Bruce Springsteen in concert...

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bruce Springsteen in concert...

AMSTERDAM - Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen weer naar Nederland. Op 30 november concerteren ze in het Gelredome in Arnhem om het nieuwe album Magic te promoten. De kaartverkoop start zaterdag 8 september. Op verzoek van de artiest is er voor het concert de 'intieme' opstelling in het stadion, waardoor er slechts 18.000 kaarten te koop zijn.

Zijn er nog meer leden van Hookers die ook gaan proberen een kaartje te bemachtigen? Zal niet meevallen met maar 18000 kaarten. Waarom geen concert in de Arena? Voor mij is het in ieder geval lekker dicht bij.

Groet Swartjes

Re: Bruce Springsteen naar Arnhem

KETSERR zal hierbij aanwezig zijn en als het meezit ook bij een paar buitenlandse concerten.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Commentaar

Na vanochtend is KETSERR er zeker van dat hij bij het concert in het Gelredome aanwezig zal zijn.

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Yip ik ben ook van de partij

Nog meer bezoekers van Hookers die naar Bruce Springsteen gaan In Arnhem ???

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Swartjes
          Yip ik ben ook van de partij

Nog meer bezoekers van Hookers die naar Bruce Springsteen gaan In Arnhem ???
          Yep, ben ook van de partij, maar dan niet als bezoeker

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door johan122
            Yep, ben ook van de partij, maar dan niet als bezoeker

Hoe dan wel?

btw;
            De kleine 20.000 kaarten waren in 6 minuten uitverkocht!!!!
            Het nieuwe album `magic` wat op 2 oktober uitkomt klinkt heerlijk, KETSERR heeft hem al en voegd hem na twee dagen al toe aan de favorieten Springsteen albums!

Ketserr,
            GT icon.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ketserr
              Hoe dan wel?
              Ik werk bij de organisator.......

Commentaar

Oke , dan zien wij jouw wel

Commentaar

Dan hoef ik volgend jaar (feb/maart/april) dus niet naar het postkantoor???
                  Regel jij dan voor ons backstage passen voor in de Kuip? Volgens de geruchten komt hij daar volgend jaar.

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ketserr
                    Dan hoef ik volgend jaar (feb/maart/april) dus niet naar het postkantoor???
                    Regel jij dan voor ons backstage passen voor in de Kuip? Volgens de geruchten komt hij daar volgend jaar.
                    Ja Johan 122, als jij dat voor ons nu eens kan regelen als hookers collega, dan zijn we je eeuwig dankbaar.

Commentaar

Dit stond vanmorgen in de Metro, en KETSERR was er bij;

Honderden fans van The Boss in de rij voor nieuw album Magic.
                      Fans. Van heinde en verre zijn ze naar Stairway to Heaven in Utrecht gekomen, maar al snel wordt duidelijk dat de meeste fans helemaal niet komen voor het horen van Magic, het nieuwe album van Bruce Springsteen & The E Street Band. “Nee joh, het album lekte een week of drie geleden al uit via internet. De meesten kennen het al door en door”, zegt Liselotte Schüren uit Groningen. Zij had een treinreis van vijf uur over om twee dagen voor de officiële release het album al aan te kunnen schaffen. Joop (“zeg maar Jopie”) Tetelepta (51) uit Vleuten hoefde weliswaar minder ver te reizen, maar is ook gekomen om de plaat te kopen. Al hoort hij de twaalf nieuwe tracks voor het eerst. “Nee, ik heb Magic niet gedownload. Ik wil een plaat kunnen vasthouden.”

Waarom Bruce Springsteen?
                      Liselotte: “Hij maakt een bepaald gevoel bij je los. De eerste keer dat ik zijn muziek hoorde, was er een klik. Ik voel niet de behoefte achter hippe bandjes of top-40 muziek aan te huppelen, de klik is het allerbelangrijkste.”
                      Jopie: “Zijn teksten maken heel veel in mij los. Soms ga ik er zelfs van trillen. Daarnaast is hij na al die jaren nog steeds normaal gebleven.”

