Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Wensen en verbeteringen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door HKRS-admin Bekijk bericht

Staat elders ook een paar "oplossingen" beschreven. Is vanuiit vbulletin geen forum functionaliteit meer, en wij gaan kijken wat we kunnen doen om dit weer terug te krijgen.
    je kunt ook gebruik maken van de filter of bij het topic overzicht gebruik maken van het blkauwe icoontje (zie foto)
    Was het geen idee geweest over te stappen naar een fatsoenlijk forum in plaats van vB?

Commentaar

• Ik besef dat het voor velen een open deur intrappen is. Voor wie de site op een desktop bekijkt, zijn er de knoppen: 'home' en 'end'. Met één druk sta je boven- of onderaan de webpagina. Werkt met elke browser. Dus als de site een keer halverwege een pagina blijft hangen, dan kun je jezelf heel eenvoudig helpen. Het scheelt een hoop gescrol.

Commentaar

• Ik heb geen idee of het hier al eerder is aangekaart, dat nazoeken is monnikkenwerk. Maar ik zou graag zien dat als ik een topic aantoets, ik direkt op de laatste en dus meest recente pagina terechtkom en niet op de eerste pagina uit bv 2004. Bij mijn weten was dit bij het oude forum wel zo. Alvast dank.

Commentaar

• hazelnoot dat is een bekend probleem en staat op de lijst van verbeterpunten. Zie hier https://www.hookers.nl/forum/hookers...-midhold/page2
          I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

• hellraiser666, bedankt en mooi dat er aan gewerkt wordt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door HKRS-admin Bekijk bericht

De forum opbouw is dat alleen de 1e post van een topic de titel heeft. Dit kan niet veranderd worden.
              Dank voor je antwoord. Zou het mogelijk zijn een streep onder de " Re: Nijmegen geouwezwam " te zetten?

Ik vind het geen probleem dat een post uit het oude forum vermeld dat het om een reply gaat maar zou graag een streepje (pun intended) er onder zien. Dat brengt een visuele scheiding die aangeeft. Dan zie ik in een oogopslag dat het geen deel van het bericht is maar een kop.

Commentaar

• Ik vind het spijtig dat de alfabetische volgorde nu bij raamprostitutie ook op naam staat. In deze rubriek zegt een naam eigenlijk niet zo veel. Je zoekt een dame immers op adres.

Commentaar

• Je kunt ook de knop 'alfabetisch' gebruiken en dan op straatnaam sorteren.

Commentaar

• Ik mis in het recensieformulier nog de (gekke) vraag: "Gaat ze helemaal naakt?"
                    Wat misschien geen gekke vraag meer is tegenwoordig, aangezien het bij raamdames of BDSM niet altijd een vanzelfsprekendheid is dat de dame naakt gaat. Zou dit aangepast kunnen worden?

Commentaar

• Ik vind de indeling per land niet handig. Wanneer ik een DVP wens te bezoeken ga ik me niet naar een ander land begeven...
                      Beter zou zijn: een onderverdeling per land (Nederland, België; Duitsland, ...) en dan daarin de onderrubrieken Raamprostitutie, Clubs, Privé ontvangst, erotische massage, BDSM, Gang-Bangs enzovoort. Dat zou veel onnodig gescrol besparen en vooral op smartphone en tablet voordeel opleveren. Bedankt voor de dynamische website, overigens, Nu kan ik ook met mijn Android phone aan de slag.

Commentaar

• Ik vind het heel jammer dat bij uitgebreid zoeken niet meer kan gezocht worden op cupmaat.

Commentaar

• Ik was een groot fan van de 'uitgebreid zoeken'-mogelijkheid van de oude hookers-site. Ik ben een groot fan van XXL-latinas met grote (?)(?). Ik reis nogal eens door het land en wil dan graag bij een dergelijke dame op bezoek, of het nu in Zeeland, Zuid-Limburg of Purmerend is. Vroeger was die zoektocht (binnen Hookers) vrij simpel: je ging naar uitgebreid zoeken, selecteerde een aantal eigenschappen die gewenst zijn voor de dame, selecteerde het geografiche gebied, en je kreeg een lijst met dames die aan de eisen voldeden kwam in beeld. Is deze optie nog aanwezig? Zo ja, waar? Zo nee, wordt dit nog toegevoegd of is deze optie helaas ter ziele? Graag reacties!

Commentaar

• Verander bij de beoordelingen 'athletisch' in het correcte atletisch.

Commentaar

• Doorgegeven aan Midhold, dank!

Commentaar

• help help ik zoek PZC Oost Europees geen siliconen
                                voorkeur Leeuwarden Den Haag hoe zoek ik ze?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker85 Bekijk bericht
                                  Verander bij de beoordelingen 'athletisch' in het correcte atletisch.
                                  Bedankt groentje1970 dat je in 'Naar laatste pagina gaan" reageerde dat alle meldingen in een lijst komen van waaruit Midhold werkt, maar ...
                                  De melding van 'athletisch' had ik ruim 2 maanden geleden (7 augustus) ook al gemeld, hkrs admin heeft daar niets mee gedaan, dus mijn twijfel of dit soort meldingen zin hebben is niet zo vreemd.
                                  Het is niet super belangrijk, maar zo'n tekstuele aanpassing moet haast wel heel weinig werk zijn, denk ik (of is het veel werk ?).

Vwb dat at(h)letisch, dan heb ik het nog niet eens over de vreemde fout bij de conversie om alle 'slank' naar 'athletisch' om te zetten, en alle 'mager' naar 'slank', echt geen touw aan vast te knopen. Daar heeft hkrs admin trouwens ook niet op gereageerd.

Totdat ik stopte met meldingen, heb ik alleen constructieve meldingen gedaan, maar ik zie dat ze nagenoeg geen van alle zijn opgepakt door hkrs admin.
                                  Ik heb de laatste 13 jaar, vanaf 2004, onder vorige accounts redactioneel veel bijgedragen aan dit forum, niet alleen dit handjevol van Jake R. dus, maar de lol gaat er zo wel vanaf.
                                  Uit gewoonte en bij gebrek aan alternatief log ik vaak weer hier in, op een forum met minder dan halve functionaliteit, en van de nog wel aanwezige functionaliteit werkt veel niet goed.

Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

• Wellicht bewust maar bij deze rubriek (wensen en verbeteringen) ontbreekt de knop om een nieuw discussie toe te voegen
                                    Je kan in deze rubriek op dit moment alleen in een bestaande discussie reageren.

Commentaar

• Ik zie wel een knop "+ nieuw onderwerp", links net boven de blauwe balk.
                                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Dan kan ie naar bugs en foutjes voor PC & Firefox.
                                        Bij Bugs en foutjes staat die knop er bij mij wel tussen de kop en het overzicht van de discussies die er al zijn.
                                        Overigens staat de knop daar bij het laden in de blauwe balk en verspringt daarna zodat ie tussen de tekst en de blauwe balk terecht komt

Bij het overzicht van de discussies in Wensen en verbeteringen ontbreekt de knop bij mij.
                                        Zowel tussen de tekst Wensen en verbeteringen en het overzicht van de topics en in de blauwe balk die jij aangeeft is er bij mij geen knop te vinden

Commentaar

• Bij mij staat er linksboven op de pagina een knop "plaats reactie". Dat is in Firefox.
                                          In Edge is er geen knop zichtbaar!
                                          I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

• hellraiser666
                                            Ja, die staat er op deze pagina bij mij ook.
                                            Maar dat is niet de knop waarmee je een nieuwe discussie kunt openen in Wensen en verbeteringen

Dat zou moeten kunnen via de knop "+ nieuw onderwerp" die op 1 niveau hoger dan hier hoort te staan

Commentaar