Uitgedroogde huid

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Uitgedroogde huid

Ik heb sinds dit weekend aan de onderkant van mijn penis waar de balzak begint zegmaar een plek zitten met uitgedroogde huid. Plek is ongeveer 3 bij 3 cm. Heb verder geen jeuk of andere klachten. Heb al op internet gekeken bij de verschijnselen van soa's, maar kan niet een soa vinden die dit als klacht geeft, alleen herpes misschien. Heb me nooit zorgen gemaakt over een soa maar ben nu wel een beetje bezorgd. Ga voor vrijdag iig maar een afspraak maken om het te laten controleren. Kan dit een soa zijn? Heb veel verschillende dvp's bezocht de laatste tijd, wel altijd alles met condoom.

Re: Uitgedroogde huid

Heb dit ook ooit gehad en maakte mij toen ook zorgen.

Ben toen voor check up langs geweest. De dokter zei onmiddelijk dat het geen soa was.
    Mogelijks een schimmel of iets dermatologisch.

Wellicht ben je er met een zalfje vanaf!

Commentaar

Hoop dat het zoiets is inderdaad, dan kan ik snel weer aan de wandel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alex26 Bekijk bericht
        Ik heb sinds dit weekend aan de onderkant van mijn penis waar de balzak begint zegmaar een plek zitten met uitgedroogde huid. Plek is ongeveer 3 bij 3 cm. Heb verder geen jeuk of andere klachten. (...) Kan dit een soa zijn?
        Beste Alex26,

Niet waarschijnlijk dat het om een soa gaat.
        Herpes uit zich niet als droge plek, maar juist als blaasjes gevuld met vocht waarbij je ook pijn, jeuk en branderig gevoel kunt hebben.

Goed plan om even langs je arts te gaan.
        En als je regelmatig prostituees bezoekt, laat dan meteen even een algemeen soa-onderzoek doen. Dan zorg je goed voor je eigen seksuele gezondheid en indirect ook voor die van de ander(en).

Vriendelijke groet,
        piet soaaids
        Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
        X