Gangbang- SOA risiko

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gangbang- SOA risiko

Hoi,

Ik ben aan het overwegen om eens een gang bang te bezoeken maar nu zit ik met een vraag:

Is het mogelijk het HIV-virus te krijgen als een dame je pijpt zc nadat ze dat bij iemand anders heeft gedaan die mogelijk HIV heeft?
    Dus als die kerel voor me net orale sex heeft gehad en er is wat voorvocht in de dame haar mond gekomen en daarna heb je met haar orale sex.

Re: soa door pijpen op een gang bang

Je hebt iig veel kans op een Soa, hiv weet ik niet helemaal zeker.
    Ik zou als ik jou was, bij zo'n megagebeuren, je toch maar laten pijpen met een cd.

Veel plezier!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Lipstick Bekijk bericht
      Ik ben aan het overwegen om eens een gang bang te bezoeken maar nu zit ik met een vraag:
      Is het mogelijk het HIV-virus te krijgen als een dame je pijpt zc nadat ze dat bij iemand anders heeft gedaan die mogelijk HIV heeft?
      Dus als die kerel voor me net orale sex heeft gehad en er is wat voorvocht in de dame haar mond gekomen en daarna heb je met haar orale sex.
      Beste Mr. Lipstick,

Als jij gepijpt wordt zonder condoom is dat geen risico voor hiv. Ook niet wanneer de dame kort ervoor iemand anders heeft gepijpt.
      Hiv loop je niet 'via-via' op, maar in het directe onveilige contact met een ander.
      Wanneer jij klaarkomt in de mond van de dame in kwestie, loopt zij risico.
      Verder kun je door gepijpt worden wel andere soa oplopen; herpes, syfilis, chlamydia en gonorroe.

In de prostitutie, dus ook bij gang-bangs, is het advies voor orale seks:
      - je laat je pijpen met condoom
      - je beft met beflapje.

Vriendelijke groet,
      piet soaaids
      Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dag SoaPiet

ik ben de laatste maanden vaak op een frans forum geweest ( Info sida service forum) ==> een betrouwbaar forum

Moest je daar de vraag stellen of er kans is dat je besmet word met hiv als je gepijpt word door iemand die voorvocht/sperma in haar mond zou hebben, denk ik dat ze zullen zeggen dat er een risico is. (maar dan moet je wel gepijpt worden juist na de vorige klant)

op het forum was er iemand die op een wijze besmet raakte met HIV, gepijpt door vrouw (of man) die sperma had van een eerdere klant (ik denk zelf dat voorvocht maar besmettelijk is dan sperma)

pzc is normaal gezien veilig voor hiv (maar niet bij gang bangs)

ikzelf heb de prosititutie nu vaarwel gezegd (benieuwd of ik het zal volhouden). heb meerdere weken wakker gelegen omdat ik schrik had om besmet te zijn met hiv. ben wel negatief, maar ik speel niet met mijn leven, ook al is de kans maar 0.01%

grtzz

(@ SoaPiet, moest ik iets fout zeggen, verbeter me maar )

Commentaar

Heb je er wel eens van gehoord dat we zelf al een aanvalswapen in ons mond hebben zitten? Dat noemen we speeksel! Het kleine beetje virus wat je in je mond zou kunnen hebben als dame wordt direct aangevallen door het speeksel.

Je hoeft de woorden van Piet niet in twijfel te nemen, hij werkt namelijk bij hét soa centrum van Nederland. Hij gaat toch niet zitten liegen om zoiets belangrijks?

Overigens heb ik al veel gb's meegemaakt en degene waar ik bij was, werd er gewoon gepijpt met een cd hoor. Bij burkake gb's is het anders, daar wordt alles zonder cd gedaan ( die meiden én deelnemers vind ik dus erg stom bezig! ).

Je hoeft de dvp's echt niet af te zweren hoor, je bent er tenslotte toch zelf bij? Je HOEFT toch niet gepijpt te worden zonder cd? Ik denk zelfs dat het zomaar veiliger is sex te hebben met een dvp, dan met een scharreltje...

Commentaar

PZC op gangbangs in Belgie zijn zo te lezen heel zeldzaam. Op alle advertenties staat pzc. En als je dan mss vraagt aan de dvp voor pmc dan komt het mss over als een belediging...
            Laatst gewijzigd door Dick31; 04-07-10, 01:05. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Hoi Feluk,

Dan laat jij je toch gewoon lekker pijpen mc? Sorry, maar met dit getheoretiseer zijn alle bruikbare adviezen om zeep te redeneren.

