Hookers.nl bestaat 16 jaar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hookers.nl bestaat 16 jaar

Ik zal het maar weer doen

In Februari bestaat hookers.nl 2 jaar
    De slingers kunnen uit de kast en feesten maar.

Groet Bobby Vitale
    Laatst gewijzigd door darkvader vitale; 02-02-09, 13:41. Reden: Tekst.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

[
    In Februari bestaat hookers.nl 2 jaar ;D

Groet Bobby Vitale
    Mijne heren moderatoren, een welgemeend gefeliciteerd, doe zo verder, plak er nog 2 jaar aan vast, kortom hoe, waar en wanneer gaan we dit vieren???

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby

Ik heb al een voorschot op dit feestgeruis genomen en mijn uren lang laten verwennen door een blonde stoot. :P

Groet Bobby Vitale
      Je hoort te trakteren als je jarig bent ;D

Commentaar

Groet Bobby Vitale
        Ja bob hang de slingers maar op het zandpad. We houden dan een orgieparty van jou centen ;D

pooierpoep

Commentaar

Groet Bobby Vitale
          Op welke datum was dit in Februari??

Ik was er al op 6-2-2002 wie was er nog eerder?

Bouw mijn eigen feestje wel met een lekkere Thaise :P

modjacob begonnen als J@cob

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door modjacob
            Ik stuurde al een jaar eerder m'n recensies naar johndate3@hotmail.com van de sexxxpages. Massive respect to johndate3.

kwrkfn

Commentaar

Groet Bobby Vitale
              Op welke datum was dit in Februari??

modjacob begonnen als J@cob
              Ik ben van 20 maart 2002, ook niet slecht, had trouwens nog eerder kunnen zijn daar ik eerst even de kat uit de boom keek. :

Ik was er trouwens bij sexxxpages ook al bij. :P

Jack.

Commentaar

Van harte !!
                En dat er nog maar vele jaren in goede gezondheid bij mogen komen !!

Hiep hiep .......!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jack
                  Brandende vraag dus, op welke dag is Hookers.nl gestart. Toch niet op 02.02.2002 ? Als dat zo is dan is het geval Rob O. er niets bij.... ;D

Caligula 8)

Commentaar

Nou, van harte gefeliciteerd dan maar;
                    Hiep hiep hoerA, hoerB, hoerC,........
                    Zo'n ehhhh...... je-weet-wel kater......

Commentaar

ben zelf van 7-2-2002, maar meen me te herinneren dat ik een paar dagen de kat uit de boo mheb gekeken. (lees: ik weet het ook niet)
                      Ben het er wel mee eens dat we het moetenj vieren, Kunnen we geen feest estafette door het lande houden? eerste dag feest in den haag, 2e dag in rotterdam, 3e dag in amsterdam enzovoort...

Maar eerst: WANNEER is hookers.nl nu eigenlijk JARIG?????

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kkoo
                        ben zelf van 7-2-2002, maar meen me te herinneren dat ik een paar dagen de kat uit de boo mheb gekeken. (lees: ik weet het ook niet)
                        Ben het er wel mee eens dat we het moetenj vieren, Kunnen we geen feest estafette door het lande houden? eerste dag feest in den haag, 2e dag in rotterdam, 3e dag in amsterdam enzovoort...

Maar eerst: WANNEER is hookers.nl nu eigenlijk JARIG?????
                        Deze vraag is eenvoudig te beantwoorden. Het eerste lid dat zich op 01-01-2002 heeft geregistreerd is "turbo" adminTon, degene die dit forum heeft opgericht, dat weet toch iedereen hier? ;D ;D Dus dit forum was formeel gezien ruim een maand geleden jarig

Commentaar

Hartelijk gefeliciteerd, nog vele jaren toegewenst.

Mooie gelegenheid om de oprichter(s) en de moderators spreekwoordelijk een veer in de reet te steken ;D. Uitstekende site, gaat zo door!

Voor een feest ben ik altijd te vinden.
                          Ik ben zelf vanaf 6-2-2002 hier. Daarvóór surfte ik al een tijdje rond binnen de sexxxpages en daarna hookers.nl.
                          6-2-2004 zal ik zeker gaan feestvieren door deze dag copulerend door te brengen bij een dame van plezier.
                          Vinnie

Commentaar

Ben lid sinds 05-02-2002, dus morgen ben ik 2 jaar op de site. Goed idee om dat copulerend te vieren :P. Morgenavond ben ik dus niet beschikbaar voor iets anders dan wandelen en ..... , juist ja een wip maken :P.
                            De makers/moderatoren in elk geval gefeliciteerd met de 2de verjaardag van hun kindje ( deze site) en ga nog lang zo door.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lodex
                              Deze vraag is eenvoudig te beantwoorden. Het eerste lid dat zich op 01-01-2002 heeft geregistreerd is "turbo" adminTon, degene die dit forum heeft opgericht, dat weet toch iedereen hier? ;D ;D Dus dit forum was formeel gezien ruim een maand geleden jarig
                              Dat is niet helemaal waar.

Op maandag 28 januari 2002 is de website sexxxpages.com/overzicht (dat allang niet meer bestaat, maar in 1999 was gestart) overgezet naar het domein hookers.nl en is tevens de nedstatteller aangemaakt.

Het forum is online gekomen op 5 februari 2002. Mijn eigen registratie datum is een "nul datum", omdat ik het forum heb aangemaakt :-)

De echte 2e verjaardag van het forum is dus morgen. Iedereen alvast gefeliciteerd!

Ton

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door boertjevanbuuten
                                De makers/moderatoren in elk geval gefeliciteerd met de 2de verjaardag van hun kindje ( deze site) en ga nog lang zo door.
                                Zal vast wel een buitenechtelijk kindje betreffen! ;D However.....Ook namens Shadow voor iedere betrokkene van de site van harte gefeliciteerd. Ik ga morgen wandelen met een feestmutsje en confetti!

Commentaar

Uiteraard klopt het verhaal van Admin Ton precies.

Op 28 January heeft hij het van mij overgenomen, en is het nog even op de ooude voet doorgeggaan (met knippen en plakken van de ontvangen berichten)

Daarna is snel de huidige opzet gekomen, met de bekende gevolgen .......

Succes verder ...

John

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door john
                                    Uiteraard klopt het verhaal van Admin Ton precies.
                                    IK denk dat niemand twijfelt aan de basis gegevens die AdminTon verstrekt. Hij geeft aan wat de echte geboortedatum is van dit forum. Alleen hij heeft de mogelijkheid om een imaginaire oorsprong van de tijdas waarop het forumgebeuren zich afspeeld te definieren.
                                    Het was leuk geweest als we onze eigen kalender hadden gehad met een interessant nulpunt. Hij had kunnen kiezen voor het tijdstip van de oerknal (ca 17,3 miljard jaar geleden) of voor het nulpunt van de christelijke kalender ( het jaar 0 dat de here Jesus ter wereld kwam). Zo zijn er talloze mogelijkheden om een nulpunt te pakken. Wat dacht je van het moment dat internet werd geboren in Nederland? ;D ;D

Commentaar

We zijn twee jaar geworden
                                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 08-02-06, 10:09.

Commentaar

Hookers.nl bestaat twee jaar, wat een feest

Bobby Vitale
                                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 08-02-06, 10:09.
                                        Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Ik heb mij direct aangemeld, maar jij als J@cob was ietsjes eerder volgens mij!

Mannen van harte!

grtz,
                                          wimwim

Commentaar

Hulde Hulde Honderd x Hulde Aan de heren moderators, en alle andere vrijwilligers, dei het mogelijk maken zelfs na 2 jaar dit for