Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoet?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoet?

Hoeveel leden/nicknames van Hookers.nl ken je of heb je weleens ontmoet? en welke zou je een keer willen ontmoeten en om welke reden?

Re: Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoet?

Pfff, veel te veel al!
    Ik ga hier niet neer zetten wie ik allemaal al ontmoet heb, maar jou heb ik in ieder geval al eens ontmoet!
    Groet Jaccoone

Commentaar

Re: Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoe

Hoef ik niet over na te denken, 0 om precies te zijn.
      ...altijd geil, ja echt...

Commentaar

Re: Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoe

Een paar heb ik wel ontmoet en allemaal onverwacht , dus niet afgesproken.
        Jij Franky , Wimwim en Pokey maar de laaste besefte ik pas thuis dat hij het was en verder niet mee gesproken.
        Ik zou Extince wel eens willen ontmoeten, wie er nou achter die mooie verhalen zit.
        En jij zelf Frank , wie heb jij allemaal ontmoet?

Commentaar

Re: Hoeveel personen achter nicknames van Hookers ken je persoonlijk of heb je ontmoet?

Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky
          Hoeveel leden/nicknames van Hookers.nl ken je of heb je weleens ontmoet? en welke zou je een keer willen ontmoeten en om welke reden?
          Welke ik al ontmoet heb, zeg ik lekker niet...puhhhhh
          Discretie is wel op zijn plaats dan.
          Maar van de lijst, wil ik die snoetjes ook wel eens live bewonderen, op de WDVP avond.
          De reden? Kijken of ik ook dan kan staan likkebaarden....hmmmm.
          Even de lijst:

De Cock
          Maat20
          Jaccoone
          Goodbar
          Extince
          Snelleplasser
          Knave88
          Gran Turismo
          Merel75
          Maya
          Martin

Elise ?
          OscarW ?
          Speellieveruitdanthuis ?
          hitsige Man ?
          Gerrit Dekzeil ?
          hornybabelover ?
          de Consumentenman ?
          Low Profile ?Undercover
          Frankkinky ?
          Son of God ?
          Hawkie ?
          Papje ?
          Bobby Vitale ?
          Fanoti ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door schuurbeest
            Een paar heb ik wel ontmoet en allemaal onverwacht , dus niet afgesproken.
            Jij Franky , Wimwim en Pokey maar de laaste besefte ik pas thuis dat hij het was en verder niet mee gesproken.
            Ik zou Extince wel eens willen ontmoeten, wie er nou achter die mooie verhalen zit.
            En jij zelf Frank , wie heb jij allemaal ontmoet?
            nou best aardig wat, wie ik verschillende malen ontmoet heb zijn:

Wimwim, Yankee, LonelyRacer en Zandpadprins (alledrie ook wandelvrienden), verder Extince 1 maal bij Stout Privehuis afgesproken, aardige vent!, Pianoman, Schuurbeest, Speedy, Pokey en nog 2 leden van wie ik de naam kwijt ben die ik bij Stout heb ontmoet.

Verder natuurlijk op de hookersparty veel leden gezien waarvan enkele kort gesproken: Martin, Omega7, Dick31, Kuieren, Bobby Vitale, De Cock, Jaccoone, hitsige Man, goodbar, Maat20, Caricuntula, Billy Bumper en vast nog meer.

Verder later nogmaals Bobby Vitale ontmoet in het gezelschap van Mitsumi, aardige relaxte kerels, en verder ken ik: Horneybabelover, Gran Turismo, Mastermind, Nooky, en vast nog een paar die ik nu vergeten ben.

Ik wil nog ontmoeten:

Berenburg, De Consumentenman, Big Daddy, Sexmachine007, Stijgert, Supersnooper, Anonieme Bezoeker, Betrouwbaar, America, Bellagio, bill7, Noeki1, Teddybare, Regpo, Broodpoot, Iraki, Fanoti, Low Profile, MayaBree, Frissewind,highheel, ikziealles, Lustslaafje, Swansemans.

Enkele daarvan omdat ze mijn voorliefde delen qua dames of soort sex, of omdat ik ze aardig vind overkomen of enkelen omdat ik denk dat ze niet echt bestaan en een valse nickname zijn voor een ander doeleinde.

Binnenkort onmoet ik Berenburg en Schuurbeest bij Stout en hoop ik dat Extince snel terug is, vanavond heb ik nog gewandeld met Wimwim nadat hij mij uitnodigde en kwamen we prompt op het Zandpad , zandpadprins tegen die op heterdaad betrapt werd toen die naar buiten kwam, daarnaast ga ik komende week zeker 1 maal met goede wandelvriend Yankee op stap naar ons favoriete huis Stout in Den Haag.

Commentaar

Helaas heb ik nog niemand ontmoet, zover ik het wwet.
              Graag zou ik de volgende personen ontmoeten, excuses voor diegene die ik heb vergeten.
              De Dames,
              Maya Bree, tot volgende maand scheet
              Merel, misschien tot binnenkort
              Elise23, wil toch meer van haar weten

De heren,
              Frankky, see you soon
              De Consumentenman, helaas niet meer aanwezig
              Gerrit Dekzeil, altijd relativerend en scherp
              Zandpadprins, nieuwsgierig
              WimWim, hoe leer ik recensies schrijven
              Pino23, voor jullie onbekend, maar voor voor mij niet
              Bobby Vitale en zijn tweelingbroer, interessante mannen
              Martin, lijkt me een redelijke vent.
              Giovanni Cammintore, zeer scherp en niet altijd met hem eens
              Eddy 538, om alle emotie uit te spreken
              De Cock, duidelijk maar toch een raadsel

Commentaar

o niet zo veel, of misschien wel ontmoet zonder het te weten.

