Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Kunnen ze een soa ontdekken als ze mijn bloed checken?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kunnen ze een soa ontdekken als ze mijn bloed checken?

Beste mensen,

Ik heb de afgelopen maanden helaas veelvuldig het ziekenhuis bezocht waarin ze bijna elke keer dat ik er was allerlei uitvoerige bloedtesten deden om zaken uit te sluiten.
    Nu vraag ik mij af of ze dan ook kunnen zien dat je bijvoorbeeld een bepaalde soa hebt of niet? Of moet men daar specifiek op zoeken?

Grtjs,
    Theo

Nog geen bericht gehad dat Piet soa weer online is, maar voor zover mij bekend moet daar specifiek naar gezocht worden. Tenminste voor wat betreft herpes, hiv en syfilis. Serologische diagnostiek, aantonen van antistoffen in het bloed. Gonorroe en chlamydia worden getest via de urine.
    Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Ja, men moet specifiek zoeken naar soa’s. Ook hep b wordt opgespoord door een bloedtest.
      een hiv test, hiervoor moet je altijd de toestemming geven om dit te mogen testen.een huisdokter mag je bloed niet op hiv laten testen, als je hiervoor geen toestemming heb gegeven.
      in een ziekenhuis is er wel een grote kans dat ze je op hiv getest hebben, omdat ze dit moeten weten voor de veiligheid van medisch personeel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Feluk Bekijk bericht
        in een ziekenhuis is er wel een grote kans dat ze je op hiv getest hebben, omdat ze dit moeten weten voor de veiligheid van medisch personeel
        Volgens mij moeten ze dat ook specifiek controleren. Het wordt voor een operatie wel gevraagd overigens. Maar da's wat anders dan testen.

Commentaar

Aan het werk...
        X