Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

soa/hiv risico

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• soa/hiv risico

hallo iedereen

ik heb 2 weken geleden een thuis prostituee bezocht,
    nu ben ik toch wel op van de schrik voor hiv,
    ze heeft me gepijpt zonder condoom en ik heb haar gevingerd met een paar kleine wondjes aan men hand van een paar uur er voor van het werk,
    de seks is wel met condoom gebeurd.
    ik weet dat ik voor bepaalde soa’s een redelijk groot risico heb genomen,
    maar nu kan ik het toch al een paar dagen niet van men afzetten voor het risico op hiv...
    is de kans heel erg groot dat ik zou besmet kunnen zijn met hiv? bij de rest maak ik mij ook wel zorgen maar de meeste dingen kunnen nog genezen worden.
    Groetjes
    Bolleke

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke21 Bekijk bericht
    (...) gepijpt zonder condoom (...) gevingerd (...) seks is wel met condoom gebeurd.(...)
    Beste Bolleke21,

Je maakt je te veel zorgen. Niet nodig.
    Je hebt veilige seks gehad. Je hebt geneukt met condoom. Gepijpt worden is geen risico voor hiv.
    Vingeren is ook geen risico voor hiv. Wondjes van een paar uur eerder zijn niet relevant.

De kans op andere soa's is er, maar die is niet groot.
    Dit specifieke contact is geen reden om meteen een soa-onderzoek te laten doen.
    Als je vaker seks hebt met een prostituee is het advies om eens per jaar een soa-onderzoek te laten doen. Zo houd je voor jezelf de vinger aan de pols. Mocht je een soa hebben opgelopen dan ben je er over het algemeen op tijd bij om deze te laten behandelen. Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.
    Je kunt je bij je huisarts laten testen.

Lees hier meer over prostitutiebezoek.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Dag Pietsoaaids.

Bedankt voor je reactie!
      ik heb vandaag kop 4 weken een soa test laten doen
      alles is negatief behalve nog wachten op de chlamydia en gonokok,
      de hiv test was een combo test en de dokter zei me dat ik al over de hiv + syfilis niet meer moet inzitten.
      hyp B ben ik gevacineerd dus daar moet ik ook niet aan denken.
      dus hopelijk zijn de andere ook negatief.
      het was men 2de maal maar oppeens uit het niets begon ik heel erg angstig te worden dus zal ook bij mijn laatste keer blijven

Groetjes Bolleke

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke21 Bekijk bericht
        (...) de hiv test (...)
        Beste Bolleke21,

Fijn dat de uitslagen goed zijn.
        Een hiv-test was niet nodig geweest. Er was namelijk NUL risico voor hiv.
        Zonde van je geld

Vriendelijke groet,
        piet soaaids
        Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

beste piet soaaids

bedankt om terug te reageren,
          liever wat meer betalen dan toch met een gevoel te zitten dat ik iets moet testen
          Ik heb nog een vraagje, is er een kans dat ik een risico heb gelopen op lgv ( agressieve vorm van chlamydia ) of komt dit in belgie zo goed als niet voor?

mvg
          Bolleke

Commentaar

Aan het werk...
          X