Gedragscode voor Klanten

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gedragscode voor Klanten

Wellicht zeer bekend bij de Hookers.nl bezoeker. Toch nog een keer de gedragscode hier genoemd, welke door een voormalig voorzitter van MVP is samengesteld (waarvan acte):
    * Gebruik een condoom!
    * Maak goede afspraken.
    * Respecteer de grenzen van de sekswerker.
    * Betaal wat gevraagd wordt, ding niet af.
    * Speel de sekswerkers niet onderling uit
    * Wees fris en respectvol.
    * Drink niet te veel alcohol.
    * Wees ontspannen.
    * Houd rekening met teleurstellingen.
    * Veroorzaak geen overlast voor de omgeving.
    * Mijd gelegenheden waar niet vrijwillig wordt gewerkt.

Voel je vrij om hier over in 'gesprek' te gaan en een krachtige aanvulling, mocht je dit niet volledig vinden, is welkom.

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Re: Gedragscode voor Klanten

Helemaal mee eens maar de drie bovenstaande punten vind ik onzin. Als ik een auto koop speel ik de dealers uit en ding ik toch ook af. Het is gewoon een dienst die je koopt hoor. En rekening houden met teleurstellingen?? Je mag toch een goede service verwachten?

(Overigens ding ik op de basisprijs nooit af maar wel heel af en toe op extra diensten. het bovenstaande is dus meer een principe uitspraak)
    Volgens de hartstichting is elke dag even wandelen gezond

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door speellieveruitdanthuis Bekijk bericht

Inderdaad en dvp's moeten niet uitpezen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door speellieveruitdanthuis Bekijk bericht

Helemaal mee eens maar de drie bovenstaande punten vind ik onzin. Als ik een auto koop speel ik de dealers uit en ding ik toch ook af. Het is gewoon een dienst die je koopt hoor. En rekening houden met teleurstellingen?? Je mag toch een goede service verwachten?

(Overigens ding ik op de basisprijs nooit af maar wel heel af en toe op extra diensten. het bovenstaande is dus meer een principe uitspraak)

Idd die drie punten snap ik ook niet vind ze eerder tegenstrijdig en komt bij mij over als geef ze direct carte blanche .

Vind het voorbeeld wat collega geeft wel een goede .

Groeten,

De Cock.
        Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door piet soaaids Bekijk bericht

Had altijd een hekel aan mannen die aan het afdingen waren, DVP's zijn geen koeien die op de markt verkocht worden

Ook iets wat sommige mannen graag doen, ze willen iets wat de ene DVP niet wil en zeggen dan, jaha maar zij deed het wel en vroeg er ook niks extra's voor !

Als ik bij de slager een malse biefstuk vraag en ik bereid hem en hij glijd als boter naar binnen ist goed, maar kan ik de biefstuk na de bereiding als schoenzool gebruiken ist een grote teleurstelling en zal ik ook nooit meer naar die slager gaan

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mevrouw de Bree Bekijk bericht
            Als ik bij de slager een malse biefstuk vraag en ik bereid hem en hij glijd als boter naar binnen ist goed, maar kan ik de biefstuk na de bereiding als schoenzool gebruiken ist een grote teleurstelling en zal ik ook nooit meer naar die slager gaan
            Als ik naar een dvp ga en ze laat hem lekker in haar mondje glijden maar bij het pissen doet het daarna zeer dan zal ik ook nooit meer bij haar naar binnen gaan

Commentaar

* Wees ontspannen.

Oorspronkelijk geplaatst door jrm
              ad 8. gaat moeilijk als je mooie dvp's voor de eerste keer bezoekt; snap het punt ook niet helemaal.
              Ik wilde dit ook zeggen maar ik dacht laat maar, straks word ik gek aangekeken

Voor de rest van de punten kan ik me best bij inleven.

Ik ben trouwens benieuwd wat het gedragscode is voor de dames..

Groet, Steigertje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jrm
                Realiteit is: het is all part of the game.
                Het is maar hoe jij als dvp ermee omgaat; en je kunt altijd nee zeggen en evt., kijkend naar de tijd die al is doorgebracht op het betreffende moment van "uitspelen", geld terug geven en de klant, zonder als een proleet te gaan schreeuwen , doorverwijzen naar de dvp die wel de diensten verleent waar hij naar vraagt.
                Als je bezig bent en de klant vraagt naar een bepaalde dienst die jij niet wil doen hoort hij mij gewoonweg niet te vergelijken met een andere dame, had hij meteen naar haar toe moeten gaan !!!

