Autosport: algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Autosport: algemeen

Hallo allen,

Vannacht is het dan weer zo ver.
    De start van het formule 1 seizoen.

Zijn er meerdere van jullie die strakjes om 04.00 voor de buis zitten??
    En hebben jullie voorspellingen voor het nieuwe seizoen??

Ben benieuwd naar jullie meningen.

Re: formule 1 seizoen 2007

Oorspronkelijk geplaatst door merel75
    Hallo allen,

Vannacht is het dan weer zo ver.
    De start van het formule 1 seizoen.

Zijn er meerdere van jullie die strakjes om 04.00 voor de buis zitten??
    En hebben jullie voorspellingen voor het nieuwe seizoen??

Ben benieuwd naar jullie meningen.

ik vermoed ondanks andere wagen Alonso,

Raikonen kan geen wedstrijden uit rijden, verder zal Heidfeld leuk mee kunnen doen en verder is het lastig in te schatten met die nieuwe namen en wagens, welke techniek houdt het het beste?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky
      ik vermoed ondanks andere wagen Alonso,

Raikonen kan geen wedstrijden uit rijden, verder zal Heidfeld leuk mee kunnen doen en verder is het lastig in te schatten met die nieuwe namen en wagens, welke techniek houdt het het beste?
      Ik ben zelf al jaren McLaren fan.
      Dus hoop dat alonso gaat winnen.

Toch vlak ik kimi ook niet uit want hij rijdt tenslotte wel in een ferrari auto.

Commentaar

Toch denk ik dat Alonso gaat winnen, ben bang dat het een tweede Schumacher gaat worden, of een Rossi. Geef deze lui een andere auto of motor en dan halen ze er meer uit dan de andere coureurs, want het zijn klasbakken. Laten we niet vergeten duimen te draaien voor Spyker, Toch de Hollandse trots in de toekomst, gun ze de tijd en dan komt alles goed, hoop ik.
        Proost, berenburg.

Commentaar

Raikonen The best !
          mijn ex , "deed het ook alleen maar voor mijn geld" dE Slet :)

Commentaar

Ontwikkelingen blijven in hoog tempo doorgaan in de F1 dus een voorspelling doen blijf hier echt natte vinger werk, ik heb me alleen mateloos geirriteerd aan de vele reclameonderbrekingen, dan was het vorig jaar toch een stuk beter bij SBS 6.

Commentaar

Grizzly, zeker mee eens.
              De reclames waren veelvuldig en duurde eigenlijk ook nog best lang.

Ik zapte dan maar naar de belg die het ook aan het uitzenden waren.
              Maar daar is het commentaar helaas 3x niks.

Toch vond ik het best een leuke eerste race.
              En coultard zou intussen toch wel echt beter moeten weten, ben benieuwd of ie gestraft gaat worden.

Commentaar

Beetje late reactie, volg teveel de topics hier op hookers, maar toch met schuin oog gekeken live naar Eurosp..t2 naar de champcars. Doornbos en nog wel met een minardi, heeft een top resultaat neergezet om tweede te worden en dat als rookie. Oke, er deden maar 17 auto's mee, maar toch. Zo zie je maar toch weer dat de formule1 het (te)veel om geld gaat met al die verschillende motoren. Bij de Champcars zijn het allemaal dezelfde motoren en daarom is de prestatie nog groter.

Commentaar

Re: Formule 1 seizoen 2007

Er gaat er dit jaar maar 1 kampioen worden en wel in een mclaren. Let allemaal maar op Lewis Hamilton ons wonderkindje van mc laren.
                  miauw en aai van mika en kimi

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mikaenkimi
                    Er gaat er dit jaar maar 1 kampioen worden en wel in een mclaren. Let allemaal maar op Lewis Hamilton ons wonderkindje van mc laren.
                    Een zeer grote kanshebber, kan Alonso daartegen, wordt hij daardoor nog niet bet daardoor? of gaat hij tenonder aan de druk die onze vriend Hamilton aan hem geeft. Overigens, vlak Ferrari niet uit (helaas).
                    NB: Laten we allemaal duimen voor Spyker, laat het onze nederlandse trots worden.
                    Ander bericht, Doornbos door een afslaandende motor tijdens een pitsstop en pech tijdens de race slechts dertiende geworden. Voor meer informatie over de Champcar:WWW. Champcar.nl

Commentaar

Vanavond is Robert Doornbos derde geworden in Houston. Staat op de dit moment derde in het algemeen klassement en eerste bij de rookie's. .Het blijkt dat hij dus de goede keuze heeft gemaakt om voor de champcar te kiezen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door berenburg
                        Het blijkt dat hij dus de goede keuze heeft gemaakt om voor de champcar te kiezen.
                        en dit alles in een Minardi !!!!!!
                        zou spijker hier dan ook als top team kunnen verschijnen ?

Commentaar

wedden dat albers zometeen exit is...
                          zie artikelen in Bild...

Commentaar

Alberts gaat niet exit. Spyker is een nederlands team en het lijkt mij dat ze dan zeker een nederlandse coureur in een van de twee auto`s willen hebben + alle sponsers die Alberts meeneemt. Nee die blijft eerst wel in de Spyker rijden!

