Spijt van je nickname?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spijt van je nickname?

Sinds ik in de chatbox kom, ben ik er achter gekomen dat mijn gekozen nickname niet zo handig is.
    Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dat gevoel hebben.
    Je denkt iets duidelijks uit te dragen met je naam, maar eigenlijk klopt er niets van?

Re: Spijt van je nickname

Ja, daar heb je zeker een punt!!

Mijn naam is niet helemaal goed gespeld, ik was toen een beetje te enthousiast met het typen denk ik.

Ik verwacht dat er meerdere gebruikers zijn die in de loop der jaren hun naam eigenlijk wel willen veranderen.

Commentaar

Ja mijn naam is eigenlijk een soort na apen van en persiflage op Wim T Schippers...die zijn personges allemaal van die flauwekul namen gaf.

Zou hem nu wel willen veranderen maar kan helaas niet of toch wel ....?

Commentaar

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=117818

Wijzigen van je nickname is dus wel degelijk mogelijk

Commentaar

nee niet echt is en blijft anoniem
          dames met wie ik via deze chat date weten wie ik ben
          de rest hoeft dat niet
          en spijt nick name nee dus

Commentaar

Ik ben vooral blij dat ik toch eens de moeite gedaan met mij te registreren. Het geeft de mogelijkheid af en toe eens wat te schrijven over de dingen des levens die je uiteindelijk doet en gedaan hebt en dit op een plaats waar je niet uitgelachen wordt of voor het vuil van de straat wordt uitgescholden. Dankzij "aec4ever" kan ik dit deeltje van mijn leven delen met de buitenwereld. Laatste keer geweest bij een zekere Alexandra. De "a" zit nog steeds goed.

Commentaar

Mijn nickname is op mijn lijf geschreven dus spijt heb ik er zeker niet van en daar komt bij dat ik er eigen taal gebruik bij ontwikkeld heb.

Veranderen?? Echt niet!!!!
              The only things that counts in life are;
              fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Spijt? Nee, ik geloof dat ik er maar eens copyright op moet gaan aanvragen, want hij schijnt in bepaalde kringen goed aan te slaan . Alleen is het nogal een mondvol, niet dubbelzinnig bedoeld overigens , vandaar vaak de afko: nlnu.
                Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

"Dev" in mijn naam slaat op Deventer, aangezien ik in 2005 voornamelijk in Deventer wandelde toen ik mijn account aanmaakte.

Kom nooit meer in Deventer, dus "Dev" is een beetje achterhaald in mijn naam.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door schuinmasseerder Bekijk bericht
                    Ja, daar heb je zeker een punt!!

Mijn naam is niet helemaal goed gespeld, ik was toen een beetje te enthousiast met het typen denk ik.

Ik verwacht dat er meerdere gebruikers zijn die in de loop der jaren hun naam eigenlijk wel willen veranderen.
                    Vind die van jou wel origineel, houden zo! Van de mijne heb ik geen spijt, hij blijft denk ik wel lekker hangen (puur overdrachtelijk dus...), en dat is toch wel een beetje de bedoeling van een nickname, dacht ik.
                    No bullshit!

Commentaar

Geen spijt!

De meesten die mij voor het eerst zien, vinden mijn nick wel aardig gekozen.

Groet,
                      Krukkie
                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Tja, toen ik me bijna 10 jaar geleden aanmeldde, was ik een stuk jonger en ging ik vooral voor de DVP's van 20-25 jaar, de breezertjes dus.... maar een mens wordt ouder en wijzer en voorkeuren veranderen. :-)

Neemt niet weg dat een breezertje van tijd tot tijd heel goede diensten kan leveren
                        Veni Vidi Fiki

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
                          Mijn nickname is op mijn lijf geschreven dus spijt heb ik er zeker niet van en daar komt bij dat ik er eigen taal gebruik bij ontwikkeld heb.
                          Taalgebruik die andere ook overnemen Ik hoor Biff Tannen vaker praten over een kets-zaterdag

Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
                          Spijt? Nee, ik geloof dat ik er maar eens copyright op moet gaan aanvragen, want hij schijnt in bepaalde kringen goed aan te slaan . Alleen is het nogal een mondvol, niet dubbelzinnig bedoeld overigens , vandaar vaak de afko: nlnu.
                          Noglangnietuitgewandeld (de term, niet de persoon) is indedaad een term die we vaker in het Haagse gebruiken of misschien zelfs misbruiken. Bijvoorbeeld ik kan tegen Biff Tannen zeggen: Angela is echt een lekker ding, bij haar ben ik noglangnietuitgewandeld of Biff kan weer tegen mij zeggen ik ga zondag weer wandelen want ik ben deze week noglangnietuitgewandeld

En mijn nickname past helemaal bij mij, ik ben tenslotte The Sorrow for I am filled with sadness....
                          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rood haar is geil Bekijk bericht
                            Sinds ik in de chatbox kom, ben ik er achter gekomen dat mijn gekozen nickname niet zo handig is.
                            Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dat gevoel hebben.
                            Je denkt iets duidelijks uit te dragen met je naam, maar eigenlijk klopt er niets van?
                            Beste Rood haar is geil.

Jou naam is dubbelzinnig! De één kan opvatten dat je " rood haar geil vindt " de ander kan denken dat jezelf Rood haar hebt.

Maar ik zou me niet teveel zorgen maken het is maar een nick

Mijn Nick: Brunette je weet direct dat je met een Brunette te maken hebt en het komt minder vaak voor hier dan mijn naam Denise. Nadeel is dat ik met zo nick wel één brunette moet blijven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe Dabbert
                              Waarom zou ik spijt hebben van mn nickname?
                              Ik ben klein.
                              Ik ben dik.
                              Ik zwerf ook hier en daar rond.
                              En ik heb een knapzak.
                              Het past gewoon bij mij!

Groet DD.
                              En je hebt dan toch maar Betty Boop aan de haak geslagen! Chapeau!
                              No bullshit!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Brunetté Bekijk bericht
                                Beste Rood haar is geil.

Jou naam is dubbelzinnig! De één kan opvatten dat je " rood haar geil vindt " de ander kan denken dat jezelf Rood haar hebt.

Maar ik zou me niet teveel zorgen maken het is maar een nick

Mijn Nick: Brunette je weet direct dat je met een Brunette te maken hebt en het komt minder vaak voor hier dan mijn naam Denise. Nadeel is dat ik met zo nick wel één brunette moet blijven.
                                Kortom je wilt eigenlijk dat ik mijn naam verander in brunette is geil.

Commentaar

Kortom je wilt eigenlijk dat ik mijn naam verander in brunette is geil.
                                  Rood volgens mij zie je nergens staan dat ik dat zeg!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Brunetté Bekijk bericht
                                    Rood volgens mij zie je nergens staan dat ik dat zeg!
                                    Klopt, maar ik hoopte het

Commentaar

Klopt, maar ik hoopte het
                                      Doe waar jij je goed bij voelt

Commentaar

Mijn nick spreekt voor zich zelf, denk ik zo.

Toen ik me registreede, wilde ik een nick hebben die makkelijk voor me te onthouden is.
                                        Ik woon in Flevoland, vandaar dus Flevoman.
                                        Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Ik vind de mijne wel grappig en toepasselijk als variant van (wie kent haar niet) Keetje Tippel. Nee zeker geen spijt. Voor andere fora gebruik in overigens wel een andere nick.

Gr. Kaatje

Commentaar