pijn linkerbal en lies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• pijn linkerbal en lies

Ik heb me enkele weken geleden eens laten pzc door een prostituée.
    Nu heb ik sinds enkele dagen pijnscheuten in mijn linkerbal en ook aan mijn linkerlies.
    Voor de rest heb ik geen klachten. Heb ik nu een soa? Moet ik me ongerust maken?
    Alvast bedankt voor jullie advies.

Re: pijn linkerbal en lies

Oorspronkelijk geplaatst door antwerp82 Bekijk bericht
    Ik heb me enkele weken geleden eens laten pzc door een prostituée.
    Nu heb ik sinds enkele dagen pijnscheuten in mijn linkerbal en ook aan mijn linkerlies.
    Voor de rest heb ik geen klachten. Heb ik nu een soa? Moet ik me ongerust maken?
    Alvast bedankt voor jullie advies.
    Hallo
    Denk niet dat je ongerust moet maken
    Tik eens via google soa in en bekijk eens de verschijnselen wanneer je het te pakken hebt
    kingelvis

Commentaar

Pijn in de lies duid op een ontsteking. Met pijn in de linker bal (of is het de bijbal - weet niet) zou het chlamidia kunnen zijn.
      Met deze -onaangename- klachten zou ik zo snel mogelijk naar de doktor gaan, wat het ook moge zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ajel Bekijk bericht
        Pijn in de lies duid op een ontsteking. Met pijn in de linker bal (of is het de bijbal - weet niet) zou het chlamidia kunnen zijn.
        Met deze -onaangename- klachten zou ik zo snel mogelijk naar de doktor gaan, wat het ook moge zijn.
        mijn idee ook, niet mee door blijven lopen. beter het zekere voor het onzekere nemen.

rolly

Commentaar

misschien ben je de afgelopen tijd te geil geweest zonder klaar te komen. Dan doet het meestal heel erg pijn. Bij mij wel in ieder geval en vooral in mijn onderbuik. Als ik dan klaarkom dan gaat meestal wel weer over.

Commentaar

Sinds paar weken heb ik ook af en toe zeurende pijn aan mijn linkerbal en rare gevoel bij mijn lies. Soms gaat die pijn ook richting mijn rechterbal.
            Tot nu toe heb ik altijd veilig sex gehad dus ik weet niet of het daar aan ligt.

Zelf heb ik Obstipatie en mijn darmen zijn overvol en door die 'afval' die in je darmen zit kunnen ervoor zorgen dat er infecties komen en die geven ook pijn aan je ballen en onderbuik.
            Dus als jij dat ook hebt kan het mis daar aan liggen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door antwerp82 Bekijk bericht
              Ik heb me enkele weken geleden eens laten pzc door een prostituée.Nu heb ik sinds enkele dagen pijnscheuten in mijn linkerbal en ook aan mijn linkerlies.Voor de rest heb ik geen klachten. Heb ik nu een soa? (...)
              Beste antwerp82,

Pijn in de balzak kan duiden op een soa, bijvoorbeeld chlamydia.
              Deze soa kun je oplopen door gepijpt te worden zonder condoom. Dan moet er wel diep gekeelpijpt zijn. De chlamydiabacterie nestelt namelijk in het slijmvlies van de keel, niet in het mondslijmvlies.

Ga niet zelf dokteren, maar ga naar je huisarts als de klachten aanhouden of erger worden.
              Verder is het advies om eens per jaar een soa-onderzoek te laten doen als je regelmatig een prostituee bezoekt. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols. Mocht je een soa hebben opgelopen dan ben je er over het algemeen op tijd bij om deze te behandelen.
              Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

Op de portal voor klanten op www.prostitutie.nl kun je adressen vinden voor soa-onderzoek.

Vriendelijke groet,
              piet soaaids
              Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Ik heb ook kramp, maar geen duidelijke pijn in mijn bal(len). Tenminste niet als ik er in duw oid. Heb je bij pijn in je lies altijd ook pijn in je balzak als er sprake is van een soa? of kan je ook alleen pijn in je lies hebben en niet in je balzak bij een soa besmetting?

Commentaar

Anderen hebben het al gezegd, en ik herhaal het nog eens. Ga naar je dokter.
                  Die zijn er om je te helpen en te behandelen. Niet om een oordeel te vellen over je bezoek aan een DVP, en het zou me verbazen als ze dat daadwerkelijk zouden doen.

Kwel jezelf niet langer en maak een afspraak. Mocht je al in dat traject zitten dan heb ik natuurlijk niets gezegd. Maar wellicht dat hier andere wandelaars mee geholpen zijn die nog niet zover zijn om die stap te zetten.

Commentaar

ik heb ooit eens een niersteen gehad en die pijn was zo heftig dat je niet goed kom aangeven waar het vandaan kwam maar voelde ook aan alsof het uit de ballen/lies kwam...
                    Maar er is maar 1 iemand die uitsluitsel kan geven en dat is je dokter !

