Tussentijdse bloedingen :(

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tussentijdse bloedingen :(

Hoi allemaal,

Ik zit sinds enige tijd in deze business en nu heb ik last van tussentijdse bloedingen die heel kort duren. (na de seks). Ook veel last van mijn buik (kramp).
    Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
    Ik ben te vinden op http://www.sexjobs.nl voor het maken van een afspraakje! Zoek op de regio Overijssel onder de h*eren algemeen-:) XXX Mariëlle

Re: Tussentijdse bloedingen

Oorspronkelijk geplaatst door Hete_milf Bekijk bericht
    (...) last van tussentijdse bloedingen die heel kort duren. (na de seks). Ook veel last van mijn buik (kramp).(...)
    Beste Hete_milf,

Deze klachten serieus nemen en snel naar je huisarts of naar een soa-centrum van de GGD!
    Tussentijdse bloedingen en pijn en bloedingen tijdens en na de seks kunnen duiden op de soa chlamydia. Deze soa is erg besmettelijk; alle seksuele handelingen zijn een risico, behalve zoenen.
    Oftewel, je loopt het makkelijk op, ook als je altijd neukt met condoom.

Testen is simpel: een urineonderzoek en/of een uitstrijkje. Soms kun je het uitstrijkje zelf doen met een 'self-swab'.
    Behandeling is antibiotica. Vaak een eendaagse kuur met een hoge dosering in twee pillen.

Verder is het advies niet te werken, totdat je weet wat er aan de hand is en tot een week na het innemen van de antibiotica. Ook naast het sekswerk, in de privésfeer geen seks hebben.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dank je wel! Hier heb ik wat aan! Maar is het schadelijk? bijv. voor de vruchtbaarheid? en wanneer je er te lang mee rondloopt, wat zijn de risico's? Ik sprak namelijk een vriendin net, en toen ik vertelde van mijn klachten vertelde zij op haar beurt al ruim een jaar van dezelfde klachten te hebben.
      Ik ben te vinden op http://www.sexjobs.nl voor het maken van een afspraakje! Zoek op de regio Overijssel onder de h*eren algemeen-:) XXX Mariëlle

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hete_milf Bekijk bericht
        (...) Maar is het schadelijk? bijv. voor de vruchtbaarheid? (...)
        Beste Hete_milf,

Voor vrouwen is chlamydia een soa om zeer serieus te nemen.
        Wanneer het niet wordt behandeld bestaat de kans dat de bacterie 'opstijgt' naar de eileiders en daar verklevingen veroorzaakt. Een complicatie op de lange termijn kan dan zijn problemen met zwanger worden.

Hoe vaker je chlamydia oploopt en deze wordt niet behandeld, hoe groter de kans op problemen met de vruchtbaarheid.

Dus: als je klachten hebt die kunnen duiden op chlamydia, altijd laten testen en eventueel behandelen. Dit geldt dus ook voor je vriendin.
        Als je geen klachten hebt en je hebt regelmatig seks met verschillende mensen (dus bijvoorbeeld als sekswerker) dan is het advies om je geregeld te laten testen op onder andere chlamydia. Voor prostituees betekent dit vier keer per jaar.

Chlamydia wordt ook wel de 'sluiper' genoemd. Je kunt erg lang (uiterlijk vier jaar) de bacterie bij je dragen en hier niets van merken. Ondertussen kan het dus wel schade aanrichten.

Vriendelijke groet,
        piet soaaids

Commentaar

Bedankt voor je reactie! Ik bleek gelukkig helemaal niets te hebben, anders dan last te hebben van de perikelen van de prikpil. Er is mij geadviseerd te stoppen met de prikpil en een spiraal te gaan dragen. Dit heb ik gedaan en alles is weer tip top in orde. Heel erg bedankt voor het advies.

Commentaar

HIV / Plotselinge menstruatie

Ik ben vandaag bij een DVP geweest die, tijdens de sex, plots begon te bloeden uit haar vagina.
            Met een rood hoofd, (en bij mij een rode onderbuik) zei ze dat ze vast vergeten was dat het haar moment van de maand was.
            Ik laat me maar snel testen, maar wilde even weten hoe groot de kans is dat ik hierdoor HIV kan oplopen?
            We deden het met een condoom, maar had me voor het bezoek gedouched en beneden wat geschoren.

Paar vragen die me nu te binnen schieten..

1. Is er een kans dat ik besmet ben geraakt met hiv (of nog iets anders)?

2. Ik laat me dus testen via de huisarts, maar hoelang moet er tussen bovenstaande moment en de bloedtest zitten? Paar dagen?

Alvast dank voor de reactie(s)!!

Sjaak.

Commentaar

Re: HIV / Plotselinge menstruatie

Oorspronkelijk geplaatst door sjaakdeboer21 Bekijk bericht
              (...) We deden het met een condoom (...)
              Beste Sjaak,

Geen reden tot zorg, want je hebt met een condoom geneukt.

De vrouw kan veel bloedverlies hebben, maar jij zal geen hiv oplopen. Er zit per slot een condoom tussen.
              Het feit dat jij je geschoren hebt is niet van invloed op het risico.

Een hiv-test is vanwege deze situatie niet nodig.
              Als jij vaker seks met een prostituee hebt, doe dan eens per jaar een algemeen soa-onderzoek. Dat is voldoende, en hiv wordt dan ook getest.

Het heeft totaal geen zin om "snel te gaan testen". Voor hiv moet je sowieso drie maanden wachten.
              Maar, zoals gezegd, het is niet nodig.

