Wensen en verbeteringen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wensen en verbeteringen

Een stomme wens misschien, maar ik mis bij de overzichten van de recensies de waarderingen voor de verschillende diensten, alleen vriendlijkheid en hygiene etc. zeggen niet zoveel over de kwaliteit van de geleverde dienst.

Voor de wat minder rechtoe/rechtaan diensten is het niet mogelijk een waardering in te geven. Dat kan toch niet de bedoeling zijn??

Re: Wensen en verbeteringen

Als je het tabblad forum aanklikt, zijn de hokjes van de steden/regio's waar (een) nieuw(e) bericht(en) is/zijn geplaatst leeg/wit. Voor mijn gevoel zou dit precies andersom moeten zijn, want in een 'vol' hokje zit iets nieuws. Waarschijnlijk is dit makkelijk te veranderen en als je het wil veranderen, moet je niet te lang wachten, want anders is iedereen, inclusief mijzelf er al weer aan gewend zoals het nu is. Wat ik aardig vindt is dat je op dit blad ook ziet hoeveel bezoekers er zijn in de verschillende categorieen.

Verder is de verhuizing natuurlijk prima verlopen en het moet mij van het hart dat er wel veel meelopers zijn die wat zeurderig reageren omdat er hier en daar een schilderijtje scheef hangt, het bankstel nog niet op de definitieve plaats staat en er nog wat lampjes moeten worden opgehangen. Zelf heb ik ooit zo'n systeemverhuizing begeleid en ik kan uit eigen ervaring melden dat het geen sinecure is.

Als het binnenkort weer mogelijk is om te zoeken in de recensies, is wat mij betreft de functionaliteit weer helemaal bij het oude en naar mijn gevoel is het systeem ook sneller dan vroeger, maar ook het oude systeem was zelden traag.

Petje af dus voor het Hookers management en geniet maar even lekker van deze veren in je .....
    Met de Kontol in de Hand Komt Hij, (door het Ganse Land)...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kontol_besar
      Als het binnenkort weer mogelijk is om te zoeken in de recensies, is wat mij betreft de functionaliteit weer helemaal bij het oude
      Dit is wat ik in het nieuwe forum mis,de mogelijkheid om in recensies te kunnen zoeken.Er zijn vele manieren om een bepaalde handeling te omschrijven,en als je je eigen bewoording voor die handeling in de zoekfunctie invoerd,krijg je hoofdzakelijk je eigen recensies te zien(!),maar ik heb begrepen dat het zoeken in recensies in de toekomst weer mogelijk wordt,dus dit komt weer helemaal goed!Een tweede wens is de mogelijkheid om "spuiten in de mond"aan te kunnen geven in het recensie-formulier.Verder is het forum naar mijn mening van het zelfde hoge niveau als voorheen,zeker in vergelijking met andere prostitutie-forums!Petje af voor de heren die al dit werk verricht hebben!

Commentaar

Ik sluit me aan bij Kontol_besar en Boerensmurf: ik mis erg de zoeken in recencies functie, want met deze functie kun je precies zoeken naar jouw ideale vrouw. Met de gewone zoekfunctie id dit wat moeilijker..

Wanneer komt deze zoekfunctie weer terug?

Commentaar

De bediening/functionaliteit als je alle posts van een bepaald hookers-lid wil bekijken is echt enorm verbeterd. Als je een draadje in de overzichtslijst aanklikt kom je nu direkt op de desbetreffende posting; in het oude forum belandde je bovenaan het draadje en dan moest je, als je pech had bij een populair draadje/dame, pagina na pagina doorbladeren. In het nieuwe forum spring je moeiteloos heen en weer en als je teruggaat naar de overzichtslijst kom je terecht waar je vandaan kwam.

De TOTAAL SCORE knop onderaan de laatste pagina van de recensie draadjes is verdwenen, maar dat geeft niet. Immers, de nieuwste recensie staat bovenaan de eerste pagina als je instelt onder:

SNEL MENU - Wijzig Opties - Opties voor Onderwerp Weergave - Onderwerp Weergave Modus

'Lineair - Nieuwste Eerst' selecteert

De totaal score knop staat dan direct boven de nieuwste recensie

Commentaar

Nog eentje:

PM's hebben een restrictie: max. 5000 tekens. Nou daar kom ik als beroeps ouwe**** niet mee uit...........

Groet,

Maat
            Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cabbie
              T blijft toch jammer dat je ook in t nieuwe forum nog steeds allerlei vervuilende shit, dus niet zijnde recensies in t onderwerp van ervaringen kwijt kunt.
              Wat zou t toch mooi wezen, als je daar alleen nog kon reageren met alleen een recensie, na te streven via verplichte velden/drempels dus.
              De rest is namelijk geouwe****, waar dus al een rubriek voor =

Binnen een topic over een dame kan je gewoon reageren. Reden is dat veel leden namelijk gewoon een recensieform invulde met bagger om alsnog hun zegje te kunnen doen. Op deze manier om zeilen we dat.
              Ga je de FAQS lezen dat weet je dat mods het recht hebben deze berichten te wissen.

Commentaar

De functie zoeken in recensie komt absoluut terug. Ik heb inmiddels de betaversie gezien en feitelijk is de nieuwe zoekfunctie (versie 2.0) zelfs veel logischer dan de oude.

De nieuwe recensiezoekmachine gaat uit van het volgende basis principe:
                Vul een recensieform in -> resultaten die matchen met jou droomformulier

Ongetwijfeld zal er na het lanceren een mega lijst met aanvullende wensen komen maar die worden dan opgenomen in de zoekfunctie 2.1

Commentaar

Ik wil graag van een schrijver zien hoeveel recensies die geschreven heeft naast het totaal aantal berichten.
                  Dit is niet om een onderscheid te maken tussen recensenten en ouwespammers, maar hiermee toont deze site enige waardering voor schrijvers die nog de moeite nemen recensies te schrijven.
                  Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Bestaat er ook de mogelijkheid om je lidmaatschap op te heffen?

(dit is een serieuze vraag)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kris2
                      Bestaat er ook de mogelijkheid om je lidmaatschap op te heffen?

(dit is een serieuze vraag)
                      Geen idee eigenlijk. IN het ergste geval kan de admin dit natuurlijk altijd doen!

via contactform onderin melding doen. We kunnen dan ook gelijk al je berichten in 1x wissen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door joefoxxx

De geouwezwam topics in de regios blijven bestaan en krijgen de aanduiding 000 zodat ze bovenin staan bij de alfabetische index. Zoekt sneller dan op icoontje
                        kleine opmerking van Mi : voor schrijvers is de alfabetische index belangrijk, voor lezers (geldt ook voor mij) de laatst geposte (=nieuwe) berichten: "laatste bericht eerst / aflopend"
                        Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mitsumi
                          kleine opmerking van Mi : voor schrijvers is de alfabetische index belangrijk, voor lezers (geldt ook voor mij) de laatst geposte (=nieuwe) berichten: "laatste bericht eerst / aflopend"
                          Als er net is gespot in het triple 0 topic staat deze automatisch op pagina 1

Commentaar

Eerst ff een quote van een bericht dat geplaatst was onder "forum indeling ok zo" en waar nooit een reactie op kwam:

Zag dat joefoxxx weer terug was (verdiende vakantie?????????), dus ff 2 opmerkingen updaten waar IK, sjeeeeeeeeeeeeee wat toevallig, het mee eens ben...........

Oorspronkelijk geplaatst door Nuisance
                            ......................
                            Net merkte ik het............. de indeling! Dit is een forum met als belangrijkste doel de ervaringen uitwisselen. In het oude forum begonnen we met de ervaringen en dan kwamen de vragen en het geklets. In het nieuwe beginnen we echter met het geouwezwam, dan pas de ervaringen. Als ik kijk naar het eigenlijke doel van dit forum en luister naar mijn gevoel dan zeg ik...................... Please, zet het geouwezwam weer aan het eind! Tis misschien net zo belangrijk, maar voor mijn gevoel ondergeschikt aan al wat er nu nakomt!

Als je het tabblad forum aanklikt, zijn de hokjes van de steden/regio's waar (een) nieuw(e) bericht(en) is/zijn geplaatst leeg/wit. Voor mijn gevoel zou dit precies andersom moeten zijn, want in een 'vol' hokje zit iets nieuws. Waarschijnlijk is dit makkelijk te veranderen en als je het wil veranderen, moet je niet te lang wachten, want anders is iedereen, inclusief mijzelf er al weer aan gewend zoals het nu is. Wat ik aardig vindt is dat je op dit blad ook ziet hoeveel bezoekers er zijn in de verschillende categorieen.
                            .............................
                            En nu ff een nieuwe:
                            Als ik wil weten welke moderator er op welk forum actief is, moet ik de hele lijst doorlopen. Leuk om te zien hoe actief sommige moderators zijn, maar handig? ......... nee!

Zou het geen idee zijn om eerst de regio, al dan niet in alfabetische volgorde, te plaatsen met daarachter de naam van de modorator? Oké! De lijst wordt wat langer, maar................ wel gebruikersvriendelijker!!!!!!!!!!!

Hopelijk nu wel een reactie? whahahahahaha, sorry, maar ben nu eenmaal Nuisance!
                            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 04-11-05, 23:44. Reden: Quote netjes gemaakt.....

Commentaar

En nu ff een nieuwe:
                              Als ik wil weten welke moderator er op welk forum actief is, moet ik de hele lijst doorlopen. Leuk om te zien hoe actief sommige moderators zijn, maar handig? ......... nee!

Zou het geen idee zijn om eerst de regio, al dan niet in alfabetische volgorde, te plaatsen met daarachter de naam van de modorator? Oké! De lijst wordt wat langer, maar................ wel gebruikersvriendelijker!!!!!!!!!!!

Hopelijk nu wel een reactie? whahahahahaha, sorry, maar ben nu eenmaal Nuisance!
                              Hier staat de moderatorslijst van het forum, wie, wat , waar, zeg het maar......

http://www.hookers.nl/showgroups.php?

Groet Bobby Vitale
                              Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby vitale
                                Hier staat de moderatorslijst van het forum, wie, wat , waar, zeg het maar......

http://www.hookers.nl/showgroups.php?

Groet Bobby Vitale
                                Maar dat bedoel ik nu GROOT opperhoofd........ daar staat ter eerdere meer en glorie eerst de moderator vermeld en dan alle rubrieken ennuhhhhh........ ik bedoel.............. stel ik wil weten wie het opperhoofd is van Limburg, pffffffffffffffffff dan moet ik zoeken! Zou zo gebruiksvriendelijk zijn als ik kon kijken bij de L..... van forum Limburg en zie (das kijken dus).......................... JA de moderator (incl. de GROOT opperhoofden bijvoorbeeld) en huppa................... IK weet welke moderator ik moet aanspreken IM'en, etc voor een opmerking, hint, what ever.......you name it! Snap je? Nu moet ik al die namen bekijken en dan weet ik dat Seven daar NIET modereert!!!!!!!!!! Jakkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Commentaar

Maar dat bedoel ik nu GROOT opperhoofd........ daar staat ter eerdere meer en glorie eerst de moderator vermeld en dan alle rubrieken ennuhhhhh........ ik bedoel.............. stel ik wil weten wie het opperhoofd is van Limburg, pffffffffffffffffff dan moet ik zoeken! Zou zo gebruiksvriendelijk zijn als ik kon kijken bij de L..... van forum Limburg en zie (das kijken dus).......................... JA de moderator (incl. de GROOT opperhoofden bijvoorbeeld) en huppa................... IK weet welke moderator ik moet aanspreken IM'en, etc voor een opmerking, hint, what ever.......you name it! Snap je? Nu moet ik al die namen bekijken en dan weet ik dat Seven daar NIET modereert!!!!!!!!!! Jakkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Als je in de rubriek Limburg zit, staat er onderaan wie je hierover kan aanspreken !
                                  Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

Bij 'haarkleur' in het recensieformulier, mis ik eigenlijk de kleur donkerblond. Is toch anders dan gewoon blond. Deze kleur kom je nogal vaak tegen. Wel handig, want sommige dames delen hun kamer met een ander. Die nuance tussen blond en donkerblond maakt het verschil en is dus medebepalend of het hier om de bewuste dame van de recensie gaat, of dat het een ander is.

Commentaar

Sint Nicolaas is weer in het land!!!!

Graag voor in onze schoen:

een 'alfabetisch'-knopje voor de zoektocht?

Commentaar

Sint Nicolaas is weer in het land!!!!

Graag voor in onze schoen:

een 'alfabetisch'-knopje voor de zoektocht?
                                        Hier sluit ik me helemaal bij: gewoon een 'alfabetische popup' voor elke rubriek ipv alleen die met recensies..
                                        En dan nog zorgen dat deze ook echt werken voor Macintosh-gebruikers (zie ook bugs)
                                        Lik me een weg naar boven

Commentaar

Bij een recensie staat vaak al iets ingevuld bij "Informatie dame", zoals een Locatie en soms een Regio. Dit, omdat de recensie onder een bepaalde rubriek valt. Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat je dat niet kan wijzigen? (Zoals de "Informatie dame" wanneer er al een recensie geschreven is.)
                                          En dan tegelijk één of meer of meer velden (Regio/Plaats, Plaats/Wijk) verplicht stellen.
                                          (Dit omdat er bij mij wat mis is gegaan en ik de hulp van de moderator moest inroepen. )

Het hele "Recensieformulier" mag wat mij betreft boven "Titel" en "Bericht:" geplaatst worden. Een deel van de info komt nl. in het onderwerp terecht en het is dan logischer om in het bericht te refereren aan het formulier. Ook zou de "Informatie dame" bovenin het formulier mogen komen.

Overigens, is het nog steeds mogelijk om complimenten te geven over de nieuwe site of mag dat na een tijdje niet meer, zoals bij nieuwjaarswensen? Zo ja, hierbij dan!

groeten, befeater