Datingsites

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Datingsites

Wie kent goede betrouwbare datingsites voor sex?

Tinder is echt het beste. Het is gratis en als je je oproep en profiel goed opstelt, krijg je absoluut de reacties die je verwacht. Ik zweer erbij.
    leuk detail en neveneffect is dat je onverwachte collega’s tegenkom die blijkbaar ook op zoek zijn.
    als je wat meer geld te besteden hebt, is secondlove.nl aan te raden.

Commentaar

De concurrentie van al die mannen op Tinder is zo groot dat je echt wel een hele knappe man moet zijn om daar vlot te scoren.

Commentaar

Tinder is niet gratis. Je moet betalen ala je meer mogelijkheden wilt. De gratis versie is beperkt..

Commentaar

Beperkt klopt maar er valt zeker wat te scoren.
          Laatst gewijzigd door Deadalos; 15-09-18, 00:30. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Als je er goed uit ziet misschien, maar zeker niet als je geen sixpack hebt en iets dikker ben...
            Laatst gewijzigd door Deadalos; 15-09-18, 00:31. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

mmmm en secondlove? Ik ken de reclames, maar ik hoor dat dit tegenvalt? Of hebben jullie goede ervaringen? Ook voor de meiden in de twintig?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door NJoyer Bekijk bericht

Als je er goed uit ziet misschien, maar zeker niet als je geen sixpack hebt en iets dikker ben...
                Dit. Tinder en consorten zijn als een (gratis) snoepwinkel voor de vrouw. Dus als het puur om de seks gaat kun je als "standaard" man beter gelijk de portemonnee trekken. En dan ben je ook nog vrij verzekerd van goede seks met een mooie vrouw.

Commentaar

Wanner je tijd en zin hebt om heel veel tijd te stoppen in zoeken en reagerende vrouwen te " paaien" dan kun je op Badoo best aardig scoren.
                  Ikzelf heb daar meerdere dates gehad die net als ik sex zochten. alleen vrouwen benoemen dat nooit en zoeken altijd 'vriendschap".

Je moet wel wat credits kopen tegenwoordig om goed te kunnen zoeken etc. en met de vrouw hele avonden chatten waarbij je net als haar op een vriendschap uit bent. (af en toe eve aftasten met erotische opmerkingen)
                  Het werkt wel, maar zoals gezegd; kost wat investering in tijd en misschien paar tientjes.

Commentaar

En ook dit zal alleen werken als je er goed uit ziet en niet dikker bent. Sekszoekende will en tenslotte een aantrekkelijk iemamd. Wederom vleeskeuring en jammer genoeg geen moeite om iemand beter te leren kennen...
                    Laatst gewijzigd door Deadalos; 15-09-18, 00:30. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Wordt er ook altijd weer lijp van dat je dan weer credits moet kopen
                      bestaat er ook niet een soort chatsite zoals vroeger
                      daar had je vaak prijs
                      (ben er een paar jaar uit uit zulke site enzovoort )
                      zoek iets voor vlugge sex buiten de SVP,s om

Commentaar

Suikerarrangement moet je voor betalen, maar bijna alle dames die op zoek zijn naar sex hebben daar een nicknaam die ze meteen ook op Kik gebruiken. Snel aftasten is dan mogelijk en er zitten zeker mooie dames tussen. Echter sommigen vragen veel te veel geld voor een date.
                        Levensgenieter

Commentaar

Ongeveer 17 jaar geleden had ik voor 6 maanden een abonnement op een dating site. Op geen enkel bericht kreeg ik een antwoord. Het was nogal veel zoekwerk om uit te zoeken, hoe het te annuleren, anders werd het automatisch verlengd. In Engeland en Duitsland hadden ze een adres. Op tijd had ik een aangetekende brief met antwoord verplichting naar Engeland gestuurd. Het antwoord heb ik ook ontvangen, dat het contract was beëindigd. Daarna kwamen dreigende betalingsverzoeken uit Duitsland. Je moest in het Engels of Duits antwoorden terwijl het een Nederlands talige site was. Van een incassobureau uit Zuid-Limburg kreeg ik in het Nederlands een bedreigende e-mail om te betalen. Mijn antwoord was: kom het bedrag maar persoonlijk halen, maar je komt van een koude kermis thuis. Nooit meer iets van gehoord. Een proces verbaal voor oplichting zagen ze zeker niet zitten. Ik was gelijk genezen van betaalde dating sites.
                          Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Aan het werk...
                          X