Handtekening, hoe komt u erop?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Handtekening, hoe komt u erop?

Sommige mensen hebben een handtekening staan, die bestaan uit ware stukken proza! Anderen kiezen voor een simpel rijmpje (zoals ik )
    Nou ben ik wel benieuwd, waarom mensen voor een bepaalde handtekening hebben gekozen en waar ze hem vandaan hebben.

De mijne is heel simpel en het rijmt nog ook! Ik heb hem helemaal zelf verzonnen!
    Groet, Jaccoone

Re: Handtekening, hoe komt u erop?

Ha die jacoone jij verzint je handtekening nog ik heb mijn handtekening gejat van een collega

Dat zit zo.......het bedrijf waar ik voor werk heeft een besloten forum, alleen voor medewerkers van ons bedrijf. Rondneuzend op het forum liep ik als het ware tegen de handtekening aan.

Ik heb geen toestemming gevraagd om het te mogen gebruiken. Ik doe het gewoon.
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Omdat ik gek ben op plagen.
      In welke vorm dan ook.

Commentaar

Heel simpel, ben een oudje en een grote sportgek en ik zal doorgaan heeft iets te maken met mijn verleden.
        als oudje en sportgek, blijf ik doorgaan en lang leve het leven

Commentaar

Mijn handtekening is een vrije vertaling van een beroemde en veelvuldig geciteerde uitspraak van John F. Kennedy: "ask not what your country...".

Ik heb deze handtekening gekozen omdat het volgens mij precies weergeeft wat er voor nodig is om deze site succesvol te laten zijn: probeer te geven en niet alleen te nemen.

Commentaar

*1 I Have a Dream ~ Martin Luther King
            *2 De koorknaap
            *3 http://nl.youtube.com/watch?v=C1Zp7vfyew8

*1 Hier ga ik geen woord aan vuil maken, dit zal anders te langdradig worden. Ik denk als je me kent dan weet je ’t wel…. en er zitten veel redenen achter waarom ik de zin: I Have a Dream hebt gekozen. En anders blijft het een *geheim*

*2 Ik ben zelf nog een knaapie en hou erg van muziek. Dus vond ‘De koorknaap’ wel een leuke naam en best passende voor mijn handtekening. Helaas kan ik zelf niet zingen want daar is mijn stem niet voor gemaakt

*3 Klein filmpje van Chevy Chase in de film: National Lampoons Vacation. De acteur Chevy Chase is een van mijn fav. acteurs (ik houd van humoristische films). Kvind het super om te zien hoe hij hier staat te swingen hahaha
            Word er weer helemaal vrolijk van!
            Zo voel ik me ook als ik naar mijn fav. huusie gaat alleen je zal me niet zo zien..:P misschien ooit voor de grap

Kzou zeggen kijk maar zelf

Commentaar

Als je mijn handtekening leest weet je genoeg, toch?

Het is overigens een stukje tektst uit de track ``out in the street`` van Bruce `THE BOSS` Springsteen, het staat op het album `The River`.
              The only things that counts in life are;
              fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Mijn handtekening heeft iets te maken met mijn arbeidsverleden!

Commentaar

Gewoon praktische info.

Groet, Ew

Commentaar

Sommige dingen moet je niet uitleggen .

Het is overigens een strofe uit de geweldige song 'A Woman's Worth' van Alicia Keys.
                    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Absurdistische Herman Finkers-humor
                      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Mijn handtekening beschrijft kort en bondig mijn prioriteiten.
                        Ooit aangetroffen als kenschetsing van een partner door een recensente van restaurants. Zo treffend dat ik hem gepikt heb.

B'dum tsch ® : award winning translation of sound into words
                        Whoremoans. Just whoremoans.
                        B'dum tsch ®

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door H. Bekijk bericht
                          Absurdistische Herman Finkers-humor
                          Jouw handtekening was me al opgevallen

Als heel leuk!

H9876

Commentaar

Lijkt mijn duidelijk ik ben nu eenmaal een tietofiel maar dan wel puur natuur want die plastic voorgevels die je in de meeste P films ziet doen me helemaal niets,en hoe meer borst hoe liever
                            dikke tieten benne lekker(o)(o)
                            ps de echte,niet die plastic dingen

Commentaar

Qua Patet Orbis

Het Korps Mariniers van de Koninklijke Marine heeft op hun wapenschild de
                              lijfspreuk: "Qua Patet Orbis," zo wijdt de wereld strekt.
                              Deze kreet omvat onder meer de doelstelling dat het Korps Mariniers te
                              allen tijde binnen 24 uur, waar ook ter wereld, inzetbaar moet zijn.

Als oud Marinier vele dames ontmoet " zo wijdt de wereld strekt"
                              Qua Patet Orbis

Commentaar

"Always yield to temptation, it may not come your way again. "

Een mooie tegenhanger van een protestantse opvoeding, waar verleidingen vooral bestreden werden.

De quote komt uit een prachtig boek van Robert A. Heinlein, 'Time Enough for Love'.

Ik praktiseer deze quote zeker in Duitse saunaclubs, en, sinds kort, ook in Thailand

Commentaar

omdat ik van mening ben dat juist dames in dit zware vak kwetsbaar zijn en vaak in een situatie zitten die niet 100% kosjer is en daardoor vaak niet respectvol en of eerlijk worden behandeld.

En dat geldt op allerlei manieren.

en met mijn handtekening hoop ik dat iedereen dat iets meer beseft en op zijn of haar manier toch een steentje wil bijdragen om ervoor te zorgen dat respect en eerlijkheid zoveel mogelijk in de wandelwereld nageleefd wordt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
                                    Nou ben ik wel benieuwd, waarom mensen voor een bepaalde handtekening hebben gekozen en waar ze hem vandaan hebben.

Groet, Jaccoone

Ik heb een hekel aan bla ba figuren, mensen die zich beter voordoen dan ze (misschien) wel denken te zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice" is dus wel treffend. Deze uitspraak heb ik niet van mezelf, maar dit is eens gezegd door actrice Allysa Milano.

Groet,
                                    Krukkie
                                    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                                      Ik heb een hekel aan bla ba figuren, mensen die zich beter voordoen dan ze (misschien) wel denken te zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice" is dus wel treffend. Deze uitspraak heb ik niet van mezelf, maar dit is eens gezegd door actrice Allysa Milano.

Groet,
                                      Krukkie
                                      Wow, van Allysa Milano! Zo'n mooie meid, (bijna net zo mooi als Tera... ) met zulke uitspraken! Help, ik ben verliefd!
                                      Groet, Jaccoone

Commentaar

Als we niet wandelen zitten we hier...dat zal voor de meesten ook wel zo zijn hier en dan stappen en struikelen...
                                        Daar heeft wandelen toch alles mee te maken voor me...je kan letterlijk struikelen tijdens het wandelen en figuurlijk kan je dat ook als je tijdens je wandeling stuikelde omdat het bezoekje wel eens tegen durft vallen aangaande een mindere ervaring...

Je kan het even goed...met vallen en opstaan onder tekenen.

Groet R.
                                        Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Re: Onderschrift, hoe komt u erop?

Toen ik het Topic voor eerst zag/las dacht ik dat het een Handtekeningen aktie betrof .

Dus ben ik direct de boerin opgegaan en heb ruim 13.000 Handtekenigen binnen gehaald.... maar naar NU blijkt geheel zinloos .

Maar nu mijn eigen onderschrift verklaring, dat is het eigenlijk en geen Handtekening! Daarom ging ik hier de mist in hoe komt die menier JACCOone hier bij .

# start uitleg #

Gewoon omdat het zo is ik kom daar al een aantal jaren (h)eerlijk over de vloer, dat alles zonder KAPSONES!

Maar, ik heb dan ook altijd zoals het een Richtige Keizer betaamt iets leuks/lekkers voor mijn schattige lieve onderdaantjes mee en dat is altijd een groot suk6, ook heb ik altijd 1x per jaar in december mijn Santa-Party om de onderdaantjes in het licht te zetten.

Maar waarom dan dat onderschrift simpel:

Als ik daar afgezet wordt..... voel ik altijd mijn zangtalent neigingen opkomen en ben ik zo vrolijk, zo vrolijk .

Ik voel me daar echt als een Keizer en als ik daar om mij heen kijk zie ik vele, vele lieve schatjes rond dartelen ! en dan komt het zangtalent weer naar boven geborrelt:

Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij dat mijn PIK van voren zit en niet opzij!

vandaar dues: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.
                                          # einde uitleg #

Groeten,

De Keizerlijke Cock.

@ Krukkie erg erg mooi gesproken in #19, sluit ik mij dan ook volledig bij aan!

ps.
                                          een Handtekening is iets wat je geld oplevert/kost / en een onderschrift heeft daar niks mee vandoen .
                                          Laatst gewijzigd door De Cock; 26-03-08, 01:33. Reden: weer iets geleerd :)
                                          Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Ik vond mijn handtekening ( onderschrift ) op het internet bij spreuken en gezegdes, en deze sprak mij wel heel erg aan.

Hoe kan je respect eisen als je het zelf niet geeft, bij veel mensen komt respect in hun woordeboekje niet meer voor en dat zijn juist degene die het hardst schreeuwen over waardes en normen.

En juist in die waardes en normen zit ook het respect voor een ander en ander mans goed in verweven.