Overdraging via de hand

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Overdraging via de hand

Ik heb vandaag een dvp bezocht. Ze had me eerst gepijpt met condoom, daarna ben ik in haar vagina geweest, daarna had ik me afgetrokken met het condoom nog om, vervolgens met dezelfde hand zonder condoom.

Nu ik erover nadenk, is het wel verstandig geweest, aangezien ik dus een condoom gepakt heb die in haar vagina is geweest, waarna ik met dezelfde hand ook aan mijn penis heb gezeten?

Re: Overdraging via de hand

Oorspronkelijk geplaatst door WaterKanon Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een dvp bezocht. Ze had me eerst gepijpt met condoom, daarna ben ik in haar vagina geweest, daarna had ik me afgetrokken met het condoom nog om, vervolgens met dezelfde hand zonder condoom. Nu ik erover nadenk, is het wel verstandig geweest, aangezien ik dus een condoom gepakt heb die in haar vagina is geweest, waarna ik met dezelfde hand ook aan mijn penis heb gezeten?
    Beste Waterkanon,

Je hebt veilige seks gehad voor hiv. Jezelf aftrekken met mogelijk wat vaginaal vocht aan je handen is geen risico.
    Een andere soa zou wel overgedragen kunnen worden via de handen, maar die kans is niet groot.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Oke bedankt.

Ik ben wel inderdaad bang voor een andere soa als Chlamydia. Even opletten over 2 weken dan maar.

Commentaar

bij twijffel gewoon effe langs de dokter lopen
        weet je gelijk alles

Commentaar

Soa risico bij massagesalon met happy ending

Hallo,

Als je naar een massagesalon gaat en krijgt een happy ending, is er dan risico dat je SOA/HIV oploopt. Bijvoorbeeld doordat handdoek van vorige bezoeker niet verschoond is, of vinger die ze langs/in je anus haalt?

Gr!

Commentaar

Re: Soa risico bij massagesalon met happy ending

Oorspronkelijk geplaatst door magic69 Bekijk bericht
            (...) Als je naar een massagesalon gaat en krijgt een happy ending, is er dan risico dat je SOA/HIV oploopt.
            Beste magic69,

Een Happy Ending is geen risico voor hiv.
            Alleen als de vrouw eerst zichzelf vingert en daarna met dezelfde hand jou een Happy Ending bezorgt, is er een kans op soa.
            De bacteriën en virussen die soa veroorzaken kunnen namelijk via de hand van het ene geslachtsdeel naar het andere overgedragen worden.

Vriendelijke groet,
            piet soaaids

Commentaar

Toevoeging:
              Check wel even snel of de dame geen wondjes aan haar handen of infecties heeft, voordat ze begint

Doe vaak een relaxte oliemassage.
              1x bij een hollandse dame in Duisburg gaf ze aan dat ze hieraan alleen kon voldoen met een plastic handschoen om. Ze had zich namelijk een uurtje ervoor bij het eten gestoten en had een klein wondje aan haar vinger. Ze had wel een pleister erom, maar wilde het risico niet lopen.
              Ik ook niet en ging meteen akkoord dat ze met een plastic handschoen een oliemassage zou doen. Veiligheid boven alles

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                Check wel even snel of de dame geen wondjes aan haar handen of infecties heeft, voordat ze begint
                Beste stefdev,

Ik ga ervan uit dat je het hier over een hiv-risico hebt.
                Kleine wondjes die niet bloeden zijn geen risico. Als de dame in kwestie dus een klein, niet bloedend wondje aan haar handen/vingers heeft, en jou vervolgens aftrekt oftewel een Happy Ending geeft, dan is dat voor jou geen risico.

Mocht zij jouw sperma op haar handen kriigen, dan is het voor haar pas een risico als zij een verse, grote en bloedende wond heeft en jouw sperma rechtstreeks in die wond krijgt.

Veiligheid en zorgvuldigheid is altijd goed, maar je moet het niet overdrijven.

