De mooiste bips...

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De mooiste bips...

Om de strijdbijl tussen Blondines en Brunettes tijdelijk te begraven, nu 'ns een topic waarbij haarkleur geen rol speelt.

Kontjes dus !

Wiens bips, lig je wel eens wakker van ?, droom je van ?, zou je ooit wel eens willen masseren etc. etc.
    Met andere woorden :

Wie heeft nu eigenlijk 't lekkerste kontje ??

Laatst gewijzigd door Krukkie; 12-09-18, 22:29.

Re: De Mooiste Bips

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie
    Ik hou niet zo van tattoo's, dus ik ga voor het kontje van Veronica Zemanova.

En het is dat Krukkie niet zo slim is, anders had ik wel een nieuwe foto laten zien van Veronica.

Groet,
    Krukkie
    Vitale aanvulling :
    Froukje's tattoo was een tijdelijke, vandaar dat ik haar wel 'ns "slachtoffer" zou willen maken van m'n fameuze massagetechnieken .

Pd

Commentaar

Ik ga voor het kontje van Froukje!!!!

Amaaay, wat een perfecte ronding, daar doet niemand dus iets aan af...
      Al of geen tattoo, deze wil ik weleens berijden!!
      En masseren, uiteraard, en nog véééél meer...

FROUKJE, DUS!

Commentaar

Op de Oudezijds zat een half jaar geleden een Zuidamerikaanse met een heerlijke kont. Helaas naam weet ik niet meer.

Commentaar

Uiteraard zijn bipsjes met een licht getint kleurtje niet te versmaden.
          Maar de noodzakelijke welvingen moeten er óók zijn, en liefst cirkelrond....
          Het bipsje op de foto daarboven in dit tpoic is zeer zeker een rimming waard...

Commentaar

LSC is meer een borsten- dan een billenman.

Mijn voorkeur gaat uit naar het "Latinakontje", en dan niet het opgespoten J-Lowerk maar de vloeiende, in een lijn doorgolvende derriere die de gemiddelde slanke Latina van zichzelf heeft... .

Plaatje zoek ik op een gepaster tijdstip wel eventjes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pro deo
              Wie heeft nu eigenlijk 't lekkerste kontje ??
              Jij toch ?.......

Commentaar

Heren, zijn er nog bipsjes van blondines???

Ik val nou eenmaal op blondines...

Commentaar

Hier meer bipsie's:

[IMG]images2.bangbros.com/assparade/shoots/ap1600/t1/1.jpg[/IMG]

alleen jammer dat ik erop sta, dat leid een beetje af

Groeten,

De Cock.
                  Laatst gewijzigd door Krukkie; 09-11-10, 18:56. Reden: linkjes eruit gehaald
                  Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Sjjjeeeeeezis, de Cock, die is toch wel wat oversized

Commentaar

Wetenschap buigt zich over billen
                      door onze redactie Vrouw

GALASHIELS - Waarom ziet uw bips er in de ene broek keurig netjes in orde uit, terwijl in een andere pantalon dezelfde billen plotseling gigantische afmetingen lijken te hebben? Over deze vraag buigt zich dezer dagen een team Britse wetenschappers aan de Heriot Watt Hoge School voor Textiel en Design, onderdeel van de universiteit in Galashiels.

Zo zijn vijf studenten bezig de verschillende broeken te ontwerpen waarbij de aandacht zal liggen op de diverse zakken. Wat is bijvoorbeeld de invloed van de maat, het model en de positie van de zak op het achteraanzicht van de vrouw? Verder zullen de verschillende soorten zomen worden belicht. Zorgen zij voor een slanke lijn of verbreden zij het beeld? En er wordt gekeken naar hoe de lengte van een broek de uitstraling van uw achterwerk kan beïnvloeden, de vorm van de pijpen en de algehele pasvorm. Zijn er bijvoorbeeld modellen waarin je de afmeting van je bips kunt verbergen? Of is voor u juist een strak model weggelegd, waarin u de derrière juist kunt laten uitkomen in al haar glorie.

De broeken zullen worden uitgevoerd in vier maten. Zo is er eentje voor de doorsnee kont, één voor het kleine bipsje, één voor de volslanke derrière en eentje voor het extra-speciale model achterwerk, zoiets als waarmee Jennifer Lopez is gezegend. Vijftig zorgvuldig gekozen consumenten zullen gaan beoordelen hoe de verschillende vrouwen in de diverse broeken van achteren ogen. Onderzoekster dr. Lisa MacIntyre laat weten dat het duidelijk moge zijn dat niet alle kledingstijlen elk lichaam flatteren. "Terwijl kleren die je goed staan juist je zelfvertrouwen een oppepper geven. Daarom wil ik ontwerpers en consumenten toegang verschaffen tot informatie die hen kan helpen die kledingstukken te vinden die de lichaamsvorm en -bouw het best laten uitkomen." Begin mei wordt het onderzoek afgesloten.

www.telegraaf.nl
                      Dirty mind is a joy 4 ever!!!

Commentaar

Voila, een waarlijk goed streven.

Studeren dus maar!
                        Ik ben waarlijk zeer benieuwd naar de uitkomsten!

Ik heb me trouwens altijd verwonderd waarom de politievrouwen, waarbij échte plaatjes zitten met een hele mooie bips, na het aantrekken van de uniformbroek een totaal verkeerd geaccentueerd bipsje krijgen...

Een beter accentuerende broek zou dus een uitkomst zijn!

Maar het kan natuurlijk in dit specifieke geval óók zijn, dat die studie al heeft plaatsgevonden, ten nadele van die politiedames die nu een afschuwelijk bipsje in die politiebroeken vertonen....

Commentaar

[QUOTE=Flurkman]
                          Oorspronkelijk geplaatst door dionyy
                          Donker of licht, het speelt allemaal geen rol

Yes! Voor deze meid mag wat mij betreft een andere thread geopend worden, wegens buiten categorie...

Mee eens. Het gaat hier over bipsen, en niet over dozen!
                          De dame daarboven afgebeeld, is echter weer een plaatje...

Commentaar

Voor mij was de mooiste bips van laura.
                            ze komt uit venzuela.
                            ze werkt al 2,5 jaar niet meer.
                            ze werkte in amsterdam, maar eerst op de tippelzone aan de thamesweg.
                            daarna in de spuistraat nr 27.
                            daarna de singel nr 3/5 aan het einde.
                            ze is 1.60 m groot.
                            een wespentaille, en een verschrikkelijke lekkere kont.
                            als ze in haar etalage zat, deed ze wat arrogant, maar eenmaal binnen.
                            ik heb heel vaak haar billen en haar mooie voetjes ondergespoten.

nog iemand met deze dame ervaringen gehad??

dotje

Commentaar

Renate die bij KH in Rotterdam werkte had voor mijn smaak de mooiste bibs
                              ze was 1.80 met mooie lange benen die eindigden in een paar schitterende billen, als halve maantjes zo mooi rond, stevig maar toch zacht. Daarboven een prachige, slanke taille met 2 kuiltes onder aan haar rug...Aan de voorkant was ze voorzien van een paar schitterende borsten en een mooie platte buik en aan de bovenkant eindigend met een lief koppie en mooie blond lang haar.......................
                              dat waren mooie tijden

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie
                                Overeenkomst tussen die Porsche en Martina Fox?

Ze hebben allebei een mooi kontje........

Groet,
                                Krukkie
                                Dat is helemaal waar, maar het kontje van la Fox is voor mij het interessantste, het ziet er echt toppie uit!!
                                Een Porsche is voor mij nu eenmaal onbetaalbaar...

Commentaar

Uit "Het Nieuwsblad" van 10 April 2006 :

De tangens van het blote kontje

Het perfecte achterwerk van een vrouw heeft de vorm van een perzik, is stevig, zacht als de bips van een baby en volmaakt symmetrisch. Wetenschappers hebben een formule uitgedokterd waarmee u zelf kunt berekenen hoe dicht u de perfecte derrière benadert.

Voor alle duidelijkheid: het gaat om achterwerken van dames. Een man, David Holmes van de Metropolitan University in Manchester, heeft de formule uitgewerkt. Holmes doceert psychologie en vroeg aan 2.000 vrouwen hun eigen achterwerk te beoordelen op een aantal criteria als ,,algemene vorm'', ,,ronding van de billen'', ,,veerkracht'', ,,textuur van de huid'' enzovoort.

Wat opvalt, is dat mannen en vrouwen een totaal ander idee hebben over het perfecte achterwerk. De meeste mannen vinden dat de achtersteven van Kylie Minogue de perfectie benadert, vrouwen vinden de derrière van Jennifer Lopez ideaal.

Met deze formule berekent u het sex-appeal van uw kontje:
                                  (AV+R) X (V+St)
                                  _______________ - S
                                  T

AV staat voor de algemene vorm van uw achterwerk (1= samengedrukt, 5 =perzik), R voor de ronding van de bips (1= vierkant, 4= twee roze pompelmoezen), V staat voor veerkracht (1= blubber, 5= erg stevig), St staat voor stevigheid van de billen (1= slap als marshmallows, 4= hard als een kaatsbal), T staat voor textuur van de huid (4= cellulitisch en gevlekt, 1= als een babyvelletje), S staat voor symmetrie (4= verkeerskegel, 1= perfecte symmetrie).

Als u bij de berekening 80 punten haalt, heeft u het perfecte kontje, 60 is ook nog goed, 40 betekent dat u wat meer sport zou mogen doen. Met een score van 20 houdt u best uw kleren aan. 0 of een negatieve score: u bent te kritisch voor uzelf.

Algemene Vorm (AV) - Samengedrukte doughnut (1) - Peer die vanop grote hoogte is neergestort (2) - Rond met kuiltjes (3) - Redelijk groot, maar langer dan breder (4) - Kleine perzik (5)
                                  Ronding van de bips (R) - Vierkant als een plakje kaas (1) - Eivormig (2) - Beetje peervormig (3) - Als twee roze pompelmoezen (4)
                                  Veerkracht van de billen (V) - Heel erg wiebelend, als slecht bewaarde jam (1) - Wiebelt 30 seconden als je eraan komt (2) - Beetje wiebelend (3) - Redelijk stevig; wiebelt alleen maar bij het joggen (4) - Erg stevig, zelfs in beweging strak (5)
                                  Stevigheid van de billen (St) - Heel zacht, zoals spekjes (marshmallows) (1) - Redelijk zacht: als je er op drukt, krijg je een flink kuiltje (2) - Stevig: er is slechts een klein putje te zien als je er op duwt (3) - Zo stevig als een harde kaatsbal (4)
                                  Textuur van de huid (H) - Cellultis, vlekjes en oranje kleur (4) - Met putjes en vrij ruw (3) - Wat vlekjes maar zonder cellulitis of putjes (2) - Zacht als de billetjes van een baby (1)
                                  Symmetrie (S) - Als een verkeerskegel: slank bovenaan, breder naar onderen toe (4) - Beetje breder naar onderen toe (3) - Bijna symmetrisch 2) - Perfect symmetrisch (1)
                                  Resultaten: 80 = de absolute perfectie. 60 = zeer goed, succes op het strand gegarandeerd. 40 = een dieet en beweging dringen zich op. 20 = houd best uw kleren aan. 0 of minder = blijf best binnen.

Pd, a.k.a. Mister "80"

Commentaar

Behalve dat Kees roeit mag ie ook graag eens een potje zwemmen, zo ook gisteravond in het plaatselijk instructie badje.
                                    Zag daar dit alleraardigst tafreeltje, ging om een Roemeens schoolklasje die een dagje uit waren, hadden er totaal geen bezwaar tegen gefotografeerd te worden, lief hoor!
                                    Over een half jaar mag ik trouwens opkomen voor mijn diploma B!!

Het stoute meisje wat voor haar bipsje krijgt had 30m in Kees zijn bootje plaats genomen (macht der gewoonte zei ze later).

Recensie met correct ingevuld recensie formulier volgt, maar das logisch he!

[IMG]img233.imageshack.us/img233/3112/jors16ta6.jpg[/IMG]

Kees roeit onvermindert voort!

Commentaar

Afgelopen weeknd op de Extravaganza in Eindhoven liep een danseres die had me een kontje, mmmmmm
                                      Ik heb een foto gemaakt, zal ik wel ff ergens plaatsen binnenkort.
                                      Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Zo maar 2 plaatjes die toch wel iets te maken hebben met het thema bips, een onderwerp wat ons altijd weer boeit!

Oja speciaal voor yyippiekayeee, goed/slecht (??!!) nieuws over Kees.

Ik kreeg een berichtje van hem (via flessenpost natuurlijk), het gaat goed met Kees maar hij is van alle moderne communicatie middelen verstoken omdat ie zich heeft aangemeld voor de roeiboot tocht over de wereld (een nieuw talpa programma).

Hij is een paar weken geleden vertrokken uit Harlingen en probeert nu via de Noord Route Rusland te bedwingen, zal wel een overwintering op Nova Zembla voor Kees worden.

Denk niet dat ze daar internet hebben dus Kees is voorlopig nog druk aan het roeien. Tis nie anders, was een aardige Kerel die Kees al kwam die soms wel erg ongenuanceerd uit zijn roeiboothoekie!

@arnemelk: mooie kunstvunzige plaatjes die als poster bij mij aan de wand niet zouden misstaan (dat kleurenplaatje bedoel ik he!).
                                        @ De Cock: hoop dat je de slaap weer kunt pakken (cu )

Gr.
                                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 03-04-09, 18:08.

Commentaar

Het lekkerste kontje - top 3

Ja ik heb er wel wat mee , met vrouwenbillen.
                                          Sterker nog , op straat draai ik mij steevast om als er een mooie meid voorbij mij loopt om te kijken hoe het met haar kontje zit
                                          Het wind mij bv veel meer op dan borsten ofzo. Noemt het een afwijking , ach ik zal de enige niet zijn.
                                          Omdat ik ook gek op lijstjes ben en ik al vele lijstjes ben tegengekomen op het forum , geef ik de aftrap voor een nieuwe serie :
                                          Welke DVP die jij kent heeft het lekkerste kontje?
                                          Het gaat hiebij dus niet om de ervaring met een bepaald meisje maar puur om haar kontje
                                          Hier is mijn top 3 :

1 - Cleo , Diane`s Sectret , Den Haag.
                                          Ooi las ik over haar in een recensie dat zij een kampioenskontje heeft. Daar ben ik het helemaal mee eens !!!!
                                          Als Cleo voor mij zit om haar op z`n hondjes te nemen dan ben ik niet meer te houden en is er eigenlijk maar 1 oplossing voor mij : dwangbuis aan en platspuiten !!!

2 - Lisa , Paradise Prive , Den Haag.
                                          Niet een top ervaring maar een kontje.......
                                          Ligt er soms nog wakker van......

3 - latoya , Diane`s Secret , Den Haag.
                                          Donker meisje met een super lekker figuur en super lekker kontje!!!!

Ben zeer benieuwd naar jullie top 3.
                                          Groetjes,
                                          Schuurbeest.