Loop je risico door het zuigen aan tepels?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Loop je risico door het zuigen aan tepels?

Wat als er vocht uitkomt doordat ze geil is, of ze heeft een kind en er komt moedermelk uit, heb je dan risico gelopen voor hpv, hiv en andere soa?

Is het verder verstandig om haar tepels eerst met een anti bacteriele doekje schoon te maken?

Re: Loop je risico door het zuigen aan tepels?

Oorspronkelijk geplaatst door kutjesman Bekijk bericht
    Wat als er vocht uitkomt doordat ze geil is, of ze heeft een kind en er komt moedermelk uit, heb je dan risico gelopen voor hpv, hiv en andere soa? Is het verder verstandig om haar tepels eerst met een anti bacteriele doekje schoon te maken?
    Beste kutjesman,

Je loopt geen risico op hiv en andere soa wanneer je aan de tepels van een vrouw zuigt.
    Alleen wanneer jij zo hard zuigt of bijt dat zij gaat bloeden, en jij vervolgens dat bloed in je mond krijgt, is er een risico. ( ik ga ervan uit dat de vrouw jou wel weg zal duwen tegen de tijd dat je dóór hebt gebeten ...)

Moedermelk is alleen een risico voor de zuigeling; deze drinkt gemiddeld 6 à 8 keer per dag een minuut of 10 aan iedere borst. Dan is er sprake van een hoeveelheid waardoor hiv opgelopen kan worden.
    Dus een druppel die in je mond zou komen is geen risico.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Wat als eerder andere mannen zijn klaargekomen op de borsten van een dame? Is het dan gevaarlijk om daaraan te likken?

Ik heb vorige week een dame bezocht en flink aan haar borsten gezuigd. Ik heb nu een wondje 1 cm onder mijn onderlip. In de ochtend voor het bezoek had ik mijn baard geschoren en op sommige plekken bloedde het. Kunnen er virussen ofzo zijn doorgedrongen?

p.s. ik doe niet aan pzc of beffen enz.

Commentaar

Wat als eerder andere mannen zijn klaargekomen op de borsten van een dame? Is het dan gevaarlijk om daaraan te likken?

Ik heb vorige week een dame bezocht en flink aan haar borsten gezuigd. Ik heb nu een wondje 1 cm onder mijn onderlip. In de ochtend voor het bezoek had ik mijn baard geschoren en op sommige plekken bloedde het. Kunnen er virussen ofzo zijn doorgedrongen?

geen risico op hiv, omdat hiv niet lang kan overleven in open lucht (buiten lichaam)
        voor andere soa..wellicht wel, meer ben niet zeker

Commentaar

neem aan dat de dame zichzelf ook wel douched he! dus het zaad van een ander is zowiezo weggespoeld

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door noord-holland Bekijk bericht
            neem aan dat de dame zichzelf ook wel douched he! dus het zaad van een ander is zowiezo weggespoeld
            ze doucht toch niet tijdens het werken ? Misschien neemt ze het alleen maar weg met een doekje..

Commentaar

ze doucht toch niet tijdens het werken ? Misschien neemt ze het alleen maar weg met een doekje..

sorry maar ik douche toch echt voor en na de date en neem aan dat andere dames dat ook doen kijk dat een heer dat niet altijd ziet is omdat de dame het vaak doet als de heer de deur uit is

moet er niet aan denken om de hele dag met een kwakkie op mijn lichaam te lopen

Commentaar

Beste kutjesman,

Het likken van of zuigen aan de borsten/tepels van een vrouw is geen risico voor hiv of andere soa.
                Alleen wanneer een andere man op haar borsten klaarkomt, jij zit ernaast en likt direct het sperma op, is er een kans op hiv. Maar niet als zij eerst de andere man uitgeleide heeft gedaan, zich wat heeft opgeknapt en daarna jou ontvangt. Dan zit er te veel tijd tussen.

Geen zorgen dus.

Vriendelijke groet,
                piet soaaids
                Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door noord-holland Bekijk bericht
                  sorry maar ik douche toch echt voor en na de date en neem aan dat andere dames dat ook doen kijk dat een heer dat niet altijd ziet is omdat de dame het vaak doet als de heer de deur uit is

moet er niet aan denken om de hele dag met een kwakkie op mijn lichaam te lopen
                  Ik denk dat dit toch ook afhangt van de vorm van prostitutie. Raamdames douchen niet na elke bezoeker, hebben daar ook lang niet altijd de gelegenheid toe, dus ik kan mij voorstellen dat de vraag wellicht meer gericht is geweest op deze categorie......

Groeten,

Tijgerpeper
                  Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Aan het werk...
                  X