Club bezoek

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Club bezoek

Hallo,

ik heb een vraagje, ik loop al een tijdje met het idee rond om een club te bezoeken en wel Club Sans Soucis in Tegelen. Hoe zit het met de controle van de dames in een club op soa's en of aids. Kan ik daar veilig orale seks hebben en geven? Of raden jullie aan te laten pijpen met condoom en te beffen met een lapje? Dit haalt toch wel iets van de sfeer af, vind ik! Graag een eerlijk antwoord!

Alvast bedankt, Downie

Re: Club bezoek

Ik denk dat er wel gecontroleerd wordt in clubs hoor! Pijpen en beffen met bescherming is natuurlijk altijd het beste, ook voor de dames. Want..jij vraagt wel of zij controle krijgen, maar wie zegt die dames dat jij niks onder de leden hebt?
    De grootste risicolopers op soa of erger zijn de dames nog altijd.

Misschien kan je beter die club gewoon even mailen of bellen om te vragen of er regelmatige controles zijn, dat kan Piet, ik of anderen natuurlijk niet weten..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door downie Bekijk bericht
      (...) Kan ik daar veilig orale seks hebben en geven? Of raden jullie aan te laten pijpen met condoom en te beffen met een lapje?
      Beste downie,

Ja, het advies is om je altijd met condoom te laten pijpen en te beffen met een beflapje.
      Wat betreft de sfeer; je kunt aan de prostituee die jij bezoekt vragen of ze het condoom met haar mond wil omdoen. Dat kan veel sfeer brengen. Voor jou is het extra opwinding en ondertussen is de prostituee goed beschermd.

Als je alles met bescherming doet en jij doet zelf één keer per jaar een algemeen soa-onderzoek, dan hoef jij verder niet in te zitten over of de dames wel of niet regelmatig getest worden.

Condoom omdoen met de mond? Kijk hier eens:http://www.prostitutie.nl/index.php?id=15

Vriendelijke groet,
      piet soaaids
      Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Bedankt Joke en Piet, ik weet van mezelf dat ik nog niets onder de lever heb en dat wil ik graag zo houden....Ik heb de club gisteren een mailtje gestuurd met mijn vraag maar ik heb nog geen antwoord gekregen...Dan maar gewoon alles veilig doen, ik heb nog een laatste vraagje: wat is er waar van de bewering dat je minder voelt als je je laat pijpen met een condoom om?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties,

Downie

Commentaar

(...) wat is er waar van de bewering dat je minder voelt als je je laat pijpen met een condoom om?

Beste downie,

Smoes nummer 1 om vooral geen condoom te hoeven gebruiken, bij zowel pijpen als neuken, is dat het minder gevoel zou geven.
          Condooms zijn flinterdun rubber, niet van kaplaarsdikte rubber. Er is wel degelijk gevoel van opwinding mét een condoom.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Bedankt Joke en Piet, ik weet van mezelf dat ik nog niets onder de lever heb en dat wil ik graag zo houden....Ik heb de club gisteren een mailtje gestuurd met mijn vraag maar ik heb nog geen antwoord gekregen...Dan maar gewoon alles veilig doen, ik heb nog een laatste vraagje: wat is er waar van de bewering dat je minder voelt als je je laat pijpen met een condoom om?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties,

Downie
            Hey!
            Ik ben er wel een paar keer geweest bij deze club in Tegelen.
            Ik wandel al enkele jaren en ben op verschillende plaatsen geweest, maar het verschilt eigenlijk nogal. De ene dame pijpt je zonder en de ander met. Ik vindt zonder natuurlijk het lekkerst, want met condoom vindt ik het gevoel toch een stuk minder. Ik vraag er nooit om aan de dame, ik wacht gewoon af.
            Ik bef heel graag en dat doe ik dus ook altijd bij een bezoek. Maar beflapjes??? Nee nog nooit eentje gezien...
            Ik geloof dat er in een club elke 3 maanden een controle plaatsvindt van de GGD als ik het goed heb. Dus de dames zijn wel gezond, daar zit ik niks over in.
            Ik heb nog nooit wat opgelopen.
            Heb je eigenlijk zoiets al ooit gedaan, want aan je vraag te merken ben je nog nooit bij een DVP geweest of wel???

Commentaar

Jawel, ik ben al diverse keren bij een DVP geweest alleen nog nooit in een club, meestal laat ik me alleen pijpen en vaak was dit zonder condoom. Na een test ben ik dan wel weer gerustgesteld maar ik heb eigenlijk geen zin meer om na de daad me weer 3 maanden ongerust te maken daarom ga ik denk ik maar condooms gebruiken, ook bij deze club...
              Bedankt weer voor julie reacties!

Downie
              Laatst gewijzigd door Dick31; 17-12-10, 10:45. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Aan het werk...
              X