Hartfalen na seks

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hartfalen na seks

Besten,

Artikeltje over de gezondheidsrisico's van seks hebben.
    Nu eens niet over hiv & soa.

Klik hier.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Re: Hartfalen na seks

Iemand kwam van het weekend met het verhaal man 59 vriendin net 20, ruzie in de relatie gehad, ruzie bijgelegd en daarna hefig gesext. Man was een paar uur later dood. Moest gelijk aan dit topic denken.
    Smile because it happend not cry because it is over

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spooky986 Bekijk bericht
      Iemand kwam van het weekend met het verhaal man 59 vriendin net 20, ruzie in de relatie gehad, ruzie bijgelegd en daarna hefig gesext. Man was een paar uur later dood. Moest gelijk aan dit topic denken.
      Het lijkt mij niet eens zo'n vervelende manier om dood te gaan.
      Ik sterf toch liever in het harnas terwijl ik nog in de vijftig ben en een twintig jaar jonge! vriendin aan het palen ben, dan ergens in de tachtig in het demente bejaardentehuis, omringd door niet altijd even aantrekkelijke verzorgsters, die je als een klein kind behandelen en alles in de 'wij vorm' zeggen.
      Zo van: 'Voelen wij ons goed vandaag mijnheer Ari O.?'
      En als je net aan de borrel wilt gaan: 'Foei mijnheer Ari, dat mogen wij niet, dat weten wij toch'.

Overigens heb ik mij niet alleen laten vertellen, maar weet ik ook uit eigen (herhaalde) ervaring dat je de beste en meest heftige seks kunt hebben na een goede ruzie.

Het heeft dan wat dierlijks en ik voel mij dan weer een beetje de Neanderthaler.
      Seks hoeft ook weer niet altijd een hoog knuffelgehalte te hebben, vind ik tenminste.
      Als er geen vrouwen bestonden, had al het geld van de wereld geen betekenis. (Onassis)
      Voluptas ex omni quaeritur! (Seneca)

Commentaar

na dit alles gelezen te hebben,
        kom ik tot de conclusie;

ik sterf liever op 'n klein kutje
        dan op 'n groot karwei

Commentaar

Aan het werk...
        X