Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemeen sporttopic

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemeen sporttopic

https://youtu.be/OHMQUg4GdpE

Best moto girl motorcycle fail and win 2016
    Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Michael van Gerwen wint het wereldkampioenschap Darts (PDC) door in de finale Gary Anderson te verslaan met 7-3.

Het is de tweede wereldtitel voor "Mighty Mike."

Groet,
      Krukkie
      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Roger Federer heeft eindelijk zijn 18 ste grand slam gewonnen door zijn eeuwige kwelgeest Rafael Nadal in 5 sets te verslaan op de Australian open. Ik ben een echte Federer fan en kon het niet meer aanzien toen hij 3-1 achter stond in de 5e set en dacht dat komt niet meer goed dus ik ga alvast maar wandelen. Maar tot mijn grote vreugde heeft hij de partij toch binnen gesleept.
        Altijd op zoek naar de magische klik.

Commentaar

Ik vind beide tennissers prachtig. Maar ik vooral de tijden van John Mc Roe en Jimmy Connors. En wie herrinert zich Henri Leconte nog?
          ik vind beide tennissers prachtig. Maar ik vooral de tijden van John Mc Roe en Jimmy Connors. En wie herrinert zich Henri Leconte nog?

Commentaar

Ik ben ook een Federer-fan.

Commentaar

Honkballers verliezen in halve finale WBC na elf innings van Puerto Rico

De Nederlandse honkballers hebben dinsdag de halve finale van de World Baseball Classic in de elfde inning met 4-3 verloren van Puerto Rico.

De strijd tussen Nederland en Puerto Rico ging lange tijd gelijk op. Na negen innings was de stand in Los Angeles nog 3-3 en moesten er extra innings worden gespeeld.

Uiteindelijk wist Puerto Rico in de elfde inning nog eenmaal te scoren waardoor Oranje met 4-3 werd uitgeschakeld.

Ondanks de uitschakeling evenaarde Oranje tijdens deze vierde editie van de WBC met een plek in de halve finale zijn beste prestatie ooit. Vier jaar geleden werd Nederland ook in de halve finale uitgeschakeld, dat gebeurde toen door de Dominicaanse Republiek. Dat team won vervolgens de finale van Puerto Rico.

http://media.nu.nl/m/3i9xb5ia1k58_wd...an-puerto-rico

Homerun

In aanloop naar de halve finale van dinsdag kreeg het team van bondscoach Hensley Meulens een flinke tegenslag te verwerken. De belangrijke kracht Didi Gregorius moest afhaken voor de halve finale. Hij kampt met een blessure aan zijn rechterschouder en kon daardoor niet meedoen tegen Puerto Rico.

Ondanks de afwezigheud van Gregorius begon Nederland goed tegen Puerto Rico. Wladimir Balentien bracht Oranje al in de eerste slagbeurt met een homerun op een voorsprong van 2-0. Het op de WBC ongeslagen Puerto Rico trok de stand direct gelijk via een klap over de hekken van Carlos Correa.

De voorsprong van Oranje had nog groter kunnen zijn als Andrelton Simmons en Jurickson Profar wat scherper waren geweest. Simmons liet zich uittikken, terwijl Profar iets te uitbundig zijn honkslag vierde en daarbij vergat zijn voet op het eerste honk te zetten.

[IMG]media.nu.nl/m/5chxaq0aypkp_wd640.jpg[/IMG]

Van den Hurk

De startende Nederlandse pitcher Rick van den Hurk had het moeilijk met de agressieve slagmannen van Puerto Rico. Van den Hurk verdween na twee innings, waarin hij homeruns van Carlos Correa (met een man op de honken) en Thomas Javier Rivera om de oren had gekregen. Jair Jurrjens, Shairon Martis en Tom Stuifbergen wisten de Puerto Ricanen daarna wel in bedwang te houden.

Balentien zette in de vijfde inning de 3-3 op het scorebord, waarna het zenuwenspel pas in de tiebreak, met direct de eerste twee honken bezet, werd beslist. Op een klap van Eddie Rosario liep Correa het beslissende punt over de thuisplaat voor Puerto Rico, waarna de wedstrijd meteen afgelopen was.

In de nacht van dinsdag op woensdag wordt de andere halve finale tussen de Verenigde Staten en Japan gespeeld. De winnaar van de confrontatie speelt een dag later de eindstrijd tegen Puerto Rico.

Bron: Nu.nl
              Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Binnenkort ergens in mei wordt er een geprobeerd onder ideale omstandigheden de tijd van 2 uur te slechten op de marathon. Het zal geen officieel wereldrecord zijn, maar met groep toplopers bij elkaar, en met diverse hazen die in estafette werken.

Zwaar gesponsord door Nike, Maar wat denken jullie. Is het mogelijk om die grens te slechten? of duurt het nog 10 jaar?
                Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

• En na brons op de 100m heeft Dafne Schippers op het WK Atletiek haar titel op de 200m geprolongeerd.

Een fantastische prestatie, niet veel atleten slagen er in om een titel 2 jaar later te prolongeren (okay, superatleten zoals bijv. Carl Lewis en Usain Bolt wel), maar Dafne bevindt zich in een uitstekend rijtje.

Wereldkampioen 200m 2015, Olympisch kampioen 200m in 2016 en in 2017 weer de titel op de 200m. Chapeaux!

Groet,
                  Krukkie

Commentaar

• Mooi maar niet helemaal waar want Elaine Thompson was in 2016 Olympisch kampioen en Dafne Schippers won zilver.
                    Altijd op zoek naar de magische klik.

Commentaar

• Klopt, ik was iets te enthousiast.

Krukkie

Commentaar

Aan het werk...
                      X