Vriendelijke groet,
                piet soaaids

Commentaar

beste piet,

ik zit ineens sinds 2 dagen heel erg in de stress,en weet niet waarom maar ben gewoon ineens ontzettend bang voor Herpes genitalis.
                  en ik ben een beetje gaan lezen op het internet domdom.
                  maar dan lees je.
                  je hoeft het niet te zien dat je een koortslip hebt maar het kan wel al aanwezig zijn in je mond.
                  en dat je dan jezelf kunt besmetten stel je zou net je vinger in je mond gehad hebben, en je gaat na de wc en je raakt je eikel aan kan je al besmet zijn.
                  en waar ik mezelf ook druk om maak, is dat je iemand zou kunnen besmetten onbewust wat je zelf niet eens weet.
                  stel ik zou een meisje bijv als ik een vaste vriendin heb.... en je beft haar zou je dat meisje zo kunnen besmetten ook als zie je zelf niks dat je blaasjes hebt op je lippen.
                  ik heb soms zelf ook koortslip gehad.
                  dus met andere woorden ben ik voor mezelf als ik mijn penis aanraak of voor andere een tijdbom.
                  de kans zit er dan in dat het elke dag mis kan gaan.
                  bij jezelf omdat je niet eens in de gaten hebt dat je het al in je mond hebt voor dat er blaasjes komen.
                  of dat je bijv je vriendin er mee kan besmetten
                  maar ook andersom natuurlijk als je gepijpt wordt door je vriendin, of je krijgt iets op je vingers van haar mond of je raakt haar mond aan en daarna je eigen penis of vagina
                  en die gedachten maken me echt verdrietig op dit moment.

sorry,ik had hem eerst in soa staan maar mischien staat die hier beter voor overdraging via de hand

groetjes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kevin28 Bekijk bericht
                    beste piet,
                    en dat je dan jezelf kunt besmetten stel je zou net je vinger in je mond gehad hebben, en je gaat na de wc en je raakt je eikel aan kan je al besmet zijn.
                    Wat is dit nu weer voor raar verhaal? Waar haal je dit in vredesnaam vandaan?
                    Jezelf besmetten!!!!! Je bent besmet of je bent het niet. Als je mond dus al symptomen vertoont maakt het dus niets uit of jij je eikel aanraakt, want je bent al besmet!
                    Ben je niet besmet dan is er geen enkel risico om na je mond je eikel aan te raken.

Groeten,

Tijgerpeper
                    Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tijgerpeper Bekijk bericht
                      Wat is dit nu weer voor raar verhaal? Waar haal je dit in vredesnaam vandaan?
                      Jezelf besmetten!!!!! Je bent besmet of je bent het niet. Als je mond dus al symptomen vertoont maakt het dus niets uit of jij je eikel aanraakt, want je bent al besmet!
                      Ben je niet besmet dan is er geen enkel risico om na je mond je eikel aan te raken.

Groeten,

Tijgerpeper
                      ik heb het over als je een koortslip hebt op je mond!!!!!!!
                      je die kunt overbrengen na andere delen van je lichaam.
                      via bijv je vingers.
                      met andere woorden je kunt dan bijv jezelf Herpes genitalis geven.
                      dat bedoelde ik dus!!!!!!!!!!!

groeten,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kevin28 Bekijk bericht
                        ik heb het over als je een koortslip hebt op je mond!!!!!!!
                        je die kunt overbrengen na andere delen van je lichaam.
                        via bijv je vingers.
                        met andere woorden je kunt dan bijv jezelf Herpes genitalis geven.
                        dat bedoelde ik dus!!!!!!!!!!!

groeten,
                        Ja maar als het al een vorm is die genitale herpes kan veroorzaken (HSV2), dan ben je dus al besmet, alleen heeft het zich tot dan toe alleen als koortslip geuit.

Als het een reguliere koortslip is (veroorzaakt door HSV1), dan kan dit weer niet leiden tot genitale herpes.

Het was trouwens niet lullig bedoeld hoor, maar voordat we hier allemaal wildwest verhalen hebben.....

Groeten,

Tijgerpeper
                        Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

[QUOTE=kevin28;1343792] ik zit ineens sinds 2 dagen heel erg in de stress,en weet niet waarom maar ben gewoon ineens ontzettend bang voor Herpes genitalis. [QUOTE]

Beste kevin28,

Beantwoord in andere thread ( http://www.hookers.nl/showthread.php?t=210354 )

Vriendelijke groet,
                          piet soaaids

Commentaar

Hoi,

Ben nieuw hier maar heb een brandende vraag.

6 weken geleden naar een dvp geweest in Amsterdam, zat in een niet zo gelukkige fase en deed iets wat ik niet snel zou doen maar toch is gebeurd het was een opwelling en zal zeer zeker niet snel weer gebeuren maar ja.

Alles ging veilig (althans lees nu dat niet alles veilig is), comdoom erom en glijmiddel erop, alles ontspannen echter kom moeilijk klaar bij vaginaal contact (penetratie dus) dus al snel gestopt en gevraagd of ze me wilde aftrekken wat ze enthousiast deed. Dit even vol gehouden waarop ze vroeg of ik afgetrokken wilde worden zonder condoom..........in mijn beleving was/is dat veilig dus ja gezegd (is bij mij nou eenmaal toch echt lekkerder), condoom heeft ze eraf gerold welke overigens gewoon heel was, condoom in prullenbak en vervolgens een kwak glijmiddel op d'r hand (dezelfde hand als waarmee ze me trok met condoom) waarna ze me begon af te trekken zonder condoom, dus ook over mijn eikel (voorhuid naar achteren).

Niet dat het echt uit maakt maar noem maar wat feiten op. Ze was bulgaars/roemeens, het was raam prostitutie (dus geen tippelaarster of junk o.i.d.), zij heeft haar handen gewassen en had geen wondjes en ik mijn handen en pielemans voor we begonnen en verder ging alles schoon en hygienisch (op 1 punt na dus).

Ik werd al snel bang en behoorlijk (zacht uitgedrukt) stressig en kreeg vage klachten, kleine beetjes plassen, jeuk...............dat was dus psychisch want na onderzoeken bij de huisarts bleek er niks aan de hand echter nog steeds een gevoel van onbehagen en heb af en toe last van nachtzweten (maar heb ook last van maagklachten waarbij ik dat ook had en stress verricht ook geen wonderen) en afgelopen week kreeg ik pijn in mijn keel (verder niets) en heb een paar dagen vage hoofdpijn gehad (inmiddels 6 weken na boven beschreven handeling) verder niets (dus GEEN koorts, opgezette lymfen, overgeven, diaree, gewichts reductie of wat dan ook, weet dat dat niet hoeft maar zeg het maar). Morgen een afspraak bij de huisarts (die het hele verhaal weet) en wil me ook op HIV laten testen (6 weken later) waarvan ik weet dat het geen 100% garantie geeft en je 12 weken moet wachten, maar toch.

Echter op dit forum zie ik bij vergelijkbare situaties staan dat er geen kans is op HIV echter wel op andere soa (die ik niet heb). Is dit gebaseerd op statistiek of is dat werkelijk zo?

Als ik logisch denk............de kans dat iemand HIV heeft is niet heel groot maar kan altijd, dan nog hoe besmettelijk is ze (zeg maar de viral load)...........vaginaal vocht vermengd met glijmiddel op het condoom door penetratie (menstruatie bloed niets van gezien maar of dat wat zegt) wat op d'r hand wordt overgebracht door het aftrekken, vervolgens nog een lading glijmiddel op d'r hand voordat ze me zonder condoom aftrok echter wel over eikel etc......................maar ja dat lijkt meer kans berekening.

Ondertussen zit ik in ieder geval behoorlijk in de rats...........had ik dit forum maar eerder ontdekt.

Commentaar

Beste piet soaaids,

Ik heb een soort gelijke vraag, ben in een massage salon geweest in thailand, daar heb ik massage en een happy ending gehad, de vrouw heeft de hele sessie haar broekje aangehouden en ik heb niet aan haar vagina gezeten en zij ook niet (weet natuurlijk niet wat er voor mij gebeurd is), wel heeft ze mijn anus en binnenkant billen gemasseerd met massage olie en tijgerbalsem met haar handen en later heeft ze body to body massage gegeven en met haar borsten over mijn billen en penis gewreven.daarna heeft ze me afgetrokken zonder condoom.ze heeft met tissues het semen weggeveegd daarna heb ik me omgedraait en heeft ze mijn rug gemasseerd. Volgens mij niets aan de hand. Toch heb ik klachten na die tijd....branderig gevoel in de penis en mijn mues is een beetje rood.niet tijdens plassen maar constant. Ik heb me na een week laten testen op SOA al weet ik dat het pas na 2 weken kan. HIV heb ik ook gelijk laten doen ( kan pas na 3 mnd weet ik maar is nooit weg) . ook een test laten doen op plasbuisinfectie...de dokter heeft me al wel antibiotica geven

Heb ik enige kans gelopen SOA of HIV te krijgen of zit het meer tussen mijn oren??
                              Alle testen waren negatief ..moet ik me over een week weer op SOA laten testen en over 2,5 maand op HIV of is dit niet nodig?

Zoals je al leest is dit niets voor mij en laat het bij deze ene keer om naar een pro te gaan.

hellup

Commentaar

Hallo wereldreiziger,

Uit je verhaal kan ik niks opmaken dat risico voor SOA zou zijn.
                                Volgens mij heb je inderdaad alles safe gedaan. Ook een happy ending is veilig.

En als jij geen grote open wonden hebt gehad, en zij ook niet aan haar handen,
                                (daar mag je van uitgaan) dan hoef je je nergens druk om te maken.

Ontspan.
                                Piet

Commentaar

Nee, het is echt onmogelijk om op deze manier hiv te krijgen.

Een klein schaafje plekje aan je plas opening is geen reeele ingang voor
                                  hiv-besmetting (zou een duidelijke diepe open wond moeten zijn), en bovendien zou de masseuze
                                  dan ook duidelijke open wonden aan haar hand moeten hebben om direct bloed-bloed contact mogelijk
                                  te maken. En ze zou dan hiv-geinfecteerd moeten zijn.

De symptomen die je noemt kunnen van allerlei zaken zijn. Maar geen hiv dus.
                                  Symptomen zijn een slechte indicator voor hiv. Maak je niet gek.

Je kan echt gerust slapen. Niks aan de hand.
                                  Piet

Oorspronkelijk geplaatst door wereldreiziger1
                                  ik zie een klein schaafje plekje aan mijn plas opening...misschien iets te ruig geweest...heeft dit nog effect? Ik heb echt een kriebel in mijn plasbuis...onsteking is het niet want daar ben ik al op getest...ben erg bang voor HIV...slaap slecht ook al lees ik dat laten aftrekken safe is...

Misschien is het meer een mentaal iets..maar dan nog gek dat ik van die rare sympthonen heb.

Commentaar

heb dit ook gehad,bleek de tijgerbalsem te zijn en/of kleine blaar na aftrekken....
                                    ging na een 2 weken over zonder medicijnen .
                                    heb het daarna vaker gehad na bv. douchegel met menthol op me pik.
                                    en als ik me te hard aftrek krijg ik soms ook een blaar oid. waar ik zo'n 2 weken last van heb.
                                    mijn pik is gewoon erg gevoelig...
                                    Laatst gewijzigd door Dick31; 18-04-11, 22:00. Reden: quote wereldreiziger1 verwijderd

Commentaar

Tja, je weet nooit wat voor olie je op je paal gegooid krijgt door de dame.
                                      Sommige gebruiken gewoon goedkope douchegel, terwijl andere de duurdere massage olie's gebruiken.

Je kunt misschien gewoon een allergische reactie of huiduitslag hebben voor de olie die deze dame heeft gebruikt.

Doe al 14 jaar oliemassages met meer dan 700 bezoekjes en nog nooit wat opgelopen. Soms wat irritatie, maar dan meteen daarna lekker onder de douche.

Commentaar

hallo,

Hier gaat het verhaal verder, Ik ben na 2 weken weer naar de dokter geweest en heb een gram stain gedaan...hieruit bleek dat ik gonorroe had...(wel vaag dat de eerste test negatief was) ... ik heb gelijk een injectie gehad en zithromax voor eventuele chlamidia...nu het volgende,

Na 1,5 dag ben ik naar een goed ziekenhuis in Thailand geweest en hebben ze me weer getest op gonorroe en chlamidia op gram stain....hieruit was niets te zien ...toen hebben ze het op PCR gezet en na een week was dit ook negatief... nu na 4 weken toch nog een beetje jeuk en heb dus anitbiotica weer gehad ...dus hoe reeel was de eerste test die een beetje kleunelig ging ?? en kunnen de bacterien na 1,5 dag al helemaal verdwijnen zelf als ze alles op kweek zetten ?

Verder ben ik natuurlijk bang voor HIV als je hoort dat je gonorroe hebt...ik heb me laten testen

1e week negatief ELISA 3gen AG/AB Combo
                                        3e week negatief ELISA 4gen AG/AB Combo
                                        3e week negatief PCR RNA test (dure test)
                                        4e week negatief ELISA 4gen AG/AB Combo

nu zei de dokter dat ik er vanuit kon gaan geen HIV te hebben als je op 28 dgn met een 4th gen COMBO test negatief test. maar toch ben ik nog bang.. moet ik me volgende week weer laten testen of nu pas na 3 mnd...

Al was het risco natuurlijk laag je weet het natuurlijk nooit. Ik ben ook zo moe van de stress dat ik eigenlijk verlopig me niet meer wil laten testen...

echte acute hiv symptonen heb ik ook niet gehad...wel sinds gisteren een beetje uitslag op mijn borst...maar dat is vandaag al weer minder/bijna weg ...waarschijnlijk stress...

Wat kan je eraan doen als je er 24 uur pdag mee bezig bent..het probleem is dat ik alleen reis en dus met niemand kan praten...
                                        Laatst gewijzigd door Dick31; 08-05-11, 20:02. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Beste Werelreiziger,

Voor een risico op HIV moet er insertieve sex zonder condoom zijn.
                                          Een massage met happy ending is geen risico.

Het is al heel vreemd dat je Gonorroe hebt opgelopen. Ik zie niet in hoe dit mogelijk is?

Op het forum van Medhelp worden veel vragen gepost omtrend het risico op SOA's bij een massagebezoek. De experts zijn er het ronduit over eens dat het risico nihil is.

De 4de generatie combi testen op HIV geven inderdaad al een betrouwbaar resultaat na 4 weken. 90-95% betrouwbaar, maar nog niet 100%.

Kortom, ik zou er mij echt geen zorgen om maken, het risico was nihil.
                                          Moest je er echt over blijven piekeren, laat dan een 2de test na 6 weken of 3 maanden doen. Dan kan je dit echt volledig achter je laten.

Groeten,
                                          Hendrik