Vagina tegen schacht penis.. SOA kans?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vagina tegen schacht penis.. SOA kans?

Hoi,

dit is eigelijk een vraag voor Piet soaaids.

Ik ben bij een massagesalon gemasseerd, en op een gegeven moment kwam de dame met haar vagina op de schacht van mijn penis, dus eigelijk de onderkant net boven de ballen maar zeer zeker niet tegen het slijmvlies van mijn penis.

Verder heb ik haar wel gevingerd en kon ik geen wratten of andere bultjes vinden..(herpes/wratten). Ik heb daarna niet meer mezelf aangeraakt met mn hand vanwege natuurlijk infectie gevaar.

Nu vraag ik me af of ik me echt zorgen moet maken op een SOA en evt overdragen daarvan naar een partner.

En ook hoe en waar op te letten op de penis..

want stel na een week of anderhalf geen rare dingen aan vinger of penis te zien, kan ik er dan vanuit gaan dat er geen kans op herpes is?

Re: Vagina tegen schacht penis.. SOA kans?

Oorspronkelijk geplaatst door blablabla2 Bekijk bericht
    Hoi, (...) k ben bij een massagesalon gemasseerd, en op een gegeven moment kwam de dame met haar vagina op de schacht van mijn penis, dus eigelijk de onderkant net boven de ballen maar zeer zeker niet tegen het slijmvlies van mijn penis.
    Verder heb ik haar wel gevingerd en kon ik geen wratten of andere bultjes vinden..(herpes/wratten). Ik heb daarna niet meer mezelf aangeraakt met mn hand vanwege natuurlijk infectie gevaar. u vraag ik me af of ik me echt zorgen moet maken op een SOA en evt overdragen daarvan naar een partner.
    En ook hoe en waar op te letten op de penis.. ant stel na een week of anderhalf geen rare dingen aan vinger of penis te zien, kan ik er dan vanuit gaan dat er geen kans op herpes is?
    Beste blablabla2,

Dit soort 'massage' valt onder seksueel contact, en dus is er een risico voor soa. Niet voor hiv.
    Als jullie tegen elkaar aan hebben gelegen, kan een soa zoals genitale wratten of herpes ook overgedragen worden. Dat hoeft niet per se via vingers/handen te gaan.

Je weet pas of je zo'n soa hebt opgelopen als je zelf klachten krijgt. Dat betekent voor herpes: pijnlijke en branderige blaasjes gevuld met vocht in de schaamstreek. Voor genitale wratten: vijgvormige huiduitstulpinkjes op een steeltje of bolletjes met bloemkoolachtige structuur op de huid in de schaamstreek.
    Maar je kunt de soa dus ook hebben en er niets van merken of weten.
    Het is mogelijk dat jij één van deze virussen allang al bij je draagt, omdat je dat in een ander sekscontact hebt opgelopen.

Ook voor massagesalons geldt: als je vaker gaat, doe dan een keer per jaar een algemeen soa-onderzoek. Zo houd je de vinger aan de pols.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Re: droogneuken

Ben niet zo op de hoogte van de betekenis droogneuken . . Dacht dat dat eigenlijk pulserende bewegingen met (de laatste) kleding inhield wat op zich best geil kan zijn. . Maar dat kom je in dit circuit niet vaak tegen. Om even te reageren op jouw definitie en vraag hieromtrent . . Ik denk geen risico op hiv zonder penetratie maar andere (nog) contactgevoelige soa's zouden kunnen. . maar die kans is niet zo groot denk ik maar ik ben geen expert natuurlijk. Sc

Commentaar

Beste Lansier,

absoluut geen onnozele vraag!
        zeker niet gezien de toename van massage-salons de laatste jaren. Dat zijn de plekken waar juist veel aan droogneuken wordt gedaan; de bodytobody-massage zeg maar. En zeker niet onschuldig betreffende soa's.

Voor de één betekent de term droogneuken tegen elkaar aan rijden/wrijven mét kleren aan, voor de ander zonder kleding.

Als er contact is tussen de geslachtsdelen (zowel penis, vagina als anus) kan er een soa worden overgedragen. Oppervlakkig contact kan dan al een risico vormen.
        Als er met de geslachtdelen (behoorlijk) tegen of over elkaar wordt gewreven, is het risico op een soa net zo groot dan wanneer je zou penetreren.
        Droogneuken is echter géén risico op hiv. Penetreren uiteraard wel. Maar let op dat je niet in een grijs gebied komt, een beetje erin, kort erin, of nauwelijks erin. Allemaal wél een risico voor hiv, hoe klein soms ook.

Met vriendelijke groet, Bart soaaids

Commentaar

beste, gisteren nog eens naar een massagesalon geweest. Men beste ervaring ooit maar achteraf zit ik nu toch met angsten. Kan iemand mijn risico op hiv inschatten of zou er niets aan de hand zijn. Tijdens de bodytobody legde ze mijn penis tegen haar vagina toen ze boven op mij zat en maakte een paar minuten een draaibeweging met haar heupen. Voelde zo de warmte van haar vagina tegen mijn eikel. Is dit nu de grijze zone van hier boven of nog net niet? Penetratie was er niet buiten misschien 3 dipjes van 1cm? Achteraf nog bij gebabbeld en toen zei ze dat ze doodsbang was voor aids enzo en dat ze nooit zc vrijt en ze haar steeds laat testen en dat er bij ons niets gevaarlijk is gebeurt. Wel bijna zei ze! Wat denken jullie? Kan iemand mij geruststellen aub? Hartelijk bedankt alvast

Commentaar

Kans op hiv is nihil, er heeft tenslotte geen uitwisseling van lichaamssappen plaatsgevonden.
            Een andere vervelende soa blijft helaas wel mogelijk ook al laat ze zich uitgebreid testen. Kans is niet groot doch wel aanwezig. Daarom jezelf ook eens laten testen, 1x per jaar zou voldoende moeten zijn.
            Dick31
            EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Ok alvast bedankt dick31. Soms moet je toch goed op uw hoeden zijn , zelfs bij een simpele massage. Het is een leuke zalige hobby maar het kan toch de nodige stress veroorzaken. Ben toch blij hier te horen dat ik mij niet echt ongerust moet maken. Groetjes

Commentaar

hallo , Heb toch nog even een vraag om zeker te zijn. Dus wanneer een vrouw zich klaar rijdt tegen de schacht van je penis (en echt klaarkomt) en er geen penetratie geweest is , loop je geen risico op een hiv besmetting? Juist toch he? Ook niet dan wanneer je eikel soms hierbij haar vagina raakt? Waardoor je echt wel in contact komt met haar vaginaal vocht! Want wanneer ze wrijft over u schacht of eikel wordt het vocht er toch ook ingewreven? Alvast bedankt
                Laatst gewijzigd door dirk.y; 16-08-11, 15:52. Reden: fout

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dirk.y Bekijk bericht
                  (...) Dus wanneer een vrouw zich klaar rijdt tegen de schacht van je penis (en echt klaarkomt) en er geen penetratie geweest is , loop je geen risico op een hiv besmetting? (...)
                  Beste dirk.y,

Inderdaad.
                  Je moet neuken zonder condoom om risico te lopen op hiv. Dat betekent dus de penis in z'n geheel in de vagina. Als er dan vaginaal vocht in de plasbuis komt, is dat een risico voor hiv.

Als de penis buiten de vagina is en er is contact met vaginaal vocht, dan is er geen risico voor hiv. De 'omweg' is te groot, hiv is in de buitenlucht geweest (er van uitgaande dat de dame in kwestie hiv heeft).

Vriendelijke groet,
                  piet soaaids

Commentaar

Beste,
                    Beetje zelfde vraag als topicstarter. Als een vrouw zich klaar rijdt tegen de schacht van je penis. Dus net boven je ballen. En je blijft ten alletijden je eikel zien. En daarna rukt ze verder klaar. Heb ik op deze manier kans op chlamydia opgelopen? Denk van niet omdat er geen aanraking is geweest tussen beide slijmvliezen. Maar wil dit even vragen voor alle zekerheid.
                    groeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door angstman Bekijk bericht
                      (...) zelfde vraag als topicstarter (...)
                      Beste angstman,

Als je dezelfde vraag stelt, is het antwoord eigenlijk ook al bekend.
                      Je hebt seks gehad, dus is er een risico voor soa's. Dat risico is in jouw beschrijving niet groot.
                      De kans dat je er chlamydia van oploopt is aanwezig, maar die kans is klein.
                      Hiv loop je niet op deze manier op.