Commentaar

Als je last van je lies hebt voornamelijk; Dan kan het ook een liesbreuk zijn. Sowieso is het advies om naar de huisarts te gaan de beste. Vooral níet gaan googlen. Doe jezelf en je gemoedsrust nooit veel plezier.

Commentaar

basisregel;

als je ergens last van hebt en het regelmatig terug komt; go see the doctor!
                        (dat geldt niet voor last met buren, vriendinnen, schoonmoeders en exen )

maar wat die pijn betreft; het kan ook niet te traceren zijn. persoonlijk heb ik er al last van sinds mijn 11e (en toen was ik toch echt nog maagd). zo af en toe, ben er mee langs een arts geweest en die vertelde mij dat het vaak voor komt en dat het spontaan weer op kan komen/ net zo snel weer weg kan zijn.

los van alle infecties en breuken, kan het namelijk van alles zijn. stress is vaak een grote factor (verkramping van spieren en overgevoeligheid van zenuwuiteinden)

Maar hoe dan ook, komt het terug, blijft het, verplaatst het of heb je er geen goed gevoel bij; ga naar een arts en wees eerlijk. je hoeft niet aan te geven dat je iets met een dvp heb uitgespookt, maar geef aan dat het niet veilig was en dat er misschien een verhoogd risico aan hangt.
                        choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Commentaar

Ik zit al geruime tijd met een vergelijkbaar probleem.

Eerste keer dvp bezocht (pmc en nmc) -> niets aan de hand.

Tweede keer dvp bezocht enkele maanden later (pmc en nmc) -> Dag nadien pijn rechterbal. Na enkele dagen op internet rondgespeurd te hebben en ondertussen helemaal paranoïde geworden toch maar langs de GGD en na 2 weken een test laten doen. Alles negatief. Na een paar weken was de pijn weer verdwenen.

Derde keer weer hetzelfde liedje. Na enkele dagen begon rechterbal pijn te doen. Deze keer maar naar de huisarts. Toen een test afgenomen en preventief al antibiotica meegekregen. Achteraf was de test weer negatief.

Nu na de 4de keer en weer pijn ben ik gestopt met me zorgen te maken. Pijn ging elke keer vanzelf weer weg? Het blijft voor mij alleen een raadsel dat ik telkens na bezoek van dvp deze klachten krijg en dat ze ook spontaan weer weg gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk bericht
                            (...) Het blijft voor mij alleen een raadsel dat ik telkens na bezoek van dvp deze klachten krijg en dat ze ook spontaan weer weg gaan.
                            Beste Michelin e.a.,

Het lichaam en de geest kunnen goed samenwerken, maar elkaar ook zeer goed tegenwerken.

De kans dat je deze pijn voelt kan zeer goed te maken hebben met allerlei emoties/gevoelens die vaker spelen rondom prostitutiebezoek; schuldgevoel, angst, onzekerheid, minderwaardigheid etc. kunnen ervoor zorgen dat je fysieke klachten krijgt.
                            Zoals kortdurende pijn in de balzak.

Vriendelijke groet,
                            piet soaaids
                            Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Een hele tijd geleden, had ik ook vaak een zeurende pijn in de linker bal.
                              Onderzoek wees uit, dat ik daar een teveel aan bloedvaten had.
                              Daar is operatief aan gewerkt, en nu ben ik er al heel erg lang van deze klachten af!
                              (varicocéle operatie)
                              Dit kan dus óók een reden zijn tot pijn, zonder een SOA te zijn...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door piet soaaids Bekijk bericht
                                Beste Michelin e.a.,

Het lichaam en de geest kunnen goed samenwerken, maar elkaar ook zeer goed tegenwerken.

De kans dat je deze pijn voelt kan zeer goed te maken hebben met allerlei emoties/gevoelens die vaker spelen rondom prostitutiebezoek; schuldgevoel, angst, onzekerheid, minderwaardigheid etc. kunnen ervoor zorgen dat je fysieke klachten krijgt.
                                Zoals kortdurende pijn in de balzak.

Vriendelijke groet,
                                piet soaaids
                                Klopt!!! Wat piet schrijft heb ik ook eens (2006) meegemaakt, onveilige sex gehad, en daarna dezelfde klachten, pijn in bijbal, lies. Me helemaal binnenste buiten laten keren tot aan de uroloog toe.... niets te vinden, alle soa's laten testen incl Hiv...... onderzoek teelbal kanker... bloed laten onderzoeken op lyme en andere ziektes... steeds niets te vinden, en ook dat maakt je wanhopig! Ik wilde gewoon dat men iets vond, de pijn was ik zat, voelde steeds meer klachten, nek, rug en alles was wel te scharen onder het lijstje HIV symptomen of chlamydia, en al die andere "kutziektes"
                                Angst werd alleen maar erger... door google etc... NIET DOEN!
                                Stress heeft een hele vreemde invloed op de mens, daar ben ik wel achtergekomen!
                                Toen de stress wegviel waren mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen, ik heb zeker 5 maanden hiermee rondgelopen (klachten). Dus relax! Nooit meer last gehad, met in het achterhoofd dat ik weleens een hypogonder kan zijn.