Groet,
              Vanzwol

Oorspronkelijk geplaatst door Feluk
              ik weet ook wel dat SoaPiet wel weet waarover hij praat, maar over deze zin ben ik niet helemaal akkoord

pzc is alleen maar een risico als de persoon die je pijpt, sperma (of voorvocht?) van iemand anders in zijn/haar mond heeft (alleen een risico als de persoon juist iemand anders gepijpt heeft (niet bijv: 1 uur later..) of als de persoon veel bloed in haar mond (maar dat zou je wel opgemerkt hebben, moest ze bloeden)

neem mijn reactie niet slecht

Commentaar

Hallo VanZwol

Zou je kunnen zeggen waarom met hetgene ik vertel de bruikbare adviezen niet meer gelden

ik heb deze info van volgende site (ik weet niet hoe goed je frans is)
                (http://www.sida-info-service.org/ ze hebben ook een forum.) (het is een erkende site door frankrijk, zoals men in belgië Sensoa hebt., met een gratis telefoonlijn dat 7/7 en 24/24 bereikbaar is)

pzc is normaal gezien geen risico voor de persoon die gepijpt word. (behalve in het geval dat ik eerder vermeld heb, bijv: dat de persoon die je pijpt, hevig bloed in de mond (maar dat zou je opgemerkt hebben) of dat deze persoon juist iemand gepijpt heeft en dat deze persoon is klaargekomen in zijn/haar mond. (en dat deze persoon die klaargekomen is, ook hiv+ moet zijn) (dus als voorbeeld, dat er 4 personen na elkaar gepijpt word zonder condoom (met klaarkomen in mond) na elkaar (dus zonder pauze)

We zullen over een paar dagen antwoord krijgen van SoaPiet over hetgene ik zeg.

(is het ok (volgens de regels van het forum) als we hierover discussiëren?

Commentaar

En dan aan jou:

Waarom zou een vrouw die waarschijnlijk net een kies heeft laten trekken ( nog geen 5 minuten geleden ) of haar tong heeft gesneden , mee gaan doen aan een gangbang en dan met een megaPIJN in haar mond vol passie div. kerels te gaan pijpen en die ook nog eens in haar mond laten klaarkomen?

Denk toch eens logisch na...

Je kan alleen maar hevig bloeden zoals hierboven aangegeven.

En nogmaals: op gangbangs, zoals in Mystique, Party Swingers Lelystad en The Dutch gangbang Wieringenwerf wordt alleen maar gepijpt MET condoom!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Lipstick Bekijk bericht
                    PZC op gangbangs in Belgie zijn zo te lezen heel zeldzaam. Op alle advertenties staat pzc. En als je dan mss vraagt aan de dvp voor pmc dan komt het mss over als een belediging...
                    We wonen niet in Belgie, maar in Nederland. Ik reageer alleen op Ned. gangbangs, want heb in het buitenland niks te zoeken ( alleen vakantie ).

Commentaar

"ikzelf heb de prosititutie nu vaarwel gezegd (benieuwd of ik het zal volhouden). heb meerdere weken wakker gelegen omdat ik schrik had om besmet te zijn met hiv. ben wel negatief, maar ik speel niet met mijn leven, ook al is de kans maar 0.01% "

Ik had vroeger ook wel angst besmet te worden maar je moet alle kansen reeel bekijken. Elk jaar komen 1500 mensen om in het verkeer en dit is 1 op 10.000 dus 0.01%. Daarnaast zijn er nog allerlei andere ziektes waar je aan dood kunt gaan. Een op de 3 mensen sterft aan hart en vaatziekten en een op de 3 aan kanker. Zelfs in het theoretische geval dat je HIV positief zou zijn betekent dit nog niet een doodvonnis omdat veel mensen met de medicijnen een normaal leven kunnen leiden. Alles wat we doen in het leven heeft een risico. Ga je ook skieen, ook daar heb je een risico te overlijden of gewond te raken. Dit betekent niet dat je nergens op moet letten maar een risicoloos leven is er nu eenmaal niet.

Tiffany

Commentaar

ik wil alleen zeggen dat PZC niet 100% veilig is en ik gaf de 2 redenen hiervoor.
                        de persoon die deze topic gestart heeft, had de volgende vraag:
                        "Is het mogelijk het HIV-virus te krijgen als een dame je pijpt zc nadat ze dat bij iemand anders heeft gedaan die mogelijk HIV heeft?
                        Dus als die kerel voor me net orale sex heeft gehad en er is wat voorvocht in de dame haar mond gekomen en daarna heb je met haar orale sex."

en ik gaf hierop een antwoord. (ik haal mijn info van de site/forum die ik eerder opgaf)

over het (hevig) bloeden in de mond, de kans is natuurlijk (zeer zeer) klein dat dit gebeurt, maar het is een risico op hiv, daarom dat ik het vermeldde
                        (er is een risico als je gepijpt wordt en de persoon die je pijpt hevig bloed in de mond, je hoeft daarvoor niet klaar te komen in zijn/haar mond)

gepijpt worden door iemand die juist daarvoor iemand anders heeft gepijpt en dus sperma/voorvocht van deze persoon in haar/zijn mond nog heeft.

pzc is in bijna altijd geen risico voor hiv besmetting, behalve bij de bovenste 2 redenen die ik opgaf. (al komen de 2 redenen zeeeeeer weinig voor, is het het vermelden waard)

Commentaar

Ik begrijp je wel hoor, maar denk je niet dat iedereen dat wel weet?
                          Aan alle vormen van onveilige sex hangt een risico, dat weten we allemaal! Er zijn meerdere topics met risico's over pzc, niet alleen deze maar, maar tientallen over heel internet...

