Risico prostitutie algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Risico prostitutie algemeen

hallo ik heb vaak sex met een dvp maar dan wanneer ik geslachtgemeenschap heb ben ik altijd onder invloed van softdrugs of alcohol daarbij had ik paar incidentjes gehad

ten eerste werd er laatst desinfectie op me penis gespoten waarbij ik vroeg waarom ze dat deed zij ze het is desinfectie

ten tweede toen ik ging vrijen was weer met een andere dvp was er een condoom al open op het kastje en toen had ik wel gezegd of ze een andere wou pakken

mijn vraag is hierbij doen dvp wat zodat je een soa of aids kan oplopen

Re: is een dvp wel veilig

Vreemd verhaal, maar als je iets niet vertrouwd zal je zelf eieren voor je geld moeten kiezen.

Dvp's zijn overigens gewoon mensen, de toon die je aanslaat doen mij vermoeden dat je op ze neer kijkt

Commentaar

ja ik heb eenmaal dit meegemaakt kutvullng daar kan k ook niks aan doen

daarom wil ik ook weten of er een risico is

Commentaar

Hier branden mijn vingers om een antwoord op te geven maar ik zal het maar ni doen want ik ben bang dat ik niet al te netjes zult blijvend als ik weer zo iest idioots en vernederend moet lezen
        de groeten

Commentaar

Ik zie dit niet als onrespectvol of vernederend. Ik heb nog nooit gehoord of gezien dat een penis eerst word gedesinecteerd met een of ander goedje, ook dat die condoom er uitgepakt klaar lag vind ik zelf een beetje vreemd.

Wat was dat laatst in Groningen ook alweer ? Een of andere AIDS party

Dat hij onder invloed van drugs of alcohol toch bij en dame terrecht kan vind ik knap, ik weiger zulke personen. Marr blijkbaar is geld geld.

Commentaar

Eerst even ein antwoord op je 1e vraag!
            is een dvp veilig ? dat wil je eigenlijk weten.

een jaar geleden was ik met derrick op onderzoek in de rode buurt van hamburg en daar ik al een week geen secks heb gehad (ja wel af en toe trekken) zag ik een mooie meid staan en zij gebaarde mij te komen en ik vroeg haar! is dat veilig en zij vertelde mij.... erg veilig.

okay ik dus naar binnen en mag mij ontdoen van mijn werkkleding zomache iek ook dann, na een kwartiertje alles uit te hebben, sta ik naakt voor de dame ze pakt een condoom (was al open en lag klaar) vreemd denk ik en zij zag dat en legt mij uit de condoom heb ik alvast open gemaakt zodat hij kan ademen en ok niet zo koud is...... kijk een duidelijk antwoord is nooit weg.

ze heeft het condoom welke op adem en temperatuur gekomen is in de linker hand en rechts heeft zij een spuitbus in die hand en weer ziet ze mij denken...... zij zegt en legt uit dat is een spuitbus daar kan ik mee sppppppuiten en we lachen beide enorm, maar ik een beetje minder hard dan de veilige dvp en dat merkt zij ook weer en verteld: die spuitbus daarmee spuit ik een beetje op uwe penies en dan sla ik twee vliegen in een klap! ten eerste stinkt hij dan niet meer zo en hij wordt door de emulsie ook sneller hard.

hopende U zo voldoende te hebben ingelicht en bij verdere vragen verneem ik van U.
            Stop die Boot, Stop die Boot.........

