Im box capaciteit naar 75

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Im box capaciteit naar 75

Van verschillende leden heb ik Im's ontvangen met de vraag of hun im box vergoot kon worden. Bij deze goed nieuws hij is van 50 naar 75 berichten gegaan.

Groet,

Re: Im box capaciteit naar 75

Oorspronkelijk geplaatst door Martin
    Van verschillende leden heb ik Im's ontvangen met de vraag of hun im box vergoot kon worden. Bij deze goed nieuws hij is van 50 naar 75 berichten gegaan.

Groet,
    1. Was da een IM box?
    2. Wie is martin?
    3. 75, pfffffffff beetje erg krenterig hoor Martin!
    4. Elk willekeurig forum zit toch al snel op 150 berichten he!

Daaag, Keesje!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot
      1. Was da een IM box?
      2. Wie is martin?

Daaag, Keesje!
      Ik geloof dat Keesroeiboot ons in de boot wil nemen.
      U heeft meen ik ondertussen al een handjevol verschillende nicknames... Of vergis ik mij? Eén nickname per lid is toch voldoende?

En tja, wie Martin is... Misschien was het wel zo beleefd geweest als de nieuwe hoofdmoderator zich even aan ons had voorgesteld als zijnde de nieuwe hoofdmoderator, opvolger van JoeFoxxx.

Commentaar

Dat kan dan MOOI HIER gebeuren en kunnen jullie ook wel effe doen dan .

Groeten,

De Cock.
        Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Ik meen me te herinneren dat bij de overgang naar het forum "nieuwe stijl" ,toen er veel commotie was rond de mailboxen en hun inhoud, Joefoxxx toen ergens heeft geschreven dat bepaalde mensen een box van 100 berichten kregen.

en dat daarna iedereen die een jaar bij de club was OOK over een box met 100 berichten zou kunnen beschikken.

of heb ik dat gedroomd ?

535diesel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 535diesel
            Ik meen me te herinneren dat bij de overgang naar het forum "nieuwe stijl" ,toen er veel commotie was rond de mailboxen en hun inhoud, Joefoxxx toen ergens heeft geschreven dat bepaalde mensen een box van 100 berichten kregen.

en dat daarna iedereen die een jaar bij de club was OOK over een box met 100 berichten zou kunnen beschikken.

of heb ik dat gedroomd ?

535diesel
            Hoi 535,

Nee is correct !

Een jaar lid en 'n 100 berichten grote Mailbox.

Martin zal dat wel aanpassen.

Groeten,

De Cock.
            Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot
              1. Was da een IM box?
              2. Wie is martin?

Daaag, Keesje!
              1. IM = Interne Mail > veel forum gebruikers gebruiken deze term. Je mag het uiteraard ook PM noemen .
              2. Ik ben dus Martin al vanaf begin (voor Joe zelfs ) werkzaam bij het bedrijf achter Hookers.nl. Heb in het verleden al vaker waar genomen voor Joe als die afwezig is. Er komt trouwens nog een officieel bericht.
              3. Voorheen was het 50, heb het nu voor de standaard leden naar 75 gebracht.
              4. We willen niet te hard van stapel lopen.

Groet,

Martin
              Laatst gewijzigd door Martin; 24-07-06, 15:26.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Martin
                2. Ik ben dus Martin al vanaf begin (voor Joe zelfs ) werkzaam bij het bedrijf achter Hookers.nl. Heb in het verleden al vaker waar genomen voor Joe als die afwezig is. Er komt trouwens nog een officiele bericht.

Groet,

Martin
                Punt 2 is wel nuttig denk ik. Zeker om duidelijk te maken of je alle taken van Joe hebt overgenomen maar ook om te weten wat precies bedoeld wordt met een hoofd-moderator.
                Ik neem aan dat de rol van bobby als super-mod en in zekere zin de baas van de mods en vliegende keep/"EHBO-er" ongewijzigd blijft?

Wel handig om die rollen onder forumleiding ook te vermelden.

Punten 1,3 en 4 zijn helder!

Gr.,
                Kees

Commentaar

Ik hoop geen slapende honden wakker te maken, maar op mijn PM-pagina staat te lezen:
                  Je hebt 84 berichten bewaard, van de totaal 750 toegestane. (Map Leegmaken)
                  Ik heb begin juli, op advies van Ridder Vitale, mijn PM-box met ruim 280 berichten geleegd. Ach.............mij hoor je niet klagen, als het maar zo blijft
                  Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maat20
                    Ik hoop geen slapende honden wakker te maken, maar op mijn PM-pagina staat te lezen:

Ik heb begin juli, op advies van Ridder Vitale, mijn PM-box met ruim 280 berichten geleegd. Ach.............mij hoor je niet klagen, als het maar zo blijft
                    Ben je weer terug, lagen ze lekker te slapen maak jij de PIMP hondjes wakker .

jij zoveel en ik nog meer

Groeten,

De Cock.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maat20

Ik had expres gezwegen om geen slapende honden wakker te maken, maar nu het toch al een keer vermeld is, kan ik het ook gerust zeggen.

