Bewegende avatar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bewegende avatar

Ik geloof dat er wel al eens meer over gevraagd is maar toch wil ik het nog 1 x vragen. Ik probeer wel eens een bewegend plaatje als avatar te plaatsen maar hij blijft altijd stil staan Terwijl ik sommige wel zie bewegen kijk maar naar Bobby
    Als ik het plaatje opsla op mijn pc staat er wel in het groen GIF bij heeft dat er soms mee te maken?
    lickmaster of the hookers universe

Re: Bewegende avatar

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef Bekijk bericht
    Ik geloof dat er wel al eens meer over gevraagd is maar toch wil ik het nog 1 x vragen. Ik probeer wel eens een bewegend plaatje als avatar te plaatsen maar hij blijft altijd stil staan Terwijl ik sommige wel zie bewegen kijk maar naar Bobby
    Als ik het plaatje opsla op mijn pc staat er wel in het groen GIF bij heeft dat er soms mee te maken?
    Je kunt met (bijvoorbeeld) Easy GIF Animator een kleine gif-animatie maken (let op de grootte) en deze doet het dan gewoon. Je wilt vast een paar billen laten schudden Stef?

Commentaar

Ik vind het zelf prima zo, lijkt me verschrikkelijk voor de performance (snelheid) van de site als straks iedereen gifjes gaat gaat gebruiken voor avatars.
      And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
        Ik vind het zelf prima zo, lijkt me verschrikkelijk voor de performance (snelheid) van de site als straks iedereen gifjes gaat gaat gebruiken voor avatars.
        Voor de performance van de site maakt het niet zoveel uit. Een gif bestand neemt niet veel bandbreedte in beslag. Een animated-gif is sowieso al gecomprimeerd. En ik geloof zelfs dat je een eigen avatar kunt opslaan op een eigen server, zodat je de bandbreedte van hookers.nl nieteens ermee belast.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joop1980 Bekijk bericht
          Je kunt met (bijvoorbeeld) Easy GIF Animator een kleine gif-animatie maken (let op de grootte) en deze doet het dan gewoon. Je wilt vast een paar billen laten schudden Stef?
          Maar als ik zo'n bewegend plaatje die vrij klein is gewoon van het net pluk kan ik dat dan niet gebruiken? Of moet die eerst omgetoverd worden via zo'n site?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Maatje36 Bekijk bericht
            Voor de performance van de site maakt het niet zoveel uit. Een gif bestand neemt niet veel bandbreedte in beslag. Een animated-gif is sowieso al gecomprimeerd. En ik geloof zelfs dat je een eigen avatar kunt opslaan op een eigen server, zodat je de bandbreedte van hookers.nl nieteens ermee belast.
            Op zich heb je wel gelijk en bijna iedereen zou al een snelle verbining moeten hebben maar als op 1 pagina iedereen een gif heeft en je telt dat bij elkaar op dan kan het wel langzamer gaan. Voor de rest is een gif ook erg onrustgevend bij het lezen is mijn mening.
            And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
              Op zich heb je wel gelijk en bijna iedereen zou al een snelle verbining moeten hebben maar als op 1 pagina iedereen een gif heeft en je telt dat bij elkaar op dan kan het wel langzamer gaan. Voor de rest is een gif ook erg onrustgevend bij het lezen is mijn mening.
              Legt eraan wie er 1 neer zet
              Ja die van mij zouden wel eens af kunnen leiden

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef Bekijk bericht
                Maar als ik zo'n bewegend plaatje die vrij klein is gewoon van het net pluk kan ik dat dan niet gebruiken? Of moet die eerst omgetoverd worden via zo'n site?
                Stef,

Volgens mij heeft schuinsmasseerder een bewegende avatar, vraag het hem eens hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Groet,
                Krukkie
                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Mischien dat ik mn vraag het beste hier kan stellen.
                  Ik wilde mn avatar vernieuwen,maar dit lukte niet,want er kwam een schermpje ongeldig bestand te staan.
                  Het plaatje dat ik wilde proberen was gewoon een JPG bestand en dit lukte altijd.
                  Hierna nog een PNG bestand geprobeerd en na 6 afbeeldingen geprobeerd te hebben,wilde ik dan mn oude afbeelding maar weer terug plaatsen.
                  Dit lukte helaas ook niet.
                  Kan iemand me vertellen waarom dit niet meer lukt,want voorheen heb ik hier nooit geen probleem mee gehad.
                  Groet DD.

Commentaar

Douwe Dabbert,

Dergelijke vraag krijgen we regelmatig binnen, het lukt bij een hoop leden niet meer. Ik ga uit van een bug in deze oude hookers versie.

Ik raad je aan om nog eventjes geduld op te brengen en het te proberen bij de nieuwe hookers versie binnenkort.

Groet Gollem66
                    Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

Oke,dan heb ik gewoon even geduld
                      In ieder geval bedankt voor de info.
                      Groet DD

Commentaar

Heet zoiets geen animated gif?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door groentje1970 Bekijk bericht
                          Heet zoiets geen animated gif?
                          Zoiets heet inderdaad wel een animated gif .

Commentaar

Aan het werk...
                          X