Toen ik nog werkzaam was als DVP en je zou me geboekt hebben voor een uur maar je bleef maar een half uur betaalde je ook enkel dat halve uur. Er waren maar weinig mannen die er op stonden alsnog het volle uur te betalen omdat dat ook geboekt was.

Ik ontving bij mij thuis en dat is absoluut niet te vergelijken met raam privehuis of club, maar de eerste de beste die ging onderhandelen over de prijs of begon te zagen over iets wat ik niet deed ( en ik deed al erg veel ) wees ik resoluut de deur.

Ben en was geen stuk vlees waar je over handelen kon

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Steigert Bekijk bericht
                  *

Ik ben trouwens benieuwd wat het gedragscode is voor de dames..

Groet, Steigertje

Dit was mijn gedagscode

* Gebruik een condoom!
                  * Maak goede afspraken.
                  * Respecteer de grenzen van je klant, pijn is stop
                  * Hou je aan het tarief wat je vraagt.
                  * Hou je aan de dingen die je beloofd hebt
                  * Maak geen gebruik van de geilheid van een man om er meer geld uit te slaan
                  * Wees fris en respectvol.
                  * Drink nooit alcohol tijdens je werktijden
                  * Wees ontspannen.
                  * Durf een klant te weigeren als hij je niet aanstaat
                  * Als je weet dat er een vrouw gedwongen word te prostitueren maak er werk van
                  * Veroorzaak geen overlast voor de omgeving.

* En bovenal, Wees discreet !!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mevrouw de Bree Bekijk bericht
                    Toen ik nog werkzaam was als DVP en je zou me geboekt hebben voor een uur maar je bleef maar een half uur betaalde je ook enkel dat halve uur. Er waren maar weinig mannen die er op stonden alsnog het volle uur te betalen omdat dat ook geboekt was.

Ben en was geen stuk vlees waar je over handelen kon
                    Wat goed van je dat je mensen niet meer liet betalen dan je ze gaf! Ik maakte gisteren het omgekeerde mee: we spraken een half uur af, maar je kijkt natuurlijk niet voortdurend op de klok. Ze wimpelde me buiten en ik bleek er nauwelijks een kwartier binnen geweest te zijn! Dat is gewoon bedrog.

En over onderhandelen: Het zijn de diensten waarover je onderhandelt, en als iemand iets zoekt is het logisch dat hij niet geneigt is te betalen voor iets anders. Aan de andere kant, in jouw geval (geen ramen), is het gemakkelijk de advertentie of website na te lezen en te zien wat kan en wat niet. In dat geval heeft onderhandelen uiteraard geen zin. Aan de ramen staat nergens wie wat doet en hoeveel het kost, onderhandelen is dus geen optie maar moet je sowieso doen.

Commentaar

Onderhandelen zal ik niet snel doen. Maar het is me wel eens gebeurd dat ik naar de prijs van wat extra's vroeg, maar dat ik blijkbaar zo schrok van de prijs en iets mompelde sorry ik had iets van xx verwacht. Dat ze iets van de prijs afhaalde. waardoor het wel weer aantrekkelijk werd. Natuurlijk hoefde ze het niet te doen, ik zou me kapot schamen als het zo ging. Maar het voordeel voor de dame was dan wel weer dat je A) wat vaker naar haar toegaat B) dat je die extra er wel voortaan bij doet.
                      In beide gevallen vangt ze uiteindelijk meer geld, mooi toch. Voor mij is er toch vaak een psychologische grens, ik kan het soms wel betalen, maar boven een bepaald bedrag wil ik het gewoon er niet aan uitgeven omdat ik het wel leuk vind maar nou ook weer niet zo leuk.

Dus ik wil het hiermee toch wat minder zwart wit maken.

Commentaar

Deze vind ik echt belangrijk...........!!!

Gedwongen prostitutie komt vaker voor dan je denkt, maar hoe herken je deze? En wat zijn je verantwoordelijkheden als bezoeker?

Wie geeft mij en de slachtoffers het antwoord........???

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GoGoBoy Bekijk bericht
                          Deze vind ik echt belangrijk...........!!!
                          Gedwongen prostitutie komt vaker voor dan je denkt, maar hoe herken je deze? En wat zijn je verantwoordelijkheden als bezoeker? Wie geeft mij en de slachtoffers het antwoord........???
                          Beste GoGoBoy,

Een hele zinvolle aanvulling op de lijst met gedragscodes!
                          Als je vermoed dat er iets niet in de haak is, dan kun je dit melden bij Meld Misdaad Anoniem (0800 7000). Wanneer er vaker een melding komt over een vrouw of vrouwen in een bepaalde club, of bepaald raam, of welke werkplek dan ook, kan er iets ondernomen worden. 'Stapelen' wordt dat genoemd. Hoe meer meldingen, hoe meer er uiteindelijk gedaan kan worden.

