Historie

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Historie

L.S., tot hoever terug in de tijd gaat het hookersarchief van schrijfsels? Wanneer is dit alles begonnen en is dat alles nog in te zien? Uiteraard gaat het mij om een specifieke dame met een groot probleem van persoonlijke aard; de gedachte is wellicht iets te vinden wat op enige wijze de uitkomst op positieve wijze kan beinvloeden. Indien gewenst kan ik de identiteit van de dame in kwestie geven maar zeer zeker niet in het publiektoegankelijke stuk en ook niet aan jan en alleman waarvoor ik veronderstel begrip te krijgen.

Re: Historie

Ik heb laatst aangegeven dat ik een bezochte dame al een lange tijd niet meer gesignaleerd heb en dus naar het archief kan.

De moderator heeft het volgende geplaatst:
    "Topic dus zoals te doen gebruikelijk gesloten en binnenkort naar het archief."

Mijn vraag is: Wat is binnenkort naar het archief?
    Ik zie namelijk nog steeds de recensie op de oude plek staan

Commentaar

Binnenkort wil alleen maar aangeven dat de moderator het op dat moment even laat staan, zodat andere bezoekers van die rubriek het ook kunnen lezen.

Ik doe dat ook wel eens als iemand info heeft over een dame. Dan laat ik het topic nog een week of twee staan alvorens ik het topic naar het archief verplaats.

Groet,
      Krukkie
      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe Dabbert
        Vandaag is er historie geschreven!
        Een nieuw record bezoekers van de site!

Het record staat op 3.071, dat Vandaag werd gevestigd om 21:18.

Groet DD,
        En dat schrijf jij om 21.13 uur??????

Maar goed, ik heb het ook gelezen onderaan de hoofdpagina:

Er zijn momenteel 2995 bezoekers online. 469 leden en 2526 gasten

Het record staat op 3.071, dat Vandaag werd gevestigd om 21:18.

- Swiftnick

Commentaar

Heeft te maken met een aangekondigde uitzending in nieuwsuur, waarbij onze website ook wordt genoemd.

Overigens worden recensies van gestopte dames inmiddels langer in het archief bewaard. Hiervoor is door Midhold extra serverruimte vrijgemaakt zodat we snel over het forum kunnen blijven navigeren
          Dick31
          EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Wanneer ik mijn vroegere berichten wil bekijken, staat er in eerste instantie dat er vijf pagina's zijn, maar na pagina 2 krijg ik een fout melding, waarna de lijst verandert en er maar 2 pagina's zouden zijn. Het oudste weergegeven bericht is van 2007; ik ben tamelijk zeker dat er sindsdien meer zijn geweest dan wat ik nog kan raadplegen. Is daar nog wat aan te doen?

Commentaar

2007 is al een aardig eindje terug, kans is dus groot dat er een groot aantal berichten van je in het archief gezet zijn. Gewone leden hebben daar geen toegang toe en dat zal ook in de toekomst niet veranderen.

Het is ons bekend dat leden ook graag hun hele oude berichten terug willen kunnen lezen, maar de huidige forumsoftware biedt ons momenteel geen mogelijkheid om alleen de eigen berichten terug te laten lezen. Als topics om een bepaalde reden in het archief of elders zijn geplaatst waar gewone leden geen toegang toe hebben, is het bericht dus ook niet terug te lezen. Staat het echter in een topic dat 12 jaar geleden al is geopend en nog actief is, dan is dat nog steeds terug te lezen.
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Dus mijn berichten van 2007 kan ik nog lezen als ze tot een topic behoren dat nog actief is, en een bericht van vorig jaar kan weg zijn als het hele topic naar het archief is verhuisd? Ik begrijp het. Wel jammer - ik ben op zoek naar namen van bepaalde meisjes.

Commentaar

Hi thank you i like it

Commentaar

Aan het werk...
                  X