Op penis en in mond gespuugd

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Op penis en in mond gespuugd

hoihoi, Tijdens een heftige sessie bij een raamprostituee heeft ze mij in mijn mond gespuugd en op mijn eikel gespuugd nadat deze was ingesmeerd met olie. Is hie rene risico op soa of hiv?

Ben benieuwd naar reactie van de deskundigen. Ik weet hier weinig van namelijk, sorry,

groet

Bartjan

Re: Op penis en in mond gespuugd

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjan Slaaf (travo) Bekijk bericht
    hoihoi, Tijdens een heftige sessie bij een raamprostituee heeft ze mij in mijn mond gespuugd en op mijn eikel gespuugd nadat deze was ingesmeerd met olie. Is hie rene risico op soa of hiv?

Ben benieuwd naar reactie van de deskundigen. Ik weet hier weinig van namelijk, sorry,

groet

Bartjan
    Enkel klein risico op hepatitis B.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
      Enkel klein risico op hepatitis B.

Grtz,Dolfie
      Hoi Dolfie, ok bedankt, wat zou jij doen laten testen of is t erg klein risico???

Commentaar

Hoi Dolfie, ok bedankt, wat zou jij doen laten testen of is t erg klein risico???

Hoi Bartjan,ik zou als ik van jou was me laten testen gewoon voor je
        gemoedsrust...anders blijft het in je hoofd spoken.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Heb je ergens last van dan? Die kans is wel zo minimaal dat het bijna is uitgesloten. Waarom bieden sommige dames anders spitting aan?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Whopper Bekijk bericht
            Heb je ergens last van dan? Die kans is wel zo minimaal dat het bijna is uitgesloten. Waarom bieden sommige dames anders spitting aan?
            Nee heb nergens last van, wilme niet voor niets laten testen , als t risico erg miniem is dan doe ik het niet, maar kan zelf die kans niet inschatten, weet jij hier meer van? Voor mijn gemoedsrust is het voldoende als de kans aboluut miniem is.. Testen voor niets vind ik niet nodig. Mag ik aub je reactie vernemen, of van een andere deskundige?

Commentaar

hoihoi, Tijdens een heftige sessie bij een raamprostituee heeft ze mij in mijn mond gespuugd en op mijn eikel gespuugd nadat deze was ingesmeerd met olie. Is hie rene risico op soa of hiv? Ben benieuwd naar reactie van de deskundigen. Ik weet hier weinig van namelijk, sorry, groet Bartjan
              Beste Bartjan Slaaf,

Speeksel is geen risico voor hiv. Risico voor hiv heb je dus niet gelopen.
              Als je alles met een condoom hebt gedaan (neuken en pijpen) dan is daar ook geen risico voor hiv geweest.
              Een kleine kans op soa is er altijd als je seks hebt, met wie dan ook. Daarom is het advies aan mensen die regelmatig losse sekscontacten hebben (of prostituees bezoeken) om eens per jaar een soa-onderzoek te doen.

Even over de olie: het wordt afgeraden om olie te gebruiken als glijmiddel. Als je dan later een condoom omdoet kan de olie het condoom aantasten en dan is de kans op scheuren groter.
              Gebruik daarom altijd glijmiddel op waterbasis!

Vriendelijke groet,
              piet soaaids
              Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Risico vna Spitting op eikel en in mond

Heren,
                Vanmiddag een zeer heftige sm sessie gehad.. de Meesteres spuugde oa in mijn mond en op mijn eikel. Is er risico op aids en of soa?
                Hartelijk dank voor de moeite van een antwooord.

Groetjes
                BJ

Commentaar

Re: Risico vna Spitting op eikel en in mond

Heren,
                  Vanmiddag een zeer heftige sm sessie gehad.. de Meesteres spuugde oa in mijn mond en op mijn eikel. Is er risico op aids en of soa?
                  Hartelijk dank voor de moeite van een antwooord.

Groetjes
                  BJ
                  Hallo BJ (leuke intialen overigens ) ,

Voor een SOA geen gevaar, wel kleine kans op geheugenverlies hierdoor..
                  Ik meende deze vraag al eens eerder gezien te hebben en even de zoekfunctie gebruikt en wat bleek . . . je hebt hem al eerder gesteld en de vraag is o.a. beantwoord door SOAPiet...

SC
                  Laatst gewijzigd door Dick31; 28-12-10, 19:58. Reden: Topics samengevoegd

Commentaar

Nou...de zoekfunctie is ook niet nodig hoor, je hoeft enkel omhoog te scrollen en je ziet dezelfde vraag van een jaar terug ongeveer...

Commentaar

Dank heer en dame, t was wel lekker, zweef nog steeds..

Commentaar

Geen dank. Als het zo lekker was kan je toch ook best even de moeite nemen een recensie te schrijven, daarmee zijn andere liefhebbers van spuug ook weer geholpen. (als die er zijn, lol). Sc
                        Dank heer en dame, t was wel lekker, zweef nog steeds..

Commentaar

ik weet dat t veilig is, vandaa rweer een wilde sessie ghad met spuug van de dame in mijn mond, geweldig, offtopic maar wel leuk

Commentaar

Wordt regelmatig door dames op me penis en mond gespuugd.

Enige wat ik na een bezoekje vorige week bij een meesteres heb overgehouden in de mond spugen is een zware verkoudheid (misschien had ik het al wel onder de leden, maar een dag naar mijn bezoek aan haar en mondspugen/doorslikken werd ik verkouden)

Commentaar

Als je tongt krijg je ook sowieso speeksel binnen, dus het stoort mij niet en ik denk dat het veilig is.

Commentaar

Besten,

Zoenen is veilig.
                                Speeksel zal geen hiv-infectie opleveren. Niet via de mond en niet via het geslachtsdeel.

Vriendelijke groet,
                                piet soaaids
                                Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Aan het werk...
                                X