Gepijpt, bultjes en kans op soa

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gepijpt, bultjes en kans op soa

Beste deskundigen,

Vanmdaag heb ik een meesteres bezocht. Ik heb me daarals travo omgekleed en een man ontvangen. Hij zei dat ie last had van scheerbultjes, was nog meer en roder als op de foto's van het topic hieronder. De bultjes zaten totaal niet op de pik of balzak, maar alleen ver eromheen. Ik heb gepijpt met condoom, maar mogelijk wel met hoofd of hand bij de bultjes geweest. Omdat het niet op geslachtsdelen zat meer verderweg, is het dan geen soa?

Als je er met hand enof hoofd tengenaankomt en t is soa, is er dan een risico?

Bij voorbaat dank vood e moeite van het antwoord!

Groet
    bartjan

Re: Gepijpt, bultjes en kans op soa

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjan Slaaf (travo) Bekijk bericht
    Als je er met hand enof hoofd tengenaankomt en t is soa, is er dan een risico?
    Het is voor jou in ieder geval geen risico, want geen direct contact tussen bloed en andere lichaamssappen.
    Of het wel of geen scheerbultjes zijn zal lastig te beoordelen zijn, het zou ook nog zonder dat deze heer het weet een huidziekte als psoriasis kunnen zijn zelfs.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Hoi Dick

Maar geen soa dus bij die man?

groet
      BJ

Commentaar

Wel of geen soa bij hem is niet meteen te zeggen, je weet verder ook niet of hij wel of geen klachten heeft bijvoorbeeld. Voor jou is het belangrijkste dat als hij wel een soa zou hebben, dit voor jou geen besmetting opgeleverd kan hebben.
        Dick31
        EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Dag Bartjan,

Lastig. Wanneer het een soa zou zijn geweest, heb je inderdaad weinig risico gelopen wanneer er geen contact is met deze bultjes en jouw genitalien.
          Maar mochten deze bultjes bijvoorbeeld door herpes worden veroorzaakt (dan zijn het eerder blaasjes dan bultjes), kun je dit ook met je vingers 'verslepen' naar jezelf. Maar dan moeten je vingers ook wel weer direct contact met jouw penis maken.

Waarschijnlijk niks aan de hand, maar let op als iemand rare bultjes, wratjes, plekjes of blaasjes heeft.
          En laat je natuurlijk regelmatig testen! Je merkt tenslotte niet altijd of jij of een ander een soa bij zich draagt.

Met vriendelijke groet, Bart soaaids.
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
          X