Favoriete muziek

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Favoriete muziek

Ondertussen dat ik een reactie gaf voor de zware topic Banned, zat ik lekker te luisteren en te genieten van Pink Floyd. Wat is jullie favoriete muziek. Is er nog een verschil van muziek in de warme maanden en de koude maanden(alhoewel, zijn die er nog).

Re: favoriete muziek

Jimi Hendrix, Rolling Stones, Simple Minds, Maria Callas, De Dijk, Blof, George Michael, Prince

Commentaar

Toch even deze topic naar boven halen, luisteren jullie niet naar muziek?

Commentaar

U2, Madonna, Sade, Rammstein, Metallica, Rolling Stones, Red Hot Chillipeppers, Frank Boeyen, Mozart, Eros Ramazzotti, Zuchero, Ramses Shaffy, Pink Floyd, Beyonce, Blof, Van Dik Hout, David Bowie, Shakira, DJ Tiesto, Faithless, Massive Attack etc. etc. voor elke gemoedstoestand is wel wat te vinden

Commentaar

Er zit behoorlijk wat verschil in mijn muzieksmaal,ik ben een fan van U2,vind Pink Floyd en Queen ook erg goed maar heb ook Metallica,Slayer en Britney Spears in mijn collectie.
          Voor de rest heb ik een zwak voor gothic metal,After Forever,Within Temptation,Evanesence,Tristania,Nighwish en Rammstein.
          Qua pop vind ik Robbie Williams wel goed(op zijn laatste cd na dan),Belinda Carlisle,Alanis Morrisette en dan vergeet ik er nog wel een paar

Commentaar

Zeker wel.
            Ik ben een echte radio luisteraar.
            Wel dan naar radio veronica met echte lekkere gouwe ouwe.
            De echte grote bands.

Verder als ik een cd op zet is het wel van roxette, U2, rammstein, metalica, gun's and roses, aha, aerosmith madonna of lekker van die long versions.

Commentaar

Op radio veronica is het deze week album top 1000 week.
              Echt super mooie juweeltjes van platen komen er langs.
              Zo luister ik nu bv naar stairway to heaven van led zepplin.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door merel75
                Op radio veronica is het deze week album top 1000 week.
                Echt super mooie juweeltjes van platen komen er langs.
                Zo luister ik nu bv naar stairway to heaven van led zepplin.
                Elke dag luisteren naar Arrow, fijne klassiekers en voor Merel, nog een haagse zender ook. Gewoon genieten.

Commentaar

Hallo,

Het is fijn om te lezen dat de nog tot nu toe gereageerde leden toch voor de echte muziek gaan, dit in tegenstelling van wat voor muziek sommige dvp`s aan hebben staan.

Ikzelf luister 11 van de 10 keer naar The Boss, Bruce Springsteen dus maar ik hoef dat hier niet uit te leggen. Als ik geen cd of dvd van deze held heb aan staan dan staat natuurlijk radio Veronica aan. Hier draaien ze de artiesten die ik ook wel goed vind.

Maar Springsteen blijft voor mij THE BOSS.

KETSERR

Baby, out in the street I just feel all right
                  Meet me out in the street, little girl, tonight
                  The only things that counts in life are;
                  fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

N>I>C>K>E>L>B>A>C>K!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

Zolang het maar niet té klassiek is en ook geen hardcore.

Wel: UB40, U2, Simply Red, Madonna, Tina Turner, Queen, DJ Tiesto, Phil Collins, Lionel Richie, George Michael, Sting, Beyonce, Shakira, Il Divo, Jazz, Love Songs voor andere stemmingen, een cd vanuit een vakantieland en nog meer, waar ik nu even niet opkom. CAZ en Q Music staat ook vaak aan.

Commentaar

Ongeveer van alles wel een beetje

Commentaar

ik moet john legend nog toevoegen en Frankie Goes To Hollywood en speciaal de CD Welcome to the Pleasuredome en dan de versie waarin de nummers in elkaar over lopen

Commentaar

Eigenlijk vermeld dat ik alleen naar Pink Floyd luisterde.
                            Ik mag ook graag luistern naar The Moody Blues, Dire Straits, ELO,Lou Reed,
                            Emerson lake and Palmer, Queen en zo kan ik nog lang doorgaan.
                            Beslist geen favorieten zijn, Jantje Smit, weber en etc. van deze muziek.

