Topic club Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Topic club Algemeen

Zoals sommigen misschien al is opgevallen, komen er meer en meer topics bij met Algemene info over de diverse clubs. In het Duitse gedeelte was dit al langer het geval en in sommige rubrieken in Nederland en Belgie komen nu ook dit soort topics.

Graag wel even opletten dat als je in dat soort topics wil reageren ALTIJD DE REAGEERKNOP gebruikt en niet de button Schrijf recensie. Helaas is het voor ons forumtechnisch niet mogelijk om dit te regelen omdt ze nu staan in een rubriek waar ook de recensies worden geschreven.

Een ieder alvast bedankt voor zijn medewerking, dit scheelt sommige moderators weer wat extra werk

Re: Topic club Algemeen

Geen idee waar ik deze vraag kwijt kan, dus dan hier maar even...

Op internet kwam ik deze foto tegen:

http://img687.imageshack.us/img687/2748/hrrh.jpg

Iemand enig idee waar dit is?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door HookerWatcher Bekijk bericht
      Geen idee waar ik deze vraag kwijt kan, dus dan hier maar even...

Op internet kwam ik deze foto tegen:

http://img687.imageshack.us/img687/2748/hrrh.jpg

Iemand enig idee waar dit is?
      Alkmaar (Achterdam) passage 2, gang 2.
      And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door knightrider2008 Bekijk bericht
        Zoals sommigen misschien al is opgevallen, komen er meer en meer topics bij met Algemene info over de diverse clubs. In het Duitse gedeelte was dit al langer het geval en in sommige rubrieken in Nederland en Belgie komen nu ook dit soort topics.

Graag wel even opletten dat als je in dat soort topics wil reageren ALTIJD DE REAGEERKNOP gebruikt en niet de button Schrijf recensie. Helaas is het voor ons forumtechnisch niet mogelijk om dit te regelen omdt ze nu staan in een rubriek waar ook de recensies worden geschreven.

Een ieder alvast bedankt voor zijn medewerking, dit scheelt sommige moderators weer wat extra werk

Dit bericht maar eens naar boven halen, het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat (nieuwe) leden de recensieknop gebruiken om te regaaren in een algemeen cubtopic.

Groet,
        Krukkie
        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Aan het werk...
        X