Ik haat zomer! grrr veel te warm!

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ik haat zomer! grrr veel te warm!

ik vraag me af of ik de enige ben die helemaal niet blij wordt van deze hoge temperaturen, t is nu nog maar 2 dagen warm en nu al verveel ik me te pletter, buitenkomen voor zonsondergang zit er niet in, ik lijk wel een vampier
    wat films kijken dan, leuk hoor als je de tv knetterhard moet zetten om boven de airco of ventilators uit te komen grrr,
    lekker huishoudelijk bezig zijn, klinkt niet erg opwindend k weet het maar ik hou nu eenmaal van een schoon en opgeruimd huis, dat gaat ook al niet met deze hitte, ik loop de hele dag als een neuroot te speuren naar stof en pluizen om me er vervolgens aan te ergeren
    want om schoon te maken is t veel te warm!
    en mijn favoriete hobby, tja..., de zin is er wel maar alleen s avonds na 22u afspreken lukt ook niet voor iedereen, nog afgezien van het feit dat het bij de heren thuis of op hotel ook snikheet is
    nog een weekje zo'n weer en ik ben 'zo geil als keukenzeil' (uitspraak van wandelaarD)
    in combinatie met een stress-syndroom van het binnenzitten,
    dit weer is alleen leuk als je een zwembad hebt en personeel om je te bedienen haha,
    zoals op vakantie dus
    gelukkig heb ik nog wat ongelezen boeken liggen...
    ik haat zomer
    wie ook?

Re: ik haat zomer! grrr veel te warm!

ik zal niet zeggen dat ik de zomer haat,maar ik heb ook veel liever de winter
    ik hou ook niet van zoveel van warmte en helemaal niet dat lange licht.
    geef mij ook maar wat meer gezelligheid in de winter.
    enkelt de vrouwtjes zien er natuurlijk weer lekker bloot en sexy uitwaar je in de winter niks van ziet.
    dus beccie ik sluit me bijna helemaal bij je aan ik haat de zomer niet maar heb toch ook liever de winter

oja laat het toch nog maar even zomer blijven want van de week op het zandpad waren er weer heel wat mooie kontjes in de zon te bewonderen
    lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Tja, als je er slecht tegen kunt is het erg jammer. Voor mij is zomer de aangenaamste van de seizoenen. Ik kan goed tegen de warmte, houd van de zon op de naakte huid. al realiseer ik me dat je daar niet mee moet overdrijven.
      In augustus zit ik een paar weken in Thailand, misschien piep ik dan wel anders, we zien wel.
      Maar, Rebecca, als ik eens in het Antwerpse kom, laat ik het wel weten.
      Bij mij is alles airconditioned. Echt iets voor jou dus..........
      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef Bekijk bericht
        ik zal niet zeggen dat ik de zomer haat,maar ik heb ook veel liever de winter
        ik hou ook niet van zoveel van warmte en helemaal niet dat lange licht.
        geef mij ook maar wat meer gezelligheid in de winter.
        dat het langer licht is vind ik niet zo erg, na 22u kun je toch ook nog een kaarsje aansteken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
          Tja, als je er slecht tegen kunt is het erg jammer. Voor mij is zomer de aangenaamste van de seizoenen. Ik kan goed tegen de warmte, houd van de zon op de naakte huid. al realiseer ik me dat je daar niet mee moet overdrijven.
          In augustus zit ik een paar weken in Thailand, misschien piep ik dan wel anders, we zien wel.
          Maar, Rebecca, als ik eens in het Antwerpse kom, laat ik het wel weten.
          Bij mij is alles airconditioned. Echt iets voor jou dus..........
          kijk, das nu eens een uitnodiging die ik graag aanneem zie!
          ben reuzebenieuwd hoe zo'n boot er vaninnen uitziet, en altijd wind natuurlijk

Commentaar

Ik vind zomer top!
            Niet om te werken uiteraard,want dan heb ik liever een graatje of 10.
            Maar als ik lekker vrij heb,dan vind ik zon ,zee en strand heerlijk!
            Auto laten staan,lekker het scootertje pakken,en lekker terrasjes bezoeken,Superrrrr!
            Het enige nadeel van de zomer vind ik hooikoorts.
            Groet kale bas.

Commentaar

Ik deel je mening helemaal Rebecca, ook ik heb een enorme hekel aan de zomer. Alles en iedereen is zo zweterig en benauwd. Nee geef mij maar lekker winter. Ik vind het geweldig als het buiten lekker koud is dan loop ik graag buiten. Sterker nog het wandelen is voor mij leuker in de winter dan in de zomer.
              And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Het ergste van de zomer is eigenlijk hoe sommige dames gekleed zijn. Het is zo'n enorme aanslag op je hormonen dat het echt niet goed is! Ik kan me daardoor heel erg slecht concentreren en zo.

Commentaar

Heerlijk dat warme weer, volgende week ga ik weer naar Israël op vakantie, lekker zonnig daar.