Liselotte, jij bent 18 en luistert naar Bruce Springsteen. Moet jij je vrienden vaak uitleggen waarom, want The Boss heeft al jaren geen grote hit meer gescoord…
                      Liselotte: “Nee, dat niet. Wel is mij vaak gevraagd wie Bruce Springsteen is…”
                      Jopie: “Jij kent mensen die niet weten wie Bruce Springsteen is?”
                      Liselotte: “Ja, op zich schaam ik mij daar ook wel voor. Aan de andere kant worden het er wel steeds minder. De meeste van mijn vrienden luisteren bijvoorbeeld naar Snow Patrol en Damien Rice. Ik probeer ze dan uit te leggen dat het ook voor die bands allemaal met Bruce is begonnen.”

Hoe begon het voor jullie?
                      Liselotte: “Door mijn vader. Hij had in 2002 de dvd Live In New York gekocht. Ik was 13, hoorde het nummer ‘Out In The Streets’ en dacht: wow, wat is dit!”
                      Jopie: “Toen ik in 1975 zijn muziek voor het eerst hoorde, was ik ook verkocht. Hij trad dat jaar op in de RAI, maar ik kon niet meer aan een kaartje komen. Vervolgens moest ik zes jaar wachten voordat ik hem in 1981 voor het eerst live zag in Ahoy.”
                      Liselotte: “Mijn eerste concert was op 8 mei 2003, in De Kuip. Daarna heb ik nog twee shows gezien.”
                      Jopie: “Ik zag Bruce tot nu toe 27 keer.”
                      Liselotte: “Echt waar? Wow!”
                      Jopie: “Al hadden dat er 28 moeten zijn, want enkele jaren geleden was ik samen met mijn vrienden Bert en Dick op weg naar een concert in Parijs. Bij Lille strandde de bus, door een staking van Franse vrachtwagenchauffeurs. Wij misten het concert en ik ben daarna heel lang geen fan van de Fransen geweest.”

Wat is jouw mooiste Bruce-ervaring?
                      Jopie: “Ook dat was een concert in Frankrijk, in Bercy. Ik was dan wel met vrienden, maar toen de deuren opengingen, renden we naar binnen: ieder voor zich, Bruce voor ons allen. Ik stond met mijn borst helemaal tegen het podium en zag hem vlak voor mij heen en weer lopen. Op een gegeven moment stak hij zijn hand uit en pakte de mijne beet. Wat er toen door mij heen ging, kan ik niet beschrijven.”
                      Liselotte: “Devils & Dust in Ahoy twee jaar geleden. Het was 35 graden buiten, maar ik heb bijna drie uur lang met kippenvel gezeten. Alsof hij in je huiskamer zat te spelen.”
                      Jopie: “Al zijn er zoveel hoogtepunten. Mijn favoriete nummer is ‘Jungleland’ en al die jaren verlangde ik er zo naar dat nummer live te zien. Maar ze speelden het niet. Mijn zus overleed in 1999 en enkele weken later was ik bij een optreden in Londen. Ineens speelde hij ‘Jungleland’. Ik heb staan janken, dat was op dat moment zo verschrikkelijk emotioneel.”

Liselotte, jij hebt Magic al vaak gehoord. Want vind je van de plaat?
                      “Ik vind het echt een heel mooi album, al was het wel even wennen na The Seeger Sessions. Maar het rockt weer, het is genieten. Ik heb zin in het concert.”

Jullie hebben allebei kaartjes voor dat concert in Gelredome. Welk nummer moet hij daar absoluut spelen?
                      Jopie: “Ik zeg toch weer ‘Jungleland’, dat lijkt me geweldig. En dan komen waarschijnlijk weer die emoties naar boven.”
                      Liselotte: “Ik hoop op ‘Out In The Streets’. Want daar begon het voor mij allemaal mee.”

En mocht je The Boss ooit ontmoeten, wat zou je hem dan willen vragen?
                      Liselotte: “Ik denk dat er niets zinnigs uitkomt en ik ga stotteren, haha.”
                      Jopie: “Ik zou alleen zijn hand beetpakken en die tegen mijn hart drukken. Dat zegt veel meer dan dat ik met woorden kan uitdrukken.”

Een meisje van 18 die `out in the street` helemaal geweldig vind, mijn handtekening is een stukje tekst uit dezelfde Track .

KETSERR

Ketserr,
                      GT icon.

