Hartelijk Gefeliciteerd

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hartelijk Gefeliciteerd

Dat zijn er veel vandaag:

admin, nali, Qarel, F427v8, fransvd, degoof, witte31, MrLucky, dickey102, Martijn, Zonder C, Komkommer, WWW, Roland25, Andre_de_Belg, Cristobal, marco122, scot, jack28, tilbo, intothedark, pietpoes, Goliath, buttman, Vies mannetje, richardgere, Richard Gere, Lekkerding007, tomcat1968, Michel321, Schimmelkutje, reinier68, karel appel, NoneXL, yogi, heldereharry, bloem1976, Pijp Me Nu, klop, Caddy, R.Jeremy, geilebert, aad, longman, passie, eric323, kooskk, sexmachine, paardebloem, jeroentje28, Brian4bbw, brenda, JohnD, high, klompjes, Spruce Goose, misja, knappe_g, krelisb, robbierob, Prada, sean31, veronika, yakkes, theclown, DekHengst12, rijer, manusanus, ToBBy1, f4fun, all2waydutch, schoenmaker, ricardo65, Casey, fergal, broekkie, anisa_xx, Nuisance, marcelz, john1039, Turbo likker, bikkel1964, crazyjan, kapitein igloo, achmed, Bob de Douwer 69, Lex Stunt, leechris, eekhoorn74, romex4y, rob37, Frenz69, Maastricht, een_gast, Mills, Lugh, mailfrans

Allemaal van harte en een fijn jaar gewenst. Ik had me voorgenomen dit jaar alle jarigen persoonlijk een IM te sturen met de felicitaties, nou dat voornemen is al weer weg.

Was ik het bijna vergeten gisteren was Mitsumi jarig.
    Nog van harte jongen!

Groet,
    Kuieren
    ©kuieren +

Het gebruik van de zoekfunctie op dit board kost niets en doet ook geen pijn!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door willem2
      Het kan geen toeval zijn maar na Fiets is er een andere moderator jarig. Maar ook andere leden met al heel wat recensies.
      Dus van harte gefeliciteerd voor de volgende leden : karelv, tommy4, Low Profile, Een Wandelaar, Bootjesman, john_vos, error0691, Prodex

Groet Willem2
      ff tellen en rekenen, dit zijn de moderators:
      joefoxxx, mitsumi, kuieren, w8er, theinspector, fiets56, Ropo, toontje, Caveman, willem2, Lalande, Low Profile, seven, dutchinfo, bigdaddy, bobby vitale, Dick31, modjacob, tuur69, rtroma, Pro deo.

Ik tel er 21. Dus de kans dat er een moderator jarig is nadat Fiets56 zijn feestje heeft gehad is 20/356.
      Dit betekent dat de kans ca 1 op 18 is dat dit voorkomt.
      Denk dat je graag met een loterij zou willen mee spelen waar de kans op het winnen van 1000 euro 1 op 18 is

Groet van een jarige wandelaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer
        Allebei mijn nick's staan erbij, dus dan zal het toch wel kloppen?!
        Dacht dat het een bug van de DB was maar als jij het zegt, dan

van harte gefeliciteerd en een goed 2005 !
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-09-07, 11:55.
        Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

JOEFOXXX

Joefoxxx, Van Harte Gefeliciteerd, Fijne dag toegewenst.

Grtz. Mark

Commentaar

Cher

Hey Cher, Van Harte Gefeliciteerd, Have a nice day!!!

Grtz. Mark

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby

Van die éné uit Utrecht weet ik dat hij allang jarig is geweest. 8)

Groet Willem2
              Ja dat was zeven April, toen heb je mij niet gefeliciteerd op mijn verjaarsdag, beter laat dan nooit......... 8)

Groet Bobby Vitale
              Prachtig topic. En ik ontdek zowaar een gebruikers bug :-)
              7 april jarig is bij ons 07-04 , maar voor amerikaanse programmeurs betekend die datum notering 4 juli :-)
              Daarom dat je in je profiel ook dit opgeeft:
              Maand (MM)Dag (DD)Jaar (YYYY)

Bobby zal echter 1 van de velen zijn geweest die niet goed heeft gelezen en dacht DD-MM-YYYY :-) Het aantal mensen dat zegt jarig te zijn op dag 1 t/m 12 van een maand is 2,5 maal zo groot als het aantal mensen vanaf dag 13 tot aan het einde van de maand :-)

Maar goed. Ik ben in de database gedoken om eens wat schokkende feiten boven tafel te halen:

Top 10 meest ingevoerde geboortedata (+aantal maal voorkomend):
              0000-00-00 ***46333
              2002-02-14 ***394
              1970-00-00 ***46
              1968-00-00 ***38
              1963-00-00 ***37
              1969-00-00 ***34
              1964-00-00 ***34
              1966-00-00 ***34
              1967-00-00 ***33
              1965-00-00 ***32

90% heeft dus niet de moeite genomen om maar iets in te vullen, met daarna een grote groep mensen die slechts een geboortejaar wil prijsgeven. 2002-02-14 was de datum dat een bezoeker zich voor het eerst kon registreren en is een tijde "default" geweest. 14 februari zal dan ook een jarigenlijst geven met veel mensen van het 1e uur (leuk op valentijnsdag :-)