De reden van het bloeden kan zijn dat de vrouw chlamydia heeft.
              Jij kunt je op deze soa (en op gonorroe) wel vrij snel laten testen, namelijk na twee weken. Dat gebeurt niet met bloed, maar met een urineonderzoek en/of een uitstrijkje.

Vriendelijke groet,
              piet soaaids
              Laatst gewijzigd door piet soaaids; 19-06-12, 09:56.

Commentaar

Hhmm...wil dan ook even een verduidelijking.. Ben getrouwd en elke keer nadat we naar bed zijn gegaan, heeft mijn vrouw bloedingen en irritaties rond de schaam streek.ikzelf merk er helemaal niks van. En de dokter zegt dat het niks ernstigs is. Volgens mijn vrouw lijkt het ongestelds bloed..ze heeft overigens een spiraal.. Móet ik me nou zorgen maken ??

Commentaar

Welnee! Ik heb een idee, als jullie nou weer de daad gaan doen, smeer jij je lid dan eens goed in met glijmiddel. Kijken of het dan nog steeds bloed en irritatie geeft?

Laat ik nou ook een spiraal hebben...bij echt diep stoten raak je de baarmoeder, waardoor een spiraal kan gaan irriteren..krijg ik ook bloedingen van. Mooi, rood bloed. Het duurt alleen nog geen halve dag en dan is het alweer over, gelukkig voor mij dan

Dus er kunnen 3 mogelijkheden zijn:

1. Je stoot te diep
                  2. De vagina is veel te droog
                  3. 1 en 2 tegelijkertijd

Dus wat jij de volgende keer gaat doen: je smeert je lid in met glijmiddel en je stoot niet te diep ( bij doggystyle erg moeilijk om dat niet te doen ). Rustig aan dus, niet te wild. Denk dat je er dan geen last meer van zal hebben

Veel plezier!!!
                  Laatst gewijzigd door Dick31; 13-06-12, 13:43. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Glijmiddel gebruiken we nooit..ben ook niet groot geschapen..gewoon gemiddelde penis..wel krijg ik heel vaak het kritiek dat ik te wild penetreer ..ze is al een paar keer naar de gynaecoloog geweest maar zelfs daar kunnen ze er niks over zeggen.. Misschien een off topic vraag je: als de vrouw een tampon inbrengt,hoe vaak moet dat vervangen worden per dag? Ik heb namelijk het gevoel dat het tampon of verband te weinig vernieuwd wordt en dat het daardoor gaat broeien en irriteren ...of zoiets

Commentaar

De tegenwoordige tampons kunnen een hoop vocht opnemen, maar voor goede hygiene om de 4 uur verwisselen bij hevige bloedingen en 's nachts een verband dragen. Tampons kunnen irritatie geven ja, maar denk dat het meer te maken heeft met je wilde penetratie. Doe eens relaxt , je hoeft de bus tenslotte niet te halen.

Glijmiddel heeft niks te maken met jou geschapenheid, maar met de geilheid van je vrouw! Als zij niet geil is en jij gaat ook nog eens gigantisch te keer, dan vind ik het helemaal niet gek dat ze gaat bloeden. Je maakt dan verwondingen van binnen, daarom helder rood bloed.

Dus maak die vrouw helemaal wild en doe het zelf kalm aan , ik wil wedden dat er dan geen bloedingen meer zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pussylover_a Bekijk bericht
                        (...) nadat we naar bed zijn geweest heeft mijn vrouw bloedingen en irritaties rond de schaam streek. (...)
                        Beste pussylover,

Lijkt me verstandig dat jouw vrouw zich laat testen op chlamydia en gonorroe.
                        Bloedingen tijdens en na de seks en tussentijdse bloedingen zijn symptomen die bij deze twee soa's horen.

Als jij prostituees bezoekt, zou jij één van deze soa's opgelopen kunnen hebben. Je hebt er zelf geen last van maar het is ondertussen wel overgedragen aan je vrouw. Zij kan wél klachten ontwikkelen.
                        Chlamydia is een serieuze soa; vrouwen kunnen er verminderd vruchtbaar van worden, geheel onvruchtbaar of een zwangerschap kan buitenbaarmoederlijk ontstaan.

Uiteraard kan het ook zijn omdat jij te wild tekeer gaat tijdens de seks, omdat je vrouw niet nat genoeg is (glijmiddel!) of omdat zij aan één stuk door een geirriteerde vagina heeft vanwege tampons te lang in houden.
                        Die moet een vrouw inderdaad niet langer dan vier uur inhouden, er dus niet mee slapen.
                        Ook maandverband frequent verwisselen en als een vrouw niet ongesteld is, geen inlegkruisjes of maandverband dragen. Dat kan de klachten juist bevorderen.

Naar de huisarts dus voor een soa-onderzoek.

Vriendelijke groet,
                        piet soaaids

Commentaar

Vreemd dat de gynaecoloog geen verder onderzoek doet, want het is toch een hinderlijk probleem en het zou inderdaad ook een soa kunnen zijn.

Wanneer het weefsel aan de binnenkant van de vagina geïrriteerd/beschadigd is, waardoor bij penetratie een contactbloeding optreedt, kan een cryobehandeling uitkomst bieden. Het aangedane weefsel wordt dan bevroren, daarvoor in de plaats komt dan tijdens de genezing weer nieuw 'steviger' weefsel. Gebeurt poliklinisch en herstel duurt ongeveer 3 weken, waarin geen penetratie mag plaatsvinden.

Ik zou aandringen op verder onderzoek, want dit is niet iets waar je vrouw zo mee rond moet blijven lopen.
                          Women are meant to be loved, not to be understood (Oscar Wilde).

Commentaar

Aan het werk...
                          X