Commentaar

Voor hun die er o.a. 30-11-07 in Arnhem niet bij zijn ken je hier zien wat je mist.
                        Dit was vrijdag ochtend om 8.30 New York time op tv. Midden in Manhatten.
                        ff klikken;
                        http://video.msn.com/?mkt=en-us&bran...Msnbc&tab=m368

Long Walk Home; new
                        Last To Die; new
                        Livin`in the Future; new
                        My Hometown, old
                        Radio Nowhere; new
                        Night; old
                        + intervieuw

Ketserr,
                        GT icon.

Commentaar

We learned more from a three minute record than we ever learned in
                          school". No Surrender

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Silvana
                            We learned more from a three minute record than we ever learned in
                            school". No Surrender

Hier spreekt een kenner????

Ketserr,
                            GT icon.

Commentaar

Zijn er niet meer hookers bezoekers, buiten Ketserr om, die naar het concert
                              van Bruce Springsteen gaan?
                              Nog maar een paar weken en het is zover.

Groet Swartjes

Commentaar

De Europese tour begint zondag

Nog 1 week en dan ga ik naar Arnhem!

De Europese tour van Bruce Springsteen begint zondag daar begint het ook voor mij, dus ben ik daar bij, in Madrid!!!
                                Dat betekent;
                                http://nl.youtube.com/watch?v=f2Rc8e_gTDA
                                Bij sesamstraat hadden ze het ook al snel door, in 1978;
                                http://nl.youtube.com/watch?v=oJGsFU...elated&search=
                                Hiet het origineel (`75) waar sesamstraat het van algeleid hebben;
                                http://nl.youtube.com/watch?v=aQewwkbrp8o
                                Bonus;
                                http://nl.youtube.com/watch?v=xRmDj95-GMU

Tramps Like Us.............
                                Laatst gewijzigd door darkvader vitale; 23-11-07, 14:35. Reden: Link aanpassing.

Ketserr,
                                GT icon.

Commentaar

Concert Bruce Springsteen dag uitgesteld

AMSTERDAM - Het concert dat Bruce Springsteen en zijn E Street Band vrijdag zou geven in het Gelredome wordt uitgesteld tot zaterdagavond 1 december.

Door een flinke verkoudheid is hij niet in staat om vrijdag een optreden te geven, maakt concertorganisator Mojo vrijdag bekend.

Bruce verklaart volgens Mojo het erg vervelend te vinden, maar voelt zich niet goed genoeg om de fans de show te geven die ze verdienen.

"Hij is ervan overtuigd morgen voldoende te zijn hersteld om de show alsnog te laten doorgaan op het niveau dat hij wil bieden", aldus een woordvoerder van Mojo.

Datum

De kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Ook de aanvangstijd van 20.00 uur blijft ongewijzigd. Als mensen verhinderd zijn kunnen tickets worden ingeleverd bij de bekende voorverkoopadressen van Ticket Service tot en met vrijdag 21 december 2008.
                                  (bron: www.nu.nl)
                                  It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Ik werd een uur of 3 geleden gebeld door iemand die er al was, en toen geloofde ik het nog niet helemaal. Het is later officieel geworden.
                                    Gelukkig was ik nog thuis en ga ik morgen met volle moed erheen, en dan vanavond maar een wandeling ipv morgen.

En dan te bedenken dat er gisteravond al mensen voor de deur lagen voor de pit, brrrr.

Overigens was het concert afgelopen zondag waar ik bij was, in Madrid, WAANZINNIG het was mischien het beste concert wat ik heb gezien van the Boss. Die Spanjaarden gillen, springen, zingen van de eerste tot de laatste noot!!! Wat een sfeer was het daar.

Ketserr,
                                    GT icon.

Commentaar

He Ketser , heb net je interne mail beantwoord en lees nu dat je vorige week in madrid bent geweest. Echt geweldig man , dat jij daar bij bent geweest. Ben echt jaloers.

Veel plezier vanavond

groet Swartjes

Commentaar

Het was een groots concert, ondanks dat the boss niet zo bij stem was, maar daar kwam 'Miami' Steve van Zandt (Soprano's!) goed van pas. Afsluiter: 'Santa Claus is coming to town', met Springsteen die een Sinterklaaspop vasthield!

Commentaar

Ondanks dat het concert van vrijdag was verplaats naar zaterdag omdat Bruce flink verkouden was, was het zeker een goede show. Iemand heeft hem verteld over onze Sinterklaas en dat krijg je dit:
                                          wel even kijken
                                          http://nl.youtube.com/watch?v=J9gdYrEdNMI