Commentaar

Mijn echte fav. muziek (nr1.) = klassiek TOP muziek! Simpelweg, omdat het je een goed gevoel geeft. Het heeft iets "speciaals". Het doet wat met je.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ketserr
                                Hallo,

Het is fijn om te lezen dat de nog tot nu toe gereageerde leden toch voor de echte muziek gaan, dit in tegenstelling van wat voor muziek sommige dvp`s aan hebben staan.

Ikzelf luister 11 van de 10 keer naar The Boss, Bruce Springsteen dus maar ik hoef dat hier niet uit te leggen. Als ik geen cd of dvd van deze held heb aan staan dan staat natuurlijk radio Veronica aan. Hier draaien ze de artiesten die ik ook wel goed vind.

Maar Springsteen blijft voor mij THE BOSS.

KETSERR

Baby, out in the street I just feel all right
                                Meet me out in the street, little girl, tonight

Ketserr , mijn maat.
                                Ik sluit me helamaal bij jouw aan. Voor mij geen betere artiest dan Mister Springsteen.
                                Waarschijnlijk 1 oktober nieuwe album met the E Street Band. Ik kijk er nu al naar uit. Zie : http://www.betrue.nl/

Groet Swartjes

Commentaar

bin vorige woche verhaust und habe probleem mit buren en die sind bische nicht aardig und sinds dien draaie ich ein heerlijk noemmer:

" heb schijt aan de buren! "

zeker als Derrick er is wordt dies noemmer viel und laut gedraaaid und zingen wir beide auch mee

Het mooist ist immer wenn die dan schreien:

" uit die klere herrie! wij bellen de politie! "

Dann piessen Derrick und ich uns fast die hosen vol!

Und Dan schreien wij laut:

Belle dann rechercheur De Cock
                                  Stop die Boot, Stop die Boot.........

Commentaar

1492 - Conquest of Paradise
                                    http://nl.youtube.com/watch?v=VJdsCm2PV80

Vangelis - Chariots of Fire
                                    http://nl.youtube.com/watch?v=SaI0oUMd_Hw

Ik ben sprakeloos voor 't eerst toen ik deze liedjes hoorde, en zeker de bovenste wist ik niet wat ik hoorde (zo'n 13 jaar geleden voor 't eerst, was ik 7) prachtig! Steigertje heeft hem al helemaal grijs gedraaid

Commentaar

Re: Favoriete muziek

Voor mij is het symphonische rock. Dus . . . . .

Pink Floyd, Alan Parsons, Sky, Camel, Roger Waters, Asia, Emerson Lake & Palmer, Genesis.

Maar ook de wat hardere rock kan op z'n tijd geen kwaad:

Queen, Rush, Heart, Metalica, Queensryche, VanHalen en Kiss (maar voor alle bands met name de oudere werken).

Mochten andere lezers hier onbekenden tussen zien zitten en nieuwschierig zijn, wil ik graag behulpzaam zijn.
                                      ICT-Guru spreekt:

Een computer maakt geen fouten!!!!
                                      De mens is en blijft de zwakste schakel.

..... of misschien toch niet?

Commentaar

Tja tja

Muziek voor voor tijdens en erna..........

http://nl.youtube.com/watch?v=mvYMbGzG-_Y
                                        http://nl.youtube.com/watch?v=o9lo_ER7ukg
                                        Een wipje in de morgen geeft een dag geen zorgen.

Commentaar

Eye of the Tiger (bekend van Rocky)
                                          http://nl.youtube.com/watch?v=LrOawFUdFfU

Doet me denken aan de goede oude tijd toen ik zeer sportief was, ZONDER blessures

My Heart Will Go On (o.a. bekend van Titanic)
                                          http://www.tu.tv/videos/titanic-music

Wordt hier bijna emotioneel van dat is dus niet de bedoeling

Commentaar

Voor de Enigma fans

Enigma - Return to innocence
                                            http://nl.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA

Enigma - Sadeness

http://nl.youtube.com/watch?v=CLi-bELb_M0

Indien iemand zegt ik wil dit liedje helemaal grijs draaien, ik heb hem op mijn pc staan dus een IM'tje is genoeg en u krijgt hem van me