Behandel haar met respect en je zult er veel voor terugkrijgen.........

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Toen ik veel bij Dolche Vita wandelde, was middelengebruik veel aan de orde. Let Wel, de dames moesten overeind blijven bij het (moeten) drinken van zeer veel champagne. Ooit heb ik meegemaakt dat er 4 flessen moet chandon naar binnen gingen waarbij er ook nog zoveel mogelijk in de planten bakken ging als de klant even niet op lette. In YY ligt dat gelukkig anders al waren er dames die mij eenmaal op de kamer coke en een joint hebben aangeboden....

Commentaar

Ooit vertelde mij in een massagesalon een dame dat zijzelf daar dagen maakte (En dat gold ook voor andere masseuses, dat 800 euro per dag verdienen géén uitzondering was. ..toppertjes in YY eveneens. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen.

Commentaar

Een dame moet je zeker met respect behandelen, heb er een heel positive ervaring met zulke omgang van deze dames , je moet ook de juiste keuze maken , heb er een heel super dame aan over gehouden .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door LPS Bekijk bericht
          Waar het mij om gaat is dat ik de zinsnede zelf niets toe vind voegen aan een bericht, en dat het een volstrekt overbodige one-liner is.
          Mee eens en ik vind het van hetzelfde kaliber als “Hygiene en discretie gevraagd en geboden” waarvan ik me tegelijkertijd afvraag of de adverteerders zelf wel weten wat ermee bedoeld wordt.
          When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Interesant topic, en goed dat enkele dames hier ook hun reactie plaatsen!

Respect, je netjes gedragen, een heer zijn etc, het is wat mij betreft een pot nat welke de zelfde lading dekt.

Voor mij persoonlijk is het afspreken met een dame, er Euro's voor betalen, en dan meteen in de aanval gaan geen optie.
            De financiële afhandeling is onderdeel van de overeenkomst, en het is goed om vooraf kort te bespreken wat je wel of niet wil, en mag doen. Daarna wil ik het er gewoon niet meer over hebben, en laat gebeuren wat er volgt.

Ik weet dat ik geen addonnis ben, en doe daarom waarschijnlijk extra mijn best. Ik geniet pas echt optimaal van een bezoek als we het samen leuk of plezierig hebben.

Ik zorg ervoor dat ik netjes fris en geschoren ben. Poets mijn tanden en een lekjer geurtje. Lang okselhaar, of een oerwoud van onder vinden veel dames niet zo fijn. Ik zie dames in clubs in duitsland vaak met afgrijnzen kijken naar sommige mannen bij de sauna of douche. Mijn dikke pens hebben ze dan minder moeite mee.

Ik vind het fijn om rustig aan te beginnen. Ik wrijf wat over de rug, benen, buikje etc. Ik kroel wat door het haar, geef kleine kusjes, en ga pas later richting borsten en vagina. Ook dat bouw ik rustig op, en de meeste dames vinden dat prettig.

Sommige dames vinden mijn mini massage heel lekker, en dan neem ik een paar minuten om ze wat krachtiger, maar wel rustig aan te masseren. Bij masseren is het belangrijk dat de spieren, gewrichten en huid langzaam aan de massage wennen, en rustig weer kunnen ontspannen. Anders krijg je van dat snelle en harde duwen alleen maar stress in de spieren, en dat is niet fijn.

Daarna ga ik meestal op mijn rug liggen, en neemt de dame, die dan een beetje aan mij gewend is, het voortouw. Aan de geluidjes die ik maak merken ze wel wat lekker is, en vice versa. Af en toe een complimentje of aanwijzing is ook prima!

Iedere dame reageert weer anders, en er is niet altijd een klik. Meestal werkt het wel, en hebben we beiden plezier.

Ik krijg best vaak complimenten over mijn befwerk. Ik vindt het lekker om te doen, en als de dame het ook lekker vind, dan kan ze mij vaak met de meest subtiele bewegingkjes sturen in locatie, intensiteit en soms is even je tong stilhouden en de dame te laten ontspannen ook voor haar heel fijn. De een wil het ultra zacht, de ander juist krachtiger.

Een enkele keer komt de dame dan klaar. Dat ligt denk ik voor het grootste deel aan de zin van de dame om dat te doen, en niet zozeer aan de geleverde kwaliteit. Ik zou me zeker geen befkoning noemen, maar als het een enkele keer tot een orgasme bij de dame voert ben ik wel zeer voldaan, en de koning te rijk. Er zijn ook zat dames die een en ander eerder afbreken en een andere pose voorstellen. Ze vinden het dan vaak wel lekker, maar kan mij ook zeer goed voorstellen dat ze er niet altijd zin in hebben.

Voor mij blijft het iedere keer weer bijzonder, ook al heb je het vooraf besproken en betaald, als de dame voor het eerst een handeling doet. Dit kan zijn de eerste tongzoen, het aanraken en zachtjes masseren van kaar kutje, wanneer ze de jongeheer voor het eerst in de mond neemt of wanneer hij er door mij of door haar wordt ingeschoven. Ik denk dan steeds wat fijn en bijzonder dat ze dit met me doet of toelaat.

Er zijn natuurlijk bezoekers die dit niet zien zitten, en dat zelfde geldt voor sommige dames. Ik probeer de lieve schatjes er uit te zoeken bij mijn selectie, en vraag altijd of ze het leuk lijkt met mij een vooral rustig en romantisch kamertje te maken. Er zijn clubs waar de dames in principe niemand weigeren (tot op zekere hoogte) en ik zeg dan duidelijk wat ik wil, en vraag of ik bij haar aan het goede adres ben. En als dat niet zo is, of ze een dame kan aanbevelen die bij mijn wensen passen. Dan geef je zelf een uitweg als de dame toch niet zo in de mood is voor een romantisch samenzijn.

Mijn ervaring is dat je met een goede observatie, een praatje vooraf en duidelijk weten wat je wilt, je jezelf en de dame een plezier doet. Door vooraf duidelijk te communiceren wat je wensen zijn, en wat de dame aanbied is het win win. Bij mijn allereerste bezoekjes schaamde ik mij een beetje om te direct en expliciet te vragen en communiceren. Dat hoeft echt niet, want de dames zijn heel wat gewend.

Door mijn opstelling ben ik zeker dat we meer plezier aan de kamer hebben. Soms krijg je ook nog wat extra inzet en of een service die niet standaard is. Dat is niet de reden dat ik me zo gedraag, het is gewoon wie ik ben.

Baadt het niet dan schaadt het niet. Er is niks mis met een vriendelijke en hoffelijke houding.

En reacties dat je betaald, en dus geen illusies moet maken dat een dame echt gaat klaarkomen, of nat wordt etc, die hebben de waarheid echt niet in pacht, en het is waarschijnlijk niet waar zij naar op zoek zijn. Dat is maar mijn bescheiden mening, en dat respecteer ik ook!

Het is zelden dat ik ontevreden van een kamer kom. De ene is beter dan de ander, en een enkele keer gaat het mis. Ook dan communiceer ik wat mijn verwachting was, en waar ik niet happy mee was. Complimenteer wat wel fijn was, wens haar het beste en ben ook dan hoffelijk en respectvol.

Met de vriendelijke groeten, geniet, en maak er wat van
            Never judge a book by its cover :)

Commentaar

b2f, Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
              Always keep a diamond in your mind, S Burke i.m

Commentaar

Aan het werk...
              X