Commentaar

als je je ergert aan de reklame/ of het kleine beeld tijdens de reklame, schakel dan tijdelijk over naar de belg, die zenden alles zonder reklame uit.

gr koop

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore

De GP was dit weekend in Australië. Weet je hoe lang je in een non-smoking vliegtuig moet zitten om daar te komen? En weet je hoe krap het is om seks te hebben in een vliegtuig-toilet? Nauwelijks humaan te noemen, die long-haul vluchten. Giovanni heeft de GP dus gewoon via TV gevolgd dit weekend. Nog even, en hij kan weer naar de Europese GP's. Liefst met de auto, zodat wat pit-stops in Duitsland ingepland kunnen worden. Hmmm, nu Giovanni er zo over nadenkt: er gaat toch niets boven zelf de wereld in trekken, en te leven....

Ciao,
                                Giovanni
                                En Giovanni zit je nu in Barcelona??
                                Veel plezier gewenst.

En Hamilton is inderdaad goed bezig laten we hopen dat ie morgen weer op podium staat.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door koop9
                                  als je je ergert aan de reklame/ of het kleine beeld tijdens de reklame, schakel dan tijdelijk over naar de belg, die zenden alles zonder reklame uit.

gr koop
                                  nog bedankt voor deze super kijk tip !

Commentaar

Was gisteren wel een hele leuke race.
                                    Gebeurde veel (vooral fout ).
                                    Weer genoten!!

Commentaar

lees zojuist dat victor muller zijn taken in het f1 team heeft overgedragen aan michel mol, muller gaat het wat rustiger aan doen.......
                                      begin dan niet aan een f1 avontuur en stap er niet uit na een paar races!!
                                      of is er meer aan de hand...................................?????

wie het weet mag het zeggen

Commentaar

Ja het was een race waarin genoeg gebeurde.

Spyker draait voor het eerst in jaren met winst sinds dat ze in de formule een zijn gestapt.
                                        Het kost hun wel veel, maar ze krijgen er ook vreselijk veel voor terug.
                                        Maar of er iets aan de hand is dat zullen we maar moeten afwachten.
                                        Maar het kan de man gewoon ook te veel zijn geworden en dat ie zich op andere dingen wil gaan focussen.

Commentaar

ik volg het dit jaar minder, ben ook te druk en vind het niet leuk dat wij in een zeepkar meedoen

Commentaar

Alonso verslaat Hamilton in Monaco

MONTE CARLO
                                            Wereldkampioen Fernando Alonso toonde zich net als vorig jaar de beste in de Grand Prix van Monaco. De Spaanse wereldkampioen hield teamgenoot Lewis Hamilton van een eerste zege. Het McLaren-duo staat nu met gelijke punten aan de leiding, maar Alonso is met zijn twee zeges wel de officiële leider.

De Grand Prix van Monaco van 2007 gaat niet de geschiedenis in als één van de spannendste races ooit. Polesitter Fernando Alonso liet zich bij de start niet verrassen en controleerde de wedstrijd daarna perfect. De Spanjaard moest enkel opletten voor teamgenoot Hamilton. De jonge Brit kwam een het eind van de race nog sterk opzetten, maar was uiteindelijk toch niet snel genoeg om Alonso echt te bedreigen.

Dreiging kwam er deze keer ook niet van Ferrari. Felipe Massa moest al snel het McLaren-duo lossen en kon enkel hopen op pech of foutjes om aan de derde plaats te ontsnappen. Debutant Hamilton maakte in de jacht op Alonso af en toe wel eens een foutje, maar beschadigde zijn wagen niet. De Britse debutant eindigde dus ook in zijn vijfde race opnieuw op het podium.

Hamilton en Alonso tellen nu elk 38 punten en delen nu opnieuw de wk-leiding. Al mag Alonso zich met zijn twee zeges de officiële leider noemen. Het duo vergoot met hun dubbelzege in elk geval hun voorsprong tot vijf punten op Felipe Massa. Kimi Raïkkönen scoorde ondanks zijn zijn zestiende startplaats nog een puntje, maar telt nu reeds 15 punten achterstand en dreigt stilaan uitgeteld te raken in de titelstrijd.

Strijd om de zege was er deze keer niet en ook verder in het veld was nauwelijks strijd. Inhaalpogingen waren er niet en dus werd het meer een optocht dan een race. Bij Renault zullen ze daar echter niet om malen. Giancarlo Fisichella bezorgde het team een opsteker door de BMW-Saubers van Robert Kubica en Nick Heidfeld van de vierde plaats af te houden. De twee punten voor de zevende plaats gingen naar Williams-rijder Alexander Wurz.

De GP van Monaco bracht het Spyker-team niet het verhoopte succes. Adrian Sutil kon wel de strijd aan met de Super Aguri van Davidson en Toyota van Ralf Schumacher. Een stuurfout van de jonge Duitser zorgde er echter voor dat Sutil de finish niet haalde. Een lot dat ook teamgenoot Christijan Albers te wachten stond.

De Nederlander reed een anonieme race in Monaco en kwam nooit echt in het stuk voor. Albers leek wel goed op weg om de finish te halen, maar kreeg acht ronden voor het einde nog met pech af te rekenen.