Commentaar

Mensen,

Mag ik u vragen gewoon antwoord te geven of anders geen antwoord te geven. Mocht u het niet met een posting eens zijn, dan is daar de rode knop linksonderin en krijgen de moderators met bevoegdheden een melding dat u iets niet bevalt.
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ugur
                hallo ik heb vaak sex met een dvp maar dan wanneer ik geslachtgemeenschap heb ben ik altijd onder invloed van softdrugs of alcohol daarbij had ik paar incidentjes gehad

ten eerste werd er laatst desinfectie op me penis gespoten waarbij ik vroeg waarom ze dat deed zij ze het is desinfectie

ten tweede toen ik ging vrijen was weer met een andere dvp was er een condoom al open op het kastje en toen had ik wel gezegd of ze een andere wou pakken

mijn vraag is hierbij doen dvp wat zodat je een soa of aids kan oplopen
                Hoezo incidentjes. het is al een incident als je onder invloed naar een DVP gaat. Zoals Maya al zei, een DVP moet wel heel gek zijn om je binnen te laten.
                Ik loop al wat heel wat jaren mee, maar een spuitbus heb ik nog nooit meegemaakt, althans schoonmaakmiddel-toilet en vetontreiniger spuitbus. Misschien was het wel WD40, om je te smeren. En wat betreft het condoom, weet je het wel zeker of was je onder invloed. Heb zelf wel eens meegemaakt dat de verpakking werd opengemaakt tijdens het uitkleden, misschien heb je dat niet gezien toen ze dat deed.
                als oudje en sportgek, blijf ik doorgaan en lang leve het leven

Commentaar

Beste Ugur,
                  Zelf zou ik nooit met iemand die ik niet ken seksen als ik dronken of stoned ben, want dan loop ik risico controle te verliezen. Als je nuchter bent heb de zaak in de hand en kun je ook reageren als dingen je vreemd voorkomen, dus gewoon vragen wat de bedoeling is.
                  Afgezien daarvan vraag ik me af wat de lol is voor de dame die je bezoekt als ze dronken en/of stonede klanten moet ontvangen, maar dit terzijde.
                  groeten, Marianne
                  Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marianne soaaids
                    Afgezien daarvan vraag ik me af wat de lol is voor de dame die je bezoekt als ze dronken en/of stonede klanten moet ontvangen, maar dit terzijde.
                    groeten, Marianne
                    Misschien doet ze het niet altijd voor de lol maar wil ze ook wat geld verdienen?

Commentaar

Je hebt gelijk, en als je dan toch moet werken voor je geld, dan met zo veel mogelijk plezier toch!
                      Marianne

Commentaar

Een desinfecterend goedje op je penis spuiten lijkt me bijzonder onverstandig.
                        Zo beschadig je de huid en wordt de kans op soa volgens mij alleen maar groter.

Verder lijkt het me inderdaad wel fijn voor de dames om niet onder invloed bij hen langs te gaan. Als het aan je te zien is zullen ze je zeker weigeren (tenzij ze grote financiele nood hebben).

Commentaar

vind het jammer urger dat je zo over dvp praat ik doe zelf thuis ontvangst en ben gerust veilig hoor en condooms zijn niet zo duur hier hoor je hebt een zak van 144 condooms voor € 29.99 nou dat is de prijs niet. vaak vraag ik wel eens af bij sommige zijn hun wel veilig en hygienische wij althans ik was en fris me op na elke gast. en hoevaak wassen jullie jullie hansje ? maar bij mij ben je veilig hoor. dus kom gerust eens langs je vind me adv. op kinky onder angel uit hoorn. heb tot nu toe nog geen klachten gehad.

gr angel
                          sex is my religion, let us pray
                          wie niet waagd blijft altijd maagd :)

zie voor info mijn website http://angel.startze.nl

Commentaar

Risico prostitutie algemeen

Ik ben voor de eerste x bij de vrije dames geweest. ik heb het veilig gedaan en daarna ben ik nog afgetrokken. Kan ik daardoor wat opgelopen hebben? ..