Commentaar

bedankt voor je bericht brugman. Ik heb nu ongeveer hetzelfde: pijn in rechterbal en -lies, na PZC. Al 8 maanden dezelfde lichte klachten en ik heb al verschillende controles, waaronder een SOA test, en drie antibioticakuren achter de rug. Alles negatief.
                                  En maar blijven internetten op zoek naar wat er aan de hand kan zijn.

Zo vond ik dat een SOA-test niet 100% betrouwbaar is, maar slechts ca 90%. En ook dat de kans op Chlamydia na PZC erg klein is. Kort geleden besloten om een 2e SOA test te doen om zekerheid te krijgen. Jouw post en die van Michelin heb ik goede hoop dat daarna de klachten gaan verdwijnen.

Commentaar

Er was een poos terug (meerdere jaren) een of ander TV dokter programma (op tv natuurlijk).
                                    De dag na zo'n uitzending moesten de huisartsen overuren maken.
                                    Iedereen zag overal symptomen van dingen die ze niet hadden.

Op verzoek van velen is het programma van de buis gehaald en Nederland voelde zich meteen een stuk beter

Wat Piet al aangeeft,
                                    je bol kan rare dingen doen met je lijf...

Commentaar

Afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan Leeuwarden.Genoten van het uitgebreide pzc met flink ballenzuigen. (...)
                                      Toen ik afgelopen zaterdag wakker werd voelde ik een zeurende pijn in mijn rechterbal,wat naar onderen langs de zaadleider wegtrok.Tot maandag even aangekeken of de pijn over zou gaan,maar aangezien de zeurende pijn bleef toch maar eens bij de huisarts op bezoek.
                                      Die heeft na het horen van een behoorlijk gekuisde en aanmerkelijk minder gedetaileerde versie van bovenstaand verhaal naar mijn ballen gekeken,en vastgesteld dat er te hard aan de zaadleider getrokken is,en dat de pijnklachten met verloop van tijd (enkele weken) vanzelf over zouden moeten gaan.

Zo zie je maar weer:de medische risico's van pzc bij damesbezoek liggen niet altijd bij soa's.
                                      Laatst gewijzigd door piet soaaids; 27-09-11, 14:19.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door huugw Bekijk bericht
                                        Kort geleden besloten om een 2e SOA test te doen om zekerheid te krijgen....
                                        Weer negatief. Is nu drie dagen geleden en de klachten zijn al bijna weg na 8 maanden vage pijn. Perfect voorbeeld van psychosomatische klachten...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door FredB. Bekijk bericht
                                          Afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan Leeuwarden.Genoten van het uitgebreide pzc met flink ballenzuigen. (...)
                                          Toen ik afgelopen zaterdag wakker werd voelde ik een zeurende pijn in mijn rechterbal,wat naar onderen langs de zaadleider wegtrok.Tot maandag even aangekeken of de pijn over zou gaan,maar aangezien de zeurende pijn bleef toch maar eens bij de huisarts op bezoek.
                                          Die heeft na het horen van een behoorlijk gekuisde en aanmerkelijk minder gedetaileerde versie van bovenstaand verhaal naar mijn ballen gekeken,en vastgesteld dat er te hard aan de zaadleider getrokken is,en dat de pijnklachten met verloop van tijd (enkele weken) vanzelf over zouden moeten gaan.

Zo zie je maar weer:de medische risico's van pzc bij damesbezoek liggen niet altijd bij soa's.

Even een klein vervolg op mijn vorige verhaal:
                                          Aangezien de pijn aan mijn rechterbal grotendeels voorbij is (alleen nog een beetje gevoelig) gisteren weer op jacht geweest.Twee dames bezocht.Beide dames(Duisburg en Bochum) hebben aan mijn ballen gezogen,de eerste(Duisburg) heeft zelfs in mijn balzak gebeten.Geen probleem.

Bij de tweede dame (Bochum) was het al behoorlijk laat,en lag ik half op het bed te doezelen.Om mij opgewonden te houden heeft deze dame mijn linker oor schoongelikt (geen afspraak);ze is daadwerkelijk met haar tong in mijn oor geweest.Heeft prima gewerkt;ben wel weer wakker geworden.

Je raad het al:geen pijn o.i.d. aan mijn piemel van het pzc,maar mijn linkeroor wordt wel dik en koortsig!
                                          Mischien wel offtopic,maar kun je eigenlijk een oorontsteking krijgen als iemand je oren schoonlikt?