Moderator-switch Soa hoekje

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Moderator-switch Soa hoekje

Beste Mensen,

Vanaf heden neem ik de fakkel over van Marianne als moderator van het Soa-hoekje op Hookers.
    Mijn naam op Hookers is 'piet soaaids'. Ik ben al lange tijd werkzaam bij Soa Aids Nederland en sinds november ook bij het programma Prostitutie. Mijn expertise ligt in de voorlichting over en preventie van hiv en soa. Vandaar dat ik dit hoekje tot één van mijn taken bij het prostitutie-team heb gekregen.

Ik wens een ieder een goed, gezond en veilig 2008 toe!!

Vriendelijke groet,
    piet soaaids
    programma Prostitutie
    Programma Prostitutie Soa Aids Nederland

Re: Moderator-switch Soa hoekje

Ik zou zeggen veel succes en veel plezier.. Piet, wie weet kun je me ooit van een antwoord voorzien.. hoop 't natuurlijk niet.

Groet, Steigert

Commentaar

Re: Moderator-switch Soa hoekje

piet soaaids heeft al velen van een goed en duidelijk advies kunnen voorzien en is een zeer betrouwbare expert.
      Het soa-hoekje is echter minder strak gestructureerd en gemodereerd als de overige rubrieken hier op Hookers.nl en daarom is besloten een ervaren moderator er naast te zetten om dit meer op orde te brengen. Deze taak zal ik op me nemen.

Voor alle duidelijkheid, ik zal dus niet de vragen inhoudelijk gaan beantwoorden omdat ik leek ben. Wel zal ik gelijksoortige topics samenvoegen en helpen het totale soa-hoekje overzichtelijk te houden omdat we als Hookers.nl dit als een belangrijke extra toevoeging zien.
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Aan het werk...
      X