Wimwim een paar keer gezien, frankkinky, hornybabelover, en verder heb ik volgens mij pokey een keer ontmoet als ik later de beschrijving hoorde van franky, voor de rest zou ik het niet weten en verder heb ik geen behoefte om mensen te ontmoeten, ik wandel liever anoniem en maak mij vrijwel nooit bekend, soms word ik door dames herkend a.d.h.v. recensies maar dan doe ik of mijn neus bloedt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Zandpadprins
                  .....verder heb ik geen behoefte om mensen te ontmoeten,
                  ik wandel liever anoniem en maak mij vrijwel nooit bekend....
                  Zo is het met mij ook, zowel bij dames en heren doe ik mijn best mijn nickname niet vrij te geven. Als ze het raden lieg ik er niet om en als heren er naar vragen heb ik er ook geen problemen mee om mijn nickname te geven.

Maar het kennen en gekend te worden ik heb de behoefte niet zo.

mzzl,
                  wimwim

Commentaar

Haast 20 personen heb ik reeds kunnen ontmoeten vanuit hookers...met nicknamen en nummerplaten
                    R.
                    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Ik ?

Ken er inmiddels al een stuk of drie

7

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Zandpadprins

Wimwim een paar keer gezien, frankkinky, hornybabelover, en verder heb ik volgens mij pokey een keer ontmoet als ik later de beschrijving hoorde van franky, voor de rest zou ik het niet weten en verder heb ik geen behoefte om mensen te ontmoeten, ik wandel liever anoniem en maak mij vrijwel nooit bekend, soms word ik door dames herkend a.d.h.v. recensies maar dan doe ik of mijn neus bloedt.
                        Een ontmoet . Zaterdagavond in Golden Time (D) Gaf me een goede tip . Ben darom weer eens na meer dan een jaar op Hookjers gaan kijken . Groet C,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Omega 7
                          Ik ?

Ken er inmiddels al een stuk of drie

7
                          Ik ken er minstens 1, zijn naam is Berend.
                          Hoewel die man van dat brabovlaggetje heb ik ook wel eens gezien
                          Nu maar hopen dat ie zijn avatar niet weer verandert....

En verder nog wat van dat modspul, daar kun je gewoon niet omheen

groet, Ew

Commentaar

Ik heb er zoals ik zei een heleboel al ontmoet, maar ben nog vergeten te vermelden wie ik nog heel graag zou willen ontmoeten.
                            Er is er eigenlijk maar één..... Kitty Den Bosch! Ik heb al een hoop met haar gechat en ook op het forum diverse malen op mekaar gereageerd, maar ik heb haar nog nooit in levende lijve ( ) ontmoet.... Maar dat gaat zeer spoedig gebeuren!!!
                            Groet Jaccoone

Commentaar

Bewust ontmoet nog geen, onbewust ontmoet, waarschijnlijk vele, op de Hookersparty in Yinyang. Te ontmoeten, waarschijnlijk weer vele op de party op vrijdag 18/5 in Yinyang.....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jutter
                                Bewust ontmoet nog geen, onbewust ontmoet, waarschijnlijk vele, op de Hookersparty in Yinyang. Te ontmoeten, waarschijnlijk weer vele op de party op vrijdag 18/5 in Yinyang.....
                                Veel plezier heren! ik sla even over! mij te ver weg

Commentaar

wellicht nieuwe nicks die ik ga ontmoeten op de WDVP avond?

Commentaar

ik denk dat wel een aantal mensen hier nieuwsgierig zijn naar de persoon achter nickname 223?

Of kent iemand die?

Commentaar

Ik ben de tel kwijt zullen er wel erg veel zijn vele ken ik uit binnen en buitenland .

Is wel errugg gezellig de collega's te ontmoeten in een grizzelig eng Berenstulpje en dan plots voor je allemaal blote meiden snel weg hier schiet je dan enkel nog te binnen TE LAAAAAAAAAAAAAAAAT schreeuwt de thekefrau dan....

HEEEEEEEEERRRRRRRRLIJKKKKKKKKKK

waar gaat dit over ohh jaaaaaaaa er was eens een klein klein niet geil beertje dat werd plots een grote GEILE beer en nu is tie: 'De Cock'.

Groeten,

De ijsbeer Cock.
                                      Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
                                        Ik ben de tel kwijt zullen er wel erg veel zijn vele ken ik uit binnen en buitenland .

Is wel errugg gezellig de collega's te ontmoeten in een grizzelig eng Berenstulpje en dan plots voor je allemaal blote meiden snel weg hier schiet je dan enkel nog te binnen TE LAAAAAAAAAAAAAAAAT schreeuwt de thekefrau dan....

HEEEEEEEEERRRRRRRRLIJKKKKKKKKKK

waar gaat dit over ohh jaaaaaaaa er was eens een klein klein niet geil beertje dat werd plots een grote GEILE beer en nu is tie: 'De Cock'.

Groeten,

De ijsbeer Cock.
                                        Kennen wij u
                                        Groet Jaccoone

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone
                                          Kennen wij u
                                          Groet Jaccoone
                                          Ik weet het niet zeker Jacco....maar het zou die stille gozer die altijd op de korte hoek van de bar zit kunnen zijn . Ik bedoel die met die vlekkerige (ooit) witte badjas............ .

Klingggggggg........"één seven up voor de hele zaak"
                                          Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar