Draadje voor nachtclub's

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Draadje voor nachtclub's

Is het mogelijk om een draadje toe te voegen voor nachtclubs?
    Zou me leuk lijken om ervaringen te lezen hoe anderen een lapdance, het drinken of de algemene sfeer binnen een nachtclub ervaren.

Een nachtclub kan vaak een goed alternatief zijn van een intieme beurt bij een dvp of een b2b massage.
    Een lapdance kan je ook zien als een soort b2b.

Eerste post en al meteen een nieuwe topic.
    Krukkie en ik gaan het volgen.

Commentaar

Deadalos Haha klopt ja, ik ben nieuw in dit wereldje en heb nog geen ervaring op kunnen doen met een dame van plezier. Ben zelf van plan om naar La Vie en Proost te gaan voor een lapdance, en zou daarom ook graag ervaringen van andere willen lezen, zodat ik kan zien wat ik kan verwachten. Daarom ook dat ik gelijk begin met een nieuw topic

Commentaar

La vie en rose op de wallen is meer een kroeg waarin de drank 3 keer zo duur is en waar dames lapdances geven aan de bar. Lapdance duurt zo’n 3 minuten en kost zo’n 20 euro. Met name in de weekenden is het druk en naar mate de avond vordert en de gasten dronken worden, worden de dames nog zakelijker. Op naar de volgende klant. Het is leuk voor een uurtje en 1 lapdance rond 21:00/22:00, maar daarna moet je eigenlijk weer weg.

Commentaar

wat is precies de definitie van een nachtclub?

is dat het zelfde als een sexclub, dus een clubs waar je net als in een privehuis dames kan bezoeken voor seks, maar dan met een bar erbij waar klanten elkaar zien? Die vallen dan toch al onder clubs en privehuizen? Of is een nachtclub meer op sexy danseressen gestoeld?

Commentaar

Ik ben ook wel benieuwd naar die definitie van 'nachtclub'. Ik weet niet beter of clubs als de Mayfair in Den Haag zijn nachtclubs.

Als er meer stripclubs of iets dergelijks (vroeger had ik een vriendinnetje die in Teasers (Amsterdam) had gewerkt, daar vertelde ze veel over, maar Teasers is al jaren geleden gesloten) worden bedoeld, dan heeft dat denk ik meer raakvlakken met uitgaan, met een oe-la-la randje, dan met betaalde seks.
            Volgens mij zijn die stripclub-achtige tenten ook vooral tourist traps, of in ieder geval voor mensen die - net als topic starter zelf - niet zo thuis zijn in het wereldje, en daarom niet doorhebben dat ze gigantische bedragen betalen voor nