Vraagje over condooms .

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vraagje over condooms .

Hallo ,

Als je een condoom aandoet voordat je begint aan de sex . En als je klaar bent met de sex het condoom nog steeds op je penis is net zoals je em erophad gerold , dus volledig intact en zelfde plek , kan je er dan van uitgaan dat toen je bezig was het condoom niet geslipt is ? Dus dat het naarboven is gerold tijdens vaginale seks , en weer teruggerold op de juiste plek ? Of als een condoom omhoog rolt blifjt het dan zo ?

als et btje onduidelijk is is dit de main vraag ;

Kan een condoom er gedeeltelijk afgaan waneer je in de vagina bent en er weer goed oprollen ? Of is het als je na de daad het condoom op de zelfde plek hebt je zeker kan zijn dat dat niet gebeurd is ?

Re: Vraagje over condooms .

Oorspronkelijk geplaatst door Redmij Bekijk bericht
    Hallo , (...) Kan een condoom er gedeeltelijk afgaan waneer je in de vagina bent en er weer goed oprollen ? Of is het als je na de daad het condoom op de zelfde plek hebt je zeker kan zijn dat dat niet gebeurd is ?
    Beste Redmij,

Wanneer het condoom nog goed om de penis zit als je terugtrekt uit de vagina (of anus), dan heb je veilige seks gehad. Als het condoom omhoog kruipt tijdens de seks, kan het niet als vanzelf weer terug afrollen. Het kan wel kapot gaan als het omhoog kruipt. Dan hangt het condoom aan flarden om je penis als je terugtrekt.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Merci piet .
      Ben heel onervaren ^^ .

Commentaar

Kan een condoom door ongeveer 5 minuten masturberen met een niet geheel stijve penis zodanig zwakker worden dat hij in de vagina klapt ?

Commentaar

Er wordt altijd aangeraden om na 15 minuten een condoom te verwisselen omdat er dan kans is op stuk gaan.

Commentaar

kwaliteit condooms dvp

1. Is de kwaliteit van de condooms die DVP's gebruiken betrouwbaar?
            2. Laatst had ik blijkbaar een heel fije condomm om die ik niet voelde. Geven deze dezlfde beveiliging dan 'gewone' condooms?
            3. Is het veiliger om zelf condoom mee te nemen naar DVP?

Commentaar

Re: kwaliteit condooms dvp

1. Dat mag je toch wel aannemen want zij gebruikt ze voor haar veiligheid, anders kon ze zichzelf de kosten van de condooms besparen en het direct zonder doen.
              3. het is de vraag of zij de condooms vertrouwt die JIJ meeneemt.
              When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

De meeste dames in het Haagsche gebruiken Ambassador Glyder condooms van Durex. Lijkt mij dat de condooms van dit gerenommeerde merk gewoon prima zijn.

Commentaar

Ik heb nu een ander merk. Had altijd glyders, waar de meeste dame mee werken. Het verschil met het merk wat ik nu heb is dat deze iets breder valt ( dus niet zo strak bij de dikkere penis ) en veel meer gevoel doorlaat.

Ik heb ze getest op mijn vriend ( hij speelt graag proefkonijn ) en ook hij is van mening dat mijn nieuwe condooms minder strak zitten en meer gevoel doorlaten. Dus dan blijven die maar he?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dick 1958 Bekijk bericht
                    Kan een condoom door ongeveer 5 minuten masturberen met een niet geheel stijve penis zodanig zwakker worden dat hij in de vagina klapt ?
                    Beste dick1958,

Twee dingen:
                    Wanneer de penis niet stijf is, zit het condoom er eigenlijk nooit goed om en is de kans op afglijden of stuk gaan groot als je penetreert.

En het advies is om per seksuele handeling een nieuw condoom te gebruiken. Masturberen is één handeling, neuken is dan de tweede handeling.

Verder eens met Joke: niet langer dan een kwartier aaneengesloten neuken. Dan condoom verwisselen (en vergeet verversen glijmiddel niet!).

Vriendelijke groet,
                    piet soaaids

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Benbonobo Bekijk bericht
                      1. Is de kwaliteit van de condooms die DVP's gebruiken betrouwbaar?
                      2. Laatst had ik blijkbaar een heel fije condomm om die ik niet voelde. Geven deze dezlfde beveiliging dan 'gewone' condooms?
                      3. Is het veiliger om zelf condoom mee te nemen naar DVP?

Beste Benbonobo,

1) Ja.
                      2) Ja.
                      3) Nee, vertrouw op haar professionaliteit en bovendien zal zij zelf haar eigen bescherming willen regelen.

Vriendelijke groet,
                      piet soaaids

Commentaar

Aan het werk...
                      X