Vriendelijke groet,
                          piet soaaids
                          Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Commentaar

Hoi,

Ik onderschrijf all 11 geboden en pas die ook toe. Dat is gewoon basisch menselijk gedrag: "behandel een ander zoals je zelf wil behandeld worden".
                            En de geboden van mevr. Van Bree vanuit haar standpunt sieren haar : R.E.S.P.E.C.T
                            Maar het verbaast me natuurlijk niet dat de mercantiele ingesteldheid van een bepaald volk ook doorgedrongen is op dit terein en er in hun ogen moet onderhandeld worden als op een koeiemarkt. Geloof me gerust dat dat in het hoofd van de (zich bekocht gevoelde) DVP meespeelt en je ervaring met haar zal kleuren. Die terughoudendheid zal je niet merken door je grove mentaliteit, waardoor je volgende keer weer wil afdingen om er 'meer' uit krijgen. Gevolg povere kwaliteit van seksbeleving waardoor je er nog minder voor over hebt, maar de fysieke drang blijft; dus speel je ze verder tegen elkaar uit. Fraai beeld! Mens toch... Maar tegelijk krijg je wel een 'boost' van je 'koophandelschap'; het is een vorm van masturbatie. Dit geldt voor iedereen die in het bijzonder tegen volgende regels is:

* Respecteer de grenzen van de sekswerker.

Tegen het gebod "Wees ontspannen." wil er wel's door mij gezondigd worden, want het is ook buiten je controle Maar het ijs breekt meestal wel vlug.

Mijn reactie als een 'date' niet 'goed' verloopt is dat te beschouwen als leergeld en volgende keer daar je conclusies uit te trekken. Je hebt nog altijd te doen met mensen die om wat voor reden deze job beoefenen, die zich fysiek kwetsbaar op stellen en dit soort werk heeft ook een sterke psychologische kant; Zo'n direct fysiek kontakt gaat niet in je kouwe kleren zitten. Het gaat hier niet om een product met een vast rendement, maar om levende mensen.
                            De dag dat alle dvp's met opgeheven hoofd kunnen zeggen wat ze doen zonder daarbij door de goegemeente op neer gekeken te worden. En dat dvp 's beschouwd worden als de hogepriesteressen van de lichamelijke Liefde zoals het mss. ooit eens in de Geschiedenis was, dan zul je mss. gelijk hebben met je koehandelmentaliteit, maar is die tegen dan hopelijk uitgestorven, eenvoudigweg door de vooruitgang van de evolutie!
                            "Zion symbolizes a longing by wandering peoples for a safe homeland"

Commentaar

Dat afdingen..dat word ik ook best wel eens zat. De meeste dames vragen dik boven de 100 euro voor een uur en dan komen er soms ook nog flink wat extra's bij. 50 euro extra voor anale sex, 25 euro voor pzc...heb het allemaal al voorbij zien komen.
                              Ik vraag 100 euro voor een uur, 25 euro extra voor anale sex en alle andere extra dingen zitten daar gewoon bij inbegrepen ( waaronder pzc ) en dan nóg wordt er afgedingt . Ook voor een trio met Cor blijft dezelfde prijs en niks geen extra kosten.

Alle andere punten die Piet in zijn rijtje heeft staan ben ik het ook mee eens.

En zeker dat de grenzen van de sekswerker niet overschreden worden, want dat is bij mij al meerdere keren gebeurd en daar is een bepaalde groep klanten nu de dupe van.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg toch?

Commentaar

Goede afspraken maken vind ik moeilijk, maar het is een illusie om te denken dat een dvp precies weet wat je wilt. Maar dit speelt vooral bij een eerste afspraak.

Maar ik zondig weleens "tegen wees ontspannen".
                                Een uur voor de afspraak begint word ik toch altijd weer gespannen en dit krijg ik niet altijd op tijd weer weg. De DVP's reageren hier altijd erg goed op, ik denk dat ik niet de enige ben.
                                Maar ik vind het toch altijd weer erg lastig en zelfs bij mijn favoriete dames krijg ik het soms gewoon bijna niet weg;(
                                Een beetje spanning is gezond maar ik heb er de laatste tijd meer last van, geen idee waarom!?!?

Voor de rest volg ik de code netjes op

Commentaar

Aan het werk...
                                X