discussieerders op forums -ook hier op Hookers- tot voorbeeld dienen....
                              Eerlijk gezegd vind ik "afwijkende (en gevaarlijke) denkbeelden" juist nogal zwaar aangezet... Maar dat kan komen omdat mij daarbij momenteel toch meer het soort ideeën als van een bepaalde Noor en diens (het niet zó bedoeld hebbende) inspirators voor de geest komen.
                              En denk ik niet zozeer aan iemand die zich zorgen maakt of met een condoom aankomen bij een nieuwe vriendin haar misschien achterdochtig maakt...

Dat laatste komt hoogstens wat naïef over... alhoewel... Het zou me niet eens verbazen als er daadwerkelijk nog heel wat dames zijn die daar gedachten bij zouden hebben.... Over de levenswandel van de man, of over zijn bedoelingen met haar, of -minstens zo vervelend- denken dat hij háár verdenkt van een -in haar ogen- discutabele levenswandel, háár niet vertrouwt.
                              Laten we toch maar niet vergeten dat nog heel erg veel mensen in 2011 niets hebben met 'vrije opvattingen' over sexcontacten, niet met prostitutie maar ook niet met wisselende onbetaalde contacten. Misschien merken wij dat zelf niet meer zo op door onze keuze voor wandelen, voor betaalde sex. Onze 'morele' vragen gaan vooral erover of 'onze' dames het verdiende geld voor zichzelf mogen houden en al of niet gedwongen voor geld sexen, en of we dan wel of niet van hun diensten gebruik moeten maken. Dan lijken opvattingen over wel of niet sex zonder een vaste relatie, -of zonder 'emotionele' gevoelens voor elkaar- al gauw een ruim gepasseerd station en ouderwets....

Natuurlijk iets om doorheen te bijten, een oplossing te zoeken en geen reden om het daarom dan maar zonder condoom te doen met zo'n strenge of naïeve dame, als je denkt daarmee een risico te kunnen vormen voor haar. Daarin hebben Tijgerpeper en anderen natuurlijk gelijk. Over het risico voor jezelf nemen heb ik het bewust niet, dat is voor de man zelf ter inschatting en afweging, ik heb geen zin daarover de zoveelste discussie op te starten.

groetjes
                              ghost
                              Laatst gewijzigd door ghost005; 27-07-11, 21:05.

Commentaar

Ik ken iemand die wat gescharreld heeft ( geen dvp!! ) en toen een vaste vriendin kreeg. Zij kreeg ineens last van 'daaronder', wat bleek...haar vriend had haar chlamidia gegeven van een scharrel die hij voor haar had gehad. Dus hebben ze dat nu beide , het is gelukkig weer over dankzij de huisarts.

Dus...gebruik ff goed je hoofd en doe een rubbetje om en laat je beide na 3 maanden op alles testen! Suc6!

Commentaar

Aan het werk...
                                X