Chatten op Hookers met Piet soaaids - 4 vragen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chatten op Hookers met Piet soaaids - 4 vragen

Besten,

De afgelopen maanden heb ik één keer per week een uur ingelogd in de chatroom hier op Hookers. Jullie konden via de privéchat bij mij terecht over onderwerpen zoals die ook hier in het soa-hoekje vaak besproken worden: veilig vrijen, klachten, zorgen, testen, gezondheid, rechten, soa en hiv, etc.

Er is goed gebruik gemaakt van die gelegenheid. Ik vond het ook leuk om te doen!
    Maar wat vinden jullie?? Dat is veel belangrijker.

* Vind je het nodig/belangrijk dat deze service aangeboden wordt?

* Als je in de chatroom komt, zou je gebruik maken van het aanbod live te chatten als je een vraag/probleem hebt?

* Moet het aanbod van alleen privéchat blijven?

* Of is het goed de service uit te breiden naar ook meedoen in de plenaire/openbare chat?

Graag jullie reactie en heel veel dank daarvoor.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Re: Chatten op Hookers met Piet soaaids - 4 vragen

Oorspronkelijk geplaatst door piet soaaids Bekijk bericht

Er is goed gebruik gemaakt van die gelegenheid. Ik vond het ook leuk om te doen!
    Maar wat vinden jullie?? Dat is veel belangrijker.

* Vind je het nodig/belangrijk dat deze service aangeboden wordt?Ik vond het heel goed dat we even "live" over bepaalde vragen konden spreken,zou best meer mogen

* Als je in de chatroom komt, zou je gebruik maken van het aanbod live te chatten als je een vraag/probleem hebt?Dat is een prima idee,ik zou er zeker gebruik van maken

Nee mag ook publieklijk

* Of is het goed de service uit te breiden naar ook meedoen in de plenaire/openbare chat?
    Dat is volgens mij een fantastisch voorstel,dan is het nog meer interactief,alleen moet dan alles goed gemodereerd worden anders wordt het een kakafonie met x-aantal forumleden die kris kras reageren.Maar als dit gestructereerd kan gebeuren is dit gewoon top

Graag jullie reactie en heel veel dank daarvoor.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Grtz,Dolfie

Commentaar

Belangrijk wel, niet direct nodig. Dit omdat je in een gesprek ook zelf sneller door kunt vragen en vrijer durft te zijn

* Als je in de chatroom komt, zou je gebruik maken van het aanbod live te chatten als je een vraag/probleem hebt?
      Ik zou het zeker doen

Dit is een goede optie voor iemand die liever anoniem zijn verhaal doet, dus ja
      Het is altijd goed om als er prive geen vragen zijn dit onderwerp ook gewoon eens aan te snijden. Het gebeurt ook wel eens.
      Graag ook input van anderen
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Ik vind het zeker waardevol. Ik bedoel we kunnen op het forum uiteraard wel berichten plaatsen en antwoord krijgen maar ik denk dat het persoonlijker en daarom ook prettiger is als je zo 'live' 1 op 1 erover kunt praten.

Absoluut.

Denk het wel, ik bedoel niemand zal te koop willen lopen met een SOA vraag of het moet een algemene vraag zijn die niet direct betrekking heeft op hem of haar.

Hangt van de situatie af, zie antwoord op vraag 3
        And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marty McFly
          Ik ben het geheel met The Sorrow eens.
          Nu heb ik nog een vraag. Is het mogelijk om je klacht die persoonlijk en vertrouwelijk van aard is buiten de chat en posting maar via de IM te stellen? En zo ja, wordt je vraag sneller beantwoord dan wanneer je het via het forum doet?
          Beste Marty McFly,

Ja, je kunt ook via de IM vragen stellen of iets bespreken.
          De snelheid van antwoorden zal niet veel verschillen; ik beantwoord zowel de IM als het openbare forum als ik op Hookers ben. Mijn streven is om iedere dag (min weekend) even op Hookers te kijken. Als er iets is dat 'urgent' is of direct reactie nodig heeft, dan doe ik dat. Maar soms laat ik een post even zitten en neem het de volgende dag of een dag later pas mee.

Vriendelijke groet,
          piet soaaids
          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dag Piet

Ik vind het een geweldige oplossing !
            Geeft direct veel steun !
            groet
            Kergo

Commentaar

Aan het werk...