Commentaar

Re: Eerste x bij de vrije dames

Oorspronkelijk geplaatst door theDonni Bekijk bericht
                              Ik ben voor de eerste x bij de vrije dames geweest. ik heb het veilig gedaan en daarna ben ik nog afgetrokken. Kan ik daardoor wat opgelopen hebben? ..
                              Vrije dames
                              Die omschrijving heb ik nog nooit gehoord

Nee als je alles veilig doet is er geen reden tot paniek. Uitzondering is schaamluis dat kun je wel oplopen maar dat is vrij onschuldig en makkelijk te behandelen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door aspasia Bekijk bericht
                                Vrije dames
                                Die omschrijving heb ik nog nooit gehoord

Nee als je alles veilig doet is er geen reden tot paniek. Uitzondering is schaamluis dat kun je wel oplopen maar dat is vrij onschuldig en makkelijk te behandelen.
                                Tegenwoordig scheren we toch

Commentaar

Hallo heren,

Ja, als alles geschoren is, dan heeft de luis niet veel houvast. Maar er zullen altijd klanten zijn die niet scheren en mogelijk schaamluis hebben. De neetjes kunnen dan in de matras gaan zitten, of het linnengoed.
                                  Dit even voor de volledigheid.
                                  Schaamluis is verder onschuldig, maar lastig. Je kunt het zonder inmenging van een arts zelf behandelen.

theDonni schrijft dat hij is afgetrokken. Dat is op zich veilig. Als de dame in kwestie tenminste niet eerst zichzelf heeft gevingerd. Dan heb je het over 'wederzijdse masturbatie' en daarvan kun je wel een soa oplopen.

Vriendelijke groet,
                                  piet soaaids

Commentaar

ik vraag me altijd af hoe veilig het is om een dame aan je penis te laten zitten. Je zegt als ze niet eerst zichzelf gevingerd heeft, maar wat als ze de klant voor je ook afgetrokken heeft? Is het wassen van de handen dan voldoende? Want misschien heeft ze zichzelf wel niet gevingerd waar jij bij was, maar wie weet waar die vinger allemaal geweest is voordat je binnen kwam?

Of gaan al die virussen na enkele minuten "buitenlucht" al dood?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robert124 Bekijk bericht
                                      ik vraag me altijd af hoe veilig het is om een dame aan je penis te laten zitten? ...
                                      Beste robert124,

Wanneer een vrouw alleen je penis aanraakt/aftrekt is dat geen risico. Pas wanneer zij in datzelfde contact eerst zichzelf vingert en met dezelfde hand direct jou aftrekt, kan een soa worden overgedragen. Dus niet als zij een vorige klant heeft afgetrokken en eventueel vergeten is haar handen te wassen.
                                      Ga ervanuit dat de prostituee na iedere klant haar handen wast. Dat is voldoende. Zelfs als zij dit niet zou doen, is er geen soa-risico als jij haar volgende klant bent.

Vriendelijke groet,
                                      piet soaaids

Commentaar

Bedankt voor je antwoord piet. Komt dat omdat de virussen niet lang genoeg "buiten" overleven? Want je zou toch denken dat als zij "het soa" op haar handen krijgt van een klant, dat dit dan nog steeds op haar hand zit bij de volgende klant, als zij haar handen niet wast.

Commentaar

Beste robert124,

Het risico op soa als je niet neukt, is niet groot. Als je wél andere handelingen verrricht, zoals in deze topic besproken, is er alleen een reëel risico op een soa als het gaat om het directe contact, het zogenaamde wederzijdse masturberen (elkáár vingeren en aftrekken).
                                          Ga maar na: als alle prostituanten via afgetrokken worden door een prostituee, die haar handen niet wast, meteen een soa op zouden lopen, dan zouden de cijfers schrikbarend zijn.
                                          Dat zijn ze niet.
                                          Dus, gewoon neuken met een condoom, je laten pijpen met een condoom en dat kleine risico dat bestaat door afgetrokken worden of wederzijdse masturbatie, voor lief nemen.
                                          Verder eens per jaar een soa-onderzoek laten doen als je vaker een prostituee bezoekt.

Met vriendelijke groet,
                                          piet soaaids