Dan nu de top 10 (zonder in het geboorte jaar ergens een "00" (mensen met alleen een datum en geen jaar ingevuld zijn amper te vinden) of het geboortejaar 2002-02-14):

1970-01-01 ***25
              1960-01-01 ***16
              1980-01-01 ***13
              1965-01-01 ***12
              1968-01-01 ***10
              1975-01-01 ***9
              1966-06-06 ***8
              1971-01-01 ***8
              1974-01-01 ***7
              1966-10-07 ***7

Hier weer veel data waar het jaar waaarschijnlijk wel klopt (al is het opmerkelijk dat 1960, 1970 en 1980 de top3 zijn), maar de datum niet (behalve 7 oktober 1966!). Deze laatste datum geeft de volgende 7 members die op dezelfde dag geboren zouden moeten zijn:

paulb, beflap, WoodyFr, rara, kreeftje36, Mario-Breda, nird

Ze lijken allen redelijk echt (volgens het profiel). Dat zou toch wat zijn : 7 hookers.nl leden op 1 dag geboren. Hoewel de kans klein is moet het in theorie kunnen: +- 3000 leden die hun echte geboortedatum (volledig) hebben opgegeven. Leeftijd spreiding van de leden +- 40 jaar (tussen de 25 en 65) = +- 14600 mogelijke geboortedata. Kans = 3000 / (14600 * 7 jarigen) = 0,03 (3%). Maar goed. Er zal er 1tje allicht hebben bedoeld: 10 juli 1966 :-)

Dan nu (zover het nog waarde heeft) een top10 zonder geboortejaar (alleen gegroepeerd op datum, maar zonder 01-01 en 14-02, dat zouden anders nummer 1 en 2 zijn):

4-jan***45
              8-jan***45
              10-okt***44
              2-jan***43
              12-dec***41
              5-jan***39
              10-jan***34
              9-jan***33
              12-jan***33
              6-jun***32

Vergeef hen die bij het invullen de dag en datum hebben omgedraaid :-). Voor de rest kan deze top 10 naar mijn smaak volledig nep zijn als blijkt dat wanneer je je tegenwoordig registreerd zonder datum, dat de datum van vandaag je geboortedatum wordt (bijvoorbeeld sinds 1 januari, er staan namelijk wel erg veel januari dagen in de lijst). 12-12, 10-10 en 06-06 zijn natuurlijk zonder meer al verdacht :-). Enige 1e "echte" datum die ik aantref is 4 februari (24 jarigen)).

Extra aandacht voor de 4 personen die slechts eens per 4 jaar op de verjaardagslijst staan:
              befkoning, heinekentt, mcvv269 en gjieman zijn allen geboren op 29 februari. Ik heb niet gecontroleerd of het geboortejaar van deze mensen ook wel echt een schrikkeljaar was :-)

Voor de volledigheid (en iets zekerder) dan nog een top 10 van geboorte jaar:

jaar***1970***255
              jaar***1965***175
              jaar***1969***170
              jaar***1966***162
              jaar***1960***160
              jaar***1974***153
              jaar***1968***148
              jaar***1967***146
              jaar***1971***146
              jaar***1972***143

Tot slot: de oudsten onder ons (alle onzin wegefillterd, een aantal leden denkt vanuit de middeleeuwen te stammen):
              johndee (75 jaar) en g70b, bgr en ouwetje (allen 74 jaar). Het jongste (ooit) actieve lid wat ik heb kunnen vinden is pennevogel. Hij wordt over 52 jaar geboren.

Ton.

Commentaar

Hebben we maar één jarige vandaag ??? Ja het is ook de dertiende .

Gefeliciteerd Peter77 !!
                Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mitsumi
                  Hebben we maar één jarige vandaag ??? Ja het is ook de dertiende .

Gefeliciteerd Peter77 !!
                  Misschien handig om even de link naar Peter77 te bewaren. Kunnen we later ook nog het userprofiel van hem bekijken

Oorspronkelijk geplaatst door Caveman
                  Peter is vandaag 28 geworden en heeft het in bijna een jaar tijd gepresteerd om welgeteld 1 bericht te schrijven: een vraag over een massagehuis. ???
                  Geweldig!!! Gefeliciteerd Peter, nog vele jaren en bedankt voor je bijdrage aan dit forum! :-\

Ik pleit voor een regeling om deze forumlijken automatisch na 3 maanden non-aktiviteit (niet inloggen) te wissen!
                  Ik ben het niet eens met collega Caveman, omdat het onmogelijk is hier zuivere criteria voor te maken. Bovendien, inactieve forumleden zijn niemand tot last, ze tellen alleen mee voor het totaal aantal geregistreerde leden. Dit is op zich een leuke graadmeter voor de populariteit van hookers.nl. Echter het aantal pageviews van unieke ipadressen is nog interessanter. Als je ziet hoeveel gasten we altijd hebben!

