klapcondoom

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• klapcondoom

iemand wel eens een gescheurde condoom gehad

Ja, maar gelukkig niet bij een dvp...
    Gaat het wandelen steeds leuker vinden... en nu ook nog geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Commentaar

Is mij al tweemaal overkomen. Eerste maal is ongeveer 10 jaar geleden, laatste maal amper 7 weken geleden. Telkens zonder gevolgen.
      Nog nooit aan de hand gehad met condooms van durex.

Commentaar

Ja,, en loos alarm, direkt eruit nadat ik het merkte.

Commentaar

Meestal voel of hoor je het zelfs... zo snel mogelijk onderbreken wat je aant doen bent, ff afkuisen beiden, nieuwe rubber. En i know jullie mannen hebben het niet zo graag, maar! Glijliddel verhelpt wel het scheuren... of verminderd de kans op...

Commentaar

Ja. Bij mijn toenmalige echtgenote. Het gevolg huppelt inmiddels al weer 35 jaar rond op deze wereld...

Commentaar

Ik heb het lang geleden ook eens voorgehad er was een stuk van het condoom, ik heb gelijk heel de verpakking weggedaan

Commentaar

Ja, echt een "kut-topic".
                Ik verkeer ook nog steeds in onzekerheid over een mogelijke nakomeling. Niet meer te traceren, pakweg 10000 km verderop. We zagen het gescheurde condoom pas na ons hoogtepunt. Nu zes jaar geleden. Geen ziektes aan over gehouden, maar de jongedame is echt uit beeld... Zou het eigenlijk wel leuk vinden als er nog een kindje van mij op de wereld is...
                "these are observations from a hill..."

Commentaar

Is me al geregeld overkomen met mijn vast dame. Te lang door neuken met dezelfde condoom of te heftige reacties van de dame zorgen voor een gescheurde condoom. Nooit sprake van paniek. Gewoon even naar de drogist en een pilletje gekocht.

Commentaar

Wat is een condoom? :-)

Commentaar

Een klein regenjasje voor grote jongens
                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 15-03-19, 09:30.

Commentaar

Yep, wel eens gehad, best een tijd geleden weer. Vast adres toen dacht er goed aan te doen om van merk/type condoom te wisselen. Nieuw merk bleek alleen niet te deugen en als een ballon uit elkaar te kunen klappen tijdens de daad. Was echt wel een pretbederver; serieus pijnlijk voor de dame en de flarden rubber terugvinden was ook niet ideaal. Wel direct gemeld bij de organisatie van het huis, die de boel netjes afgehandeld hebben. En die de volgende keer toch maar weer de welbekende Glyders (dus Durex) in huis hadden gehaald.

Commentaar

Toen ik het topic naam las, dacht iik eerst dat het over applaudiserende condooms ging.
                          Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Haahahahahhahahhhhhaha. Ik ben dan wel benieuwd hoe dat er dan uit zou zien.

Maar om de vraag even te beantwoorden, ja, ik heb het ook meegemaakt. Daarna me gewoon laten testen, was er gelukkig niks aan de hand.
                            Laatst gewijzigd door Deadalos; 15-03-19, 09:30.
                            Lees eerst even mijn profiel voordat je een PB stuurt. Hier staat het antwoord op je vraag misschien al in.

Commentaar

Aan het werk...
                            X