Maar je loopt ook een risico als slager om je in vinger te snijden of als brandweerman je te branden of als vuilnisman een vuilnisbak op je tenen te krijgen. Aan alle beroepen hangen risico's, het léven is een groot risico...

Commentaar

Allen,

Het leven is één groot risico, we gaan allemaal wel een keertje dood en zo zijn er nog wel wat open deuren.

Wanneer je seks hebt, loop je risico op soa.
                            Such is life.

Als je een karakter hebt dat niet tegen onzekerheden kan, ga dan niet de onzekerheden/risico's opzoeken, oftewel: hou het bij één sekspartner.
                            ..... en ook dán kun je niet echt zeker van je zaak zijn.

In de prostitutie bizniz zijn er een paar vrij veilig richtlijnen. Als je die naleeft heb je seks op z'n veiligst. Met toch nog altijd dat kleine kansje dat je iets oploopt. Nogmaals: such is life.

- vaginaal en anaal neuken met condoom en glijmiddel
                            - pijpen met condoom
                            - beffen met beflapje
                            - één keer per jaar soa-onderzoek voor de prostituant
                            - vier keer per jaar soa-onderzoek voor de prostituee

Vriendelijke groet,
                            piet soaaids

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Feluk Bekijk bericht
                              Dag SoaPiet
                              op het forum was er iemand die op een wijze besmet raakte met HIV, gepijpt door vrouw (of man) die sperma had van een eerdere klant (ik denk zelf dat voorvocht maar besmettelijk is dan sperma)
                              Feluk, dat verhaal duikt zo nu en dan weer eens op. Op ons eigen forum hier hebben we er ook zo een gehad. Bij doorvragen bleek al gauw dat steeds meer zaken niet klopten in het verhaal. Het eindigde ermee dat meneer helemaal geen HIV bleek te hebben. Of hij zelf aan een gangbang of trio had deelgenomen is ook nog maar de vraag.
                              Hypochonder, aandachtsziek (hij kreeg gelijk veel medeleven) of iemand die angst bij anderen wil zaaien, voor de lol of vanuit moralistische motieven, wie zal het zeggen.

De meneer in kwestie bleek ook diverse andere fora ermee bestookt te hebben. Een alerte Hookeraar linkte ons naar een daarvan waar hij net had toegegeven dat het niet waar was.

Dus Feluk, geloof het nou maar niet en ga af op wat Piet zegt.

Commentaar

Gangbang- SOA risiko

Hoi allemaal.

Hier de vraag; hoe groot zijn de risico's , bij een gangbang?

Penetraties met condoom.
                                Pijpen zonder.

Naast wat we alemaal wel weten, kun je door het voorvocht of sperma van een ander besmet worden in de mond van de gangbang deelneemster?
                                Aids is onmogelijk maar hoe gaat het met de rest?

Welke is de juiste risiko analyse,

Piet?

Commentaar

Re: Gangbang- SOA risiko

Dit kan allemaal voorkomen op Gangbangs:

Anale seks
                                  Beffen
                                  Rimmen
                                  Penis terugtrekken uit vagina, vlak voor zaadlozing ( bare )
                                  Neuken ( bare )
                                  Pijpen, zonder cd

Aangezien er veel personen aanwezig zijn op zo´n party, heb je dus meer kans dat er iemand tussen zit die wat heeft. Ik zou dus de veiligste weg kiezen en dit keer gewoon alles met cd doen. En dan is het nog niet uitgesloten dat je niks kan oplopen, want er kunnen ook bacterieen aan handen zitten! Het is dus niet enkel de mond die schade kan geven, soms zijn handen gevaarlijker!

Ik heb vele gangbangs meegemaakt, in clubs, en ben zelf van mening dat de hygiene er eigenlijk helemaal niet is.

1. Je staat / ligt / zit / glijdt uit op gebruikte condooms, die zelfs in de douche liggen
                                  2. Mannen lopen van de ene dame naar de andere dame zonder zich te douchen, handen te wassen en vaak zit het cd er nog om Ze besmetten dus op deze manier alle dames + de heren die daarna even gepijpt worden zonder condoom.
                                  3. De dames kunnen zich niet altijd verfrissen na iedere 'beurt', dus je weet wat dit kan betekenen.