Commentaar

Ik kan persoonlijk helemaal niet tegen de warmte. Als het warmer dan 25 graden is zit ik niet meer goed in m'n vel. Daarbij heb ik ook nog hooikoorts, hoewel ik daar in het voorjaar veel meer problemen mee heb dan in hartje zomer.
                    Hoewel ik bij warm weer veel vaker in de straten te vinden ben dan in andere jaargetijden ga ik 's zomers veel minder naar binnen. Eigenlijk alleen bij dames waarvan ik weet dat ze airco op de kamer hebben. Je ziet ook tegenwoordig dat een aantal dames aan hun raam naast een bordje met hun naam en mogelijkheden ook een bordje met "AIRCO" aan hun raam hebben hangen. Slimme actie van deze dames!!!!
                    Ik vind het in de zomer heerlijk als ik in Den Haag aan het wandelen ben om de poort in de Hunsestraat in te lopen. Er komt je dan als het buiten zo warm is een "deken" van koelte tegemoet (jammer dat er in die poort geen dames van mijn gading zitten en dat er met name 's avonds zo'n vreemd sfeertje hangt). Maar ik moet bijvoorbeeld niet denken aan de poort in de Doubletstraat 11/25. Het moet daar volgens mij 's zomers niet te harden zijn.

Misschien dat dit topic ook gebruikt kan worden als medium waar aangegeven kan worden door de verschillende schrijvers in welke panden in de diverse Nederlandse, Belgische en Duitse wandelgebieden airco aanwezig is en in welke panden niet. Een hoop "koelte"-liefhebbers (zoals ik) zullen jullie hiervoor dankbaar zijn denk ik.

Groeten,

Oniram.

Commentaar

Inderdaad Rebecca: zomer in de lage landen. Alles plakt. Als je een pink optilt begin je al te zweten.
                      Toch vind ik zomer de mooiste tijd. Die pink die ik optil kan goed gekoeld worden als er in die hand een glas bier zit. Op een terras vermaak ik mij met mijn favoriete tijdverdrijf: mensen kijken.
                      Waar komen al die mooie vrouwen toch vandaan....
                      Seks en erotiek? Veel te warm om heftig tekeer te gaan. Maar heerlijk om de tijd te nemen, en handen, vingers en tongen hun werk te laten doen. Geen haast om ergens te komen, maar het genieten van de reis.
                      En stap eens om vijf uur 's ochtends door de stad. Gewoon om te genieten van de rust. Of fiets door de polders en bossen....
                      Leve de zomer, de terrassen de de natuur!

Commentaar

En zo is het,als het regent of koud is,is het nooit goed.
                        Geniet toch lekker van het mooie weer dames en heren!
                        Voor een uitje of zo,is het heerlijk als het een beetje lekker weer is.
                        Lekker een terrasje of strand bezoeken.
                        En ik zie de dames ook liever in zomer als winterkleding!

Commentaar

Ben het helemaal met je eens.Zodra het warmer word als 17 graden ben ik geen mens meer.Wanneer komt de winter??

Commentaar

Ik blijf zelf liever binnen als het buiten warm is. Ik ben sowieso geen terras figuur. Ook liefst gordijnen dicht dat ik niet teveel zon en licht naar binnen krijg. Soms voel ik me net Will Smith in I Am Legend ;-)

In principe ben ik al oversexed, daar kan dit echt niet bij!!!

Commentaar

korte rokjes
                              strakke truitjes
                              heerlijk die zon... het oog wil ook wat

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kale Bas Bekijk bericht
                                ik draag ook zomerkleding in de winter hoor, de meeste mensen zetten hun verwarming veel te hoog!
                                en buiten, dikke jassen genoeg hoor!
                                sterker nog, de meeste van mijn zomerjurken koop ik in december, de feestperiode dus, veel meer keuze in mooie kurken, topjes en rokjes dan in de zomer (en aangenamer winkelweer ook)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vlaamseREBECCA Bekijk bericht
                                  ik draag ook zomerkleding in de winter hoor,
                                  Als jij zomerkleding in de winter draagt,wil ik jou wel eens in de zomer tegen komen.
                                  Mischien dat ik toch maar even naar de WDVP avond had moeten gaan.

Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kale Bas Bekijk bericht
                                    Als jij zomerkleding in de winter draagt,wil ik jou wel eens in de zomer tegen komen.
                                    Mischien dat ik toch maar even naar de WDVP avond had moeten gaan.

Groetjes Kale Bas.
                                    dan had ik eigenlijk mee moeten gaan met jou bas!
                                    misschien houd rebecca wel van een dptje
                                    lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Re: Ik haat zomer! grrr veel te warm!

Als een kamer geen airco heeft, voornamelijk die natuurlijk de hele dag in het zonlicht staan, of als de DVP niet bereid is die aan te zetten omdat ze het koud heeft, dan ga ik tijdens warme dagen niet naar binnen. Dat werk voor mij voor geen meter.

Commentaar

even een kleine update:
                                        vanaf vandaag ietske minder knorrig want...
                                        de airco van mijn auto werkt weer!
                                        dus als je 's avonds of 's nacht een dame in een auto ziet rijden met een tevreden smile,
                                        misschien ben ik het wel!

Commentaar

Ik ben vandaag vrij van mijn werk maar het is buiten zo warm dat ik de hele dag binnen blijf, gordijnen dicht en lekker in bed tv series kijken op DVD.

Commentaar