Door zo te 'rijen' kan eerder een soa zoals genitale wratten of herpes ook overgedragen worden. Dat hoeft niet per se via de eikel of de vingers/handen te gaan. Contact tussen de huid kan voldoende zijn.

Vriendelijke groet,
                      piet soaaids .

Commentaar

Beste, heb na men klein risico toch een onderzoek laten doen op chlamydia en gonorroe. Dit 11 dagen na het risico. De dokter vertelde me dat ik na 10dagen kon komen hiervoor. Uitslag negatief. Is deze betrouwbaar volgens u? Blijf toch wat nare dingen voelen daarmee dat ik dit hier eens vraag. Groeten

Commentaar

Vertrouw jij niet op het oordeel van een dokter? Als de uitslag negatief is, dan is dat zo.

Als je nog wat een en ander voelt kan je misschien wel wat anders onder de leden hebben, een griepje bijv.? In deze tijd van het jaar is griep niet zo vreemd.

Als je nou zo angstig bent op soa's krijgen, gebruik dan ter aller tijden een condoom. Dat zal Piet je zeker ook aanraden! En tevens 1x in het jaar of half jaar even een algemene test laten uitvoeren, dan weet je iig zeker dat je niks hebt.

Commentaar

Mijn klachten zijn eerder een bizar gevoel in men teelballen en blaas. Geen griep verschijnselen. Groeten

Commentaar

Doet plassen pijn? Zo ja.. dan kan je een blaasontsteking hebben.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door angstman Bekijk bericht
                                (...) onderzoek laten doen op chlamydia en gonorroe(...) Uitslag negatief (...)
                                Beste angstman,

Je nickname hebt je vermoedelijk niet voor niets gekozen?
                                Je bent getest. De uitslagen zijn goed. Daar zou ik op vertrouwen.

Gewoon altijd een condoom gebruiken als je neukt en als je gepijpt wordt. Dan is er geen reden meer om ergens bang voor te zijn. En laat je volgend jaar gewoon weer testen.

Blijf je klachten houden ga dan terug naar je huisarts voor nader onderzoek. Misschien is er een andere (niet-soa)ontsteking gaande, bijvoorbeeld je plasbuis of je prostaat.

Vriendelijke groet,
                                piet soaaids

Commentaar

Ok alvast bedankt aan beiden. Ik hou het even in het oog , voel mij al iets geruster nu.
                                  groeten

Commentaar

Ook daar ben ik absoluut niet bang voor, ik heb het zo nu en dan ook mee gemaakt, wel lekker trouwens

Commentaar

soaa?

Vandaag ben ik op de wallen geweest.
                                      Die vrouw zat naakt op mij en begon een rijdende beweging te maken.
                                      Toen kwam ik erbij klaar ze deed het 2 minuten.
                                      Ik had mijn boxer en trainingsbroek nog aan maar logisch geen condoom
                                      Kan ik iets opgelopen hebben? Mijn broek ging helemaal niet uit...

Commentaar

Re: soaa?

Oorspronkelijk geplaatst door carryonjatt Bekijk bericht
                                        (...) Ik had mijn boxer en trainingsbroek (...)
                                        Beste carryonjatt,

Maak je geen zorgen.
                                        Je hebt geen risico gelopen op hiv of andere soa's als dit het enige is dat is gebeurd.
                                        Als je je kleding aanhoudt, kan er niets overgedragen worden ... virussen en bacteriën kunnen niet door kleding heen.

Vriendelijke groet,
                                        piet soaaids

Commentaar

Zonder condoom tegen mij aan geraaid, heb ik mogelijk aids?

Ik ben naar een prostitue geweest.
                                          De dame in kwestie ging tegen mij aan raaien zonder condoom.
                                          Ik weet niet of ik haar vaginale vocht heb aangeraakt met mijn eikel.
                                          Ze heeft verteld dat ze een SOA heeft, welke weet ik niet.
                                          Ik maak mij wel druk, is dat terecht? Advies ook welkom.

Commentaar