Ik heb zelfs een keer iemand die aan mijn gezicht heeft gezeten verzocht om zijn handen te wassen omdat die vingers duidelijk naar k*t roken ( van een ander ). Ook heb ik een keer gehad dat mijn handen onder de sperma zaten en heren gewoon aan me bleven plukken terwijl ik onder weg was om mijn handen te gaan wassen

Ik wil je niet ontmoedigen, want GB's zijn heel leuk en spannend, maar kwestie is: je loopt veel meer kans op soa's.

Kijk hier maar eens: http://www.soaaids.nl/veilig_vrijen/...risico_gelopen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door driver6 Bekijk bericht
                                    (...) hoe groot zijn de risico's , bij een gangbang? (...)
                                    Beste driver6,

Een gangbang is per definitie een risico voor soa.

Als je zonder condoom neukt of pijpt, loop je ook risico op hiv.
                                    Als jijzelf gepijpt wordt, is er geen risico voor hiv. Ook niet wanneer er mogelijk nog wat spermaresten in de mond zitten van een andere man. Het risico bij pijpen zit'm namelijk in het directe contact, dus sperma moet direct uit de penis in de mond komen. Alleen wanneer jij iemand pijpt en deze komt klaar in jouw mond, dan is pijpen voor jou een risico voor hiv.

Verder kan ik alles onderschrijven wat Joke en Cor hierover posten.

Vriendelijke groet,
                                    piet soaaids

Commentaar

Het risiko op HIV is dus nihil.

Maar er zijn veel SOA aandoeningen,
                                      Joke van Cor schrijft: overdracht via handen. Hoe zit dat? wat kan overgedragen worden via handen?

Dan het pijpverhaal:

Meneer A wordt gepijpt door juffrouw B, daarna pijpt juffrouw B meneer C, welke aandoeningen kan meneer C van meneer A krijgen via juffrouw B?
                                      Het risico voor juffrouw B kan ik wel terug vinden hier en daar. Maar hoezit het met deze korstondige overdrachten via een andere persoon van SOA's.

Tegenvoorbeeld: Persoon A heeft een SOA en draagt die over aan persoon C, via persoon B, zonder incubatie tijden en ontwikkeling van een opportune SOA (geen HIV),
                                      tijdens een gangbang.

gangbangs zijn meestal pijpen zonder en penetratie met. Het grootste risiko zit dan in het pijpen. Waar of niet waar?

groetjes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door driver6 Bekijk bericht
                                        (...)Maar er zijn veel SOA aandoeningen,(...)overdracht via handen. Hoe zit dat? wat kan overgedragen worden via handen?
                                        Beste driver6,

Via de handen kunnen bacteriën en virussen overgedragen worden, ook zonder dat er vocht aan je handen zit. Het gaat dan om het huidcontact en het 'verslepen' van de bacterie of het virus van het ene geslachtsdeel naar het andere.
                                        Je zult begrijpen dat dit risico niet groot is, maar het is er wel.
                                        Welke soa? Zo'n beetje alle soa eigenlijk kunnen wel via de handen overgedragen worden: chlamydia, gonorroe, herpes, genitale wratten. Syfilis en hepatitis B ook, maar in nóg mindere mate.

Waar het om gaat is dat er nu eenmaal de kans is een soa op te lopen als je seks hebt. Dat is altijd zo geweest en zal vermoedelijk altijd wel zo blijven. Je kunt zelf dat risico zo klein mogelijk houden door (als je seks hebt binnen de prostitutiewereld) altijd een condoom te gebruiken, dus ook bij pijpen. En eens per jaar een soa-onderzoek doen.
                                        Dan heb je seks op z'n veiligst. Voor jezelf en voor de ander.

Een soa loop je op in het directe contact met een ander, dus niet viavia, of zoals jij het beschrijft met personen A, B en C.

Wanneer je bij een gangbang neukt met een condoom, zit daar het risico niet. Wanneer je pijpt zonder, zit daar inderdaad het risico op soa. Plus dus het handenwerk.

Vriendelijke groet,
                                        piet soaaids

Commentaar

Piet, je schrijft dat er gering risiko bestaat in het overdragen van een soa via handen en niet via de ABC voorstelling met pijpen (het verslepen van bacterie of virus)
                                          Het via handen risiko is eigenlijk ook als de ABC voorstelling.

Ongetwijfeld zal wel bekend zijn welke soa's zich het gemakkelijks verspreiden via een gangbang.

Het gangbang concept is pijpen zonder , rest met.

Overdracht via handen gaat dan best wel ver... Je geeft iemand een hand, daarnaa ga je naar de WC en je besmet jezelf met blablabla, hoe klein de kans ook.