Groet van Pro Wandelaar

Commentaar

Ik heb de vrijheid genomen, om ook eens een rondje feliciteren te doen. De naam van het eerstgenoemde lid (het langst lid van deze groep jarigen) trok mijn aandacht ;D

Namens de felicitatiecomissie de volgende leden een goede verjaardag toegewenst:

BigBadMothaFucka, amazing, Snake, gbruikersnaam, quillaume, Noek, odile, gerklaver, Timotheus, alcibiades, cornelis259, bref-jefke, puravida, hotface, berige bert

Groet van een Wandelaar

Commentaar

Zo Vandaag zijn er weer een aantal leden jarig, allen van harte! Met name de leden met minder dan 5 berichten zouden deze dag als een moment van herbezinning kunnen zien.

Mijn speciale aandacht gaat uit naar Pelpinda. Hij mag vandaag 42 kaarsjes op de taart, in de vorm van een temeijer uitblazen. Niet kwijlen anders moet het opnieuw. Na de taart is erg bier en (pel)pinda's, later bitterballen.

Wij vegen de doppen wel op!

Kerel van harte

Commentaar

Ons aller Bobby Vitale wordt vandaag ook weer een Jaartje ouder

Van harte gefeliciteerd
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-09-07, 11:57.
                        Dum spiro, spero.

Commentaar

ik log net in en wat ziet mijn oog

alexandra is vandaag jarig! van harte gefeliciteerd en dat we nog maar vele jaren van je mogen genieten hier...

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Commentaar

gefeliciteerd, ik heb eigenlijk wel zin in een feestje...hehehe

Dikke kus Tamara

Commentaar

Lieve Alexandra,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Het feestje zullen we binnenkort samen gaan vieren .

Het zal een knalfeest worden.

Groetjes en een dikke kus,
                              Pieter
                              Life is short, enjoy it !!

Commentaar

Vandaag ook weer een aantal jarigen waaronder ; PIETER :-* :-* :-* :-* :-*......

Van harte gefeliciteerd en tot snel ziens......

en iedereen bedankt voor de felicitaties, vind ik heel leuk ;D

kusssss Alexandra

Commentaar

Hmmm
                                  Hier de waslijst van jarigen : Clannad, Ilcapo, Kapitein Rob, Pumping Daddy, roely, Robv, vv, pet, arime, peter18, Knightrider, hansy, limburger, blackrider, johandefietser, harry65, Loverboy1966, Jeroenkort, Maybe2Hot4You, pascal007, sasha22, ToyBoy4You, Prittzl, bigtits, Toy, Amauryyy, incantation66, Sir-X, beautycz, Huug9, Dre66, Nikolka, witte66, dingetje666, debbie26, ninehenitsuj, tallguy

Alle echte jarigen van harte gefeliciteerd , alle anderen " Aufsalzen" (germanisme )

Groet Willem2

Hmmm, indrukwekkende lijst Willem2, alleen 1 staat er niet bij. Het is 1tje die ook een belangrijke bijdrage levert aan dit forum en een vaste bezoeker is van onze chat.

BOERTJEVANBUUTEN VAN HARTE GEFELCITEERD !!!

Hiep hiep hooker !! ;D

We nemen er eentje vanavond in de "kroeg"! ;D

[img]www.webgif.de/topgifs/gifs/erotic/06.gif[/img] [img]www.webgif.de/topgifs/gifs/erotic/02.gif[/img] [img]www.webgif.de/topgifs/gifs/traktoren/01.gif[/img]

Nog een fijne dag,

Pieter

Commentaar

Hartelijk Gefeliciteerd aan Koning Albert II (B)

Vandaag is die ook jarig....

Hij is ook iemand die graag af te toe is wat durft te snoepen....

Happy one Bertje
                                    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ralfke
                                      Hartelijk Gefeliciteerd aan Koning Albert II (B)

Vandaag is die ook jarig....

Hij is ook iemand die graag af te toe is wat durft te snoepen....

Happy one Bertje

Wat is zijn username dan hier? Staat hij ook in het rijtje dan? ;D

In iedergeval, ook proficiat Bert

Commentaar

wat schetst mijn verbazing, onze w8er is vandaag jarig. Dit mag natuurlijk niet onopgemerkt aan ons voorbijgaan.

W8er nog van harte gefeliciteerd en we horen nog wel van je hoe Abraham eruit ziet.

Nog een hele prettige dag (het mooie weer heb je in ieder geval)

Pieter

[img]home.wanadoo.nl/de.animaties/manoefening.gif[/img] [img]animaties.fateback.com/18+sexie3.gif[/img] [img]home.wanadoo.nl/de.animaties/neon2.gif[/img] [img]animaties.fateback.com/beertjeballon.gif[/img]

Commentaar

Dank u wel medechatterz.
                                          Ik was eigenlijk van plan op m'n 50e te stoppen, maar misschien knoop ik er nog wel een jaartje aan vast. ;D :

en uuuuuh Abraham ziet er zo uit: :P
                                          [img]www.topicsites.com/abraham-lincoln/Abraham-Lincoln-bw13.jpg[/img]