Afspraken via Twitter DM

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afspraken via Twitter DM

Weet niet of het de juiste rubriek is? Ik zat laatst op twitter en kwam via Chelsea de best op andere twitter accounts terecht. Vaak mooie en jonge meiden die zich ook soms aanbieden voor paydates (dat staat dan in hun profiel of in hun tweets). Vervolgens via DM in gesprek en bleek na een paar berichten deze dame naar eigen zeggen 15 te zijn (maar wel 18 te lijken....). Ik heb het contact afgebroken en duidelijk gesteld dat ik geen strafbaar feit wil plegen. Er werden een paar keer tegenargumenten genoemd zoals "maar niemand weet dit toch" etc. Ik zou bijna denken dat er een agent aan de andere kant zat!? Zijn er mensen hier op het forum die al wel eens een goede date hebben gehad via Twitter? Nog tips om minderjarige te ontdekken?

Je laatste vraag verbaast mij, iets eerder zeg je juist dat je geen strafbaar feit wil plegen. Van Midhold / Sexjobs en andere gerenommeerde sites weet je in elk geval zeker dat er naar de adverteerders gekeken wordt. Niet dat zoiets alles uitsluit, maar je zit toch zekerder.

Commentaar

groentje1970 volgens mij bedoelt hij er mee dat hij wil ontdekken dat ze minderjarig zijn alvorens hij er een date mee heeft en het te laat is

Commentaar

Inderdaad. Ik wil ABSOLUUT geen strafbaar feit plegen. Ook al staat er paydate ed in haar profiel, dan nog wil ik niet het risico lopen da t je bv uitlokking of grooming verweten wordt. Heb helaas niet veel vertrouwen in de NLse rechtstaat. Wil in ieder geval dus vooraf weten of ze wel 18+ is voordat je begint over de paydate, laat staan een echte date met een 18- zou hebben. Dan ben je strafbaar.

Commentaar

mjw99 afspraken maken via DM kan best, ken een dame die enkel met witter werkt en liever niet adverteert op bvb. Redlights of Kinky vanwege discretie.
          Toch zou ik er wat mij opletten en eens proberen achterhalen - zeker bij twijfel - of ze niet bekend is op het forum hier of andere sekssites. De meeste dames die werken via Twitter hebben meerdere accounts (ik denk aan Snapchat, Instagram e.d.) en hebben dan ook meestal een eigen website of advertenties. Ik zeg dit omdat er een hele tijd geleden (weet niet of het nu nog zo is) geregeld "lokkertjes" online stonden (ik denk dan aan valse facebook profielen en twitter accounts) om zo aan informatie te geraken van klanten en deze dan te chanteren of af te persen.
          Pleasure is my business

Commentaar

Mijn welgemeende excuses voor het verkeerd interpreteren van de vraag van de topicstarter.

Commentaar

Aan het werk...
            X