zoekfuncties op afkomst en/of huidskleur

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• zoekfuncties op afkomst en/of huidskleur

Ik zou het prijs stellen indien een zoekmogelijkheid wordt gerealiseerd om te kunnen zoeken op afkomst (land of werelddeel) maar nog liever op huidskleur.

Mag dat nog anno 2018?
    When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Ik zou niet weten waarom niet. Er wordt volop geschreven over Oostblok dames, Thaise dames of Nederlandse dames. Wat is er mis met een zoekfunctie naar gekleurde dames (getint, bruin of zwart) of Afrikaanse, Zuid Amerikaanse of specifiek per land? Interesse kan ook voor een specifiek land zijn bijvoorbeeld omdat je er een band mee hebt.

Commentaar

Mee eens ! Zou een prima toevoeging zijn aan de site is dit mogelijk moderator?

Commentaar

Mogelijk is veel. De mods gaan daar niet over. We kunnen wel voorstellen doen. Laten we echter eerst the most basic tools weer op orde krijgen. Daar is nog veel werk aan de winkel.

Commentaar

Dit kon met de in de vorige versie van de site aanwezige functie "zoeken op recensie" als ik het me goed herinner. Of die functie ooit nog terugkomt is een grote vraag.
            Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Dit is de IT-ploeg van Midhold. Ze werken dag en nacht om deze site online te houden.

Commentaar

Ja, wanneer komt zoeken op recensie nu EINDELIJK terug?
                I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

Aan het werk...
                X