Ludocaine/stud delay spray schadelijk voor condoom?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ludocaine/stud delay spray schadelijk voor condoom?

Tijdje geleden had ik een soortgelijke vraag over tijgerbalsem geopend. Nu vraag ik me af of het spuiten van stud delay spray waar ludocaine in zit, schadelijk is voor de condoom.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

p.s. weet iemand of het spul uberhaupt wel veilig is voor je gezondheid (lees: penis, voortplantingsorganen) Heb de spray bij een sexshop gekocht en weet niet of het een originele product is of namaak.

Re: Ludocaine/stud delay spray schadelijk voor condoom?

Oorspronkelijk geplaatst door kutjesman Bekijk bericht
    (...) Nu vraag ik me af of het spuiten van stud delay spray waar ludocaine in zit, schadelijk is voor de condoom. (...)
    Beste kutjesman,

Als er in welke spray dan ook vetten of oliën zitten, dan kun je het niet gebruiken met een 'gewoon' condoom.
    Vet en olie houdende producten tasten het rubber aan, waardoor de kans dat het condoom kapot gaat, groter wordt.

Als het condoom niet van rubber is, maar bijvoorbeeld van polyurethaan, dan kun je wel vet en olie houdende producten gebruiken.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Re: Ludocaine/stud delay spray schadelijk voor condoom?

Bevat onder andere isopropyl, wat een alcohol-achtige lijkt, een bestanddeel eigenlijk van vloeibare propaan.

Zowel de propaan-achtigen als alcohol-achtigen gaan vaak niet goed samen met condooms!

Bovendien bevat het nog niet nader gespecificeerde oplos-stoffen. Dat kan werkelijk van alles zijn, ook van alles wat ook slecht voor het condoom is.

De overige ingrediënten zijn bovendien niet volledig onschadelijk! Nogal vluchtige stofjes waarvan op de lange termijn de reactie van de huid haast niet goed kan zijn. Aangeraden wordt dan ook nooit meer dan 24 pufjes op je penis te doen binnen 24 uur en direct na de actie het goedje er goed af te wassen!

Mijn mening: helemaal niet gebruiken!

Ben je te gevoelig en kom je te snel klaar? Ga dan fijn voor je bezoek aan een DVP thuis masturberen; de druk is een beetje van de ketel, het is goed voor de doorbloeding van je penis en het kent geen gezondheids-risico`s of extra kans op beschadigen van condooms!

Veel plezier bij het wandelen!
      Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Aan het werk...
      X