Chatbox hookers

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chatbox hookers

Online sinds nu

http://www.hookers.nl/chat

Let wel:

[1] Je kan ALLEEN inloggen als gast
    [2] Chat is nog in ontwikkeling (meld bugs hier)

'Verzoektijd overschreden' is de melding die ik steeds krijg.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Disco
      'Verzoektijd overschreden' is de melding die ik steeds krijg.
      Same here, die melding krijg ik dus ook altijd :

Blijkbaar zijn er dus wel nog een aantal probleempjes die dienen opgelost te worden

Commentaar

3) If still have problem, please check if your firewall has open the port 51127 or you can try some socket proxy.

Vrij vertaald.. zorg dat ALS je een firewall hebt je poort 51127 open hebt staan... anders kom je er sowieso niet ;D

Commentaar

Ik heb zojuist de chat uitgeprobeerd en een biertje gedronken met Joe foxxx ;D

Iedereen kan nu onder elke willekeurige naam chatten maar daar komt verandering in, leuk initiatief.

Try it!

Commentaar

Mooi gemaakt die chat maar nou doet hij het weer niet ???

Commentaar

Het zit nog in test fase, denkt dat Joe z'n best doet om het binnenkort goed draaiend te hebben.

modjacob

Commentaar

Het gaat best wel aardig op de chat, we waren net met twaalf man in z'n hokje....... :-X

Groet Bobby Vitale
                Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Yep, ging heel goed totdat ik er plotseling uitgegooid werd en geen verbinding meer kon krijgen (verzoektijd overschreden). Ook kreeg ik een aantal keren tijdens het chatten een schermpje voor m'n neus dat aangaf dat ik het rustig aan moest doen. Moet ik langzamer gaan tikken ?

VJ
                  Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door VJ
                    Yep, ging heel goed totdat ik er plotseling uitgegooid werd en geen verbinding meer kon krijgen (verzoektijd overschreden). Ook kreeg ik een aantal keren tijdens het chatten een schermpje voor m'n neus dat aangaf dat ik het rustig aan moest doen. Moet ik langzamer gaan tikken ?

VJ
                    zit een 2 seconde interval op. Dit om te voorkomen dat iemand de chat vol dumpt met bagger ;D

Commentaar

werkt leuk alleen is het lastig om terug te scrollen om te kijken wat is gezegd. Omdat bij iedere nieuwe entry de scroll wordt opgeheven. Is het mogelijk om mIRC te gebruiken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
                        werkt leuk alleen is het lastig om terug te scrollen om te kijken wat is gezegd. Omdat bij iedere nieuwe entry de scroll wordt opgeheven. Is het mogelijk om mIRC te gebruiken?
                        Nee de chat is niet via IRC te bereiken

Commentaar

Schitterend initiatief mods 8)
                          Nu maar hopen dat er wat meer volk komt meechatten.
                          Nice job

Commentaar

Bedankt allen voor de positieve reacties hier en in de chat. Het is inderdaad nog een beetje behelpen af en toe in de chat dit omdat nog niet alle dode connecties naar de server gekilled worden, hier wordt hard aangewerkt. Het is nu af en toe nog wat rustig maar ik merk zelf dat daar al verandering in aan het komen is. Vooral avonds is het al lekker druk aan het worden dus het gaat helemaal goed komen 8).

Commentaar

We hebben op de server inmiddels een nieuwe Java Geinstalleerd en mogelijk houdt dit het forum online.....

Chat is wel weer open

Commentaar

10/10 voor die chat !
                                Op alles een 10
                                Cumulus, die graag chat !

Commentaar

Die chat doet het niet. Ik krijg iedere keer: kan de server niet vinden. Jammer, want het initiatief was leuk.

Commentaar

heb er wel vertrouwen in hoor en de tijd dat de chat het doet is het er altijd gezellig .... laten we geduld hebbne :-*

Commentaar

Is inderdaad een heel tof initiatief

Mij lukt het ook nog niet altijd om op de chat te raken. Maar het was best gezellig bij de gelegenheden dat het wel ging. Ben vol vertrouwen dat het in de toekomst zonder problemen kan.

Commentaar

De problemen met de chat zouden als het goed is allemaal moeten zijn opgelost ;D

have fun at http://www.hookers.nl/chat 8)

Commentaar

Mooie chat.. mooi gemaakt..

Werkt tot nu toe bij mij goed

Commentaar

felicitaties, werkt nu perfect, zelf met mijn firewall.
                                            ben geen chatter van nature, maar dit mijkt me wel iets !

Suc6