Ik heb ook een IM-box van 750 berichten.

Als ze jou al gevraagd hebben om bij 280 berichten op te ruimen, dan zal ik ook maar eens grote schoonmaak gaan houden, ik heb er namelijk nog bijna 600 instaan. Dan zal ik er dus ook maar eens een deel in de prullenbak gaan gooien.

Grz Sub
                      Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Dit gaat zo weer fout

Maat20,

weet jij zeker dat jij niks met die bommen, waar was het ook alweer israël, te doen hebt . je was op een geheime missie, roept toch wel wat vragen bij mij op.....

Groet,

De Cock.

ps. die van mij stroomde erg vaak over maar nu niet meer zo snel, ik heb het platinum pakket, kost wel wat maar je hebt dan ook wel wat......

Commentaar

Ach tis wel makkelijk hoor 75, maar ehm als ik eerlijk ben vind ik 50 ook wel OK hoor .
                          Af en toe een grote schoonmaak houden, piece of a cake, er is maar heel weinig wat ik echt wil bewaren en je kunt natuurlijk altijd nog belangrijke data op file saven .

Krijg ook bijna nooit een IM, kheb ook niets te vertellen en weet en hoor ook bijna niets, dat zal het wel zijn!

Gr. B.
                          "De mensen schamen zich niet over hun schunnige gedachten, maar alleen over de idee dat iemand hen tot zulke gedachten in staat acht."

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door big30
                            Krijg ook bijna nooit een IM, kheb ook niets te vertellen en weet en hoor ook bijna niets, dat zal het wel zijn!
                            Gr. B.
                            Zelfkennis
                            Je bent bijna net zo irri als die Calimero op je avatar.

[IMG]www.tourdefrance.nl/pics/fotos/PereiroSio.jpg[/IMG]

Pd, Proost déurdouwer

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pro deo
                              Zelfkennis
                              Je bent bijna net zo irri als die Calimero op je avatar.

Pd, Proost déurdouwer
                              Nochthans blijf ik voor mijn terechte opmerking/wens staan d.i. een inbox van N=50! Een grote inbox maakt je alleen maar lui en "ledigheid is des duivels oor kussen", wie wil dat nu doen ?

Ik ben overigens niet irri, wel selectief irri tegen bepaalde mods om ze scherp te houden!

Mooi plaatje trouwens (bijna net zo mooi als de avatar van mijn held), deze spaanse renner heeft een doping historie van hier tot sint-juttemus en is bij voorbaat verdacht.
                              Het hemelse gerecht moge ons behoeden dat hij onterecht door de Franse doping maffia de tour zege in zijn niet zo zuivere schoot krijgt toegeworpen!

Gr. B.
                              (ook proost, )
                              "De mensen schamen zich niet over hun schunnige gedachten, maar alleen over de idee dat iemand hen tot zulke gedachten in staat acht."

Commentaar

Aantal berichten mailbox

Ik opende vandaag m'n mailbox en het viel me op dat het toegestane aantal berichten verhhogd is naar 250, of vergis ik me, het was voorheen toch 75?
                                Laatst gewijzigd door Krukkie; 14-11-09, 16:43. Reden: Topics samengevoegd.

Commentaar

Re: Aantal berichten mailbox

Voor moderators is het al vanaf het begin dat we 1500 berichten konden opslaan aan de 250 zit je als mod zo
                                  Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

Omdat ik bij tijd en wijle vrij veel IM's krijg en verstuur ben ik zeer gelukkig met het aantal van 250 berichten dat we nu kunnen bewaren. Hiervoor dreigde ik zo af en toe het overzicht te verliezen door de verplichte wis-acties, dat hoeft gelukkig niet meer !

Bedankt ! 535diesel

Commentaar

Omdat we veel verzoeken kregen is de boel inderdaad naar 250 gezet .

have fun with it.

Gr,

Commentaar

Idd, ik kan nu veel meer betrouwbare informatie bewaren via mijn IM-Box, ik denk aan gsm nrs, adresjes , allerhande info aangaande de dames.

Op mijn pc kan ik dit best niet kwijt, je weet maar nooit wie het ooit eens te lezen krijgt bvb.

R.
                                        Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Hi there,

Ik zou het ten zeerste waarderen als de IM-box wordt opgekrikt naar 500 berichten, in ieder geval meer dan wat we nu hebben. Mijn IM-box zit steeds razendsnel vol . En denk dat ik niet alleen maar voor mezelf praat...

We hebben hier een dubbele topic: http://www.hookers.nl/showthread.php...370#post574370

Commentaar

Het maakt mij niet zoveel uit.
                                            Ik krijg ook altijd wel een aantal mailtjes per dag,maar ik lees ze en dan wis ik ze.
                                            Er zijn maar weinig mailtjes die ik bewaar,of ik moet een vermoeden hebben dat ik ze naderhand nog nodig heb.
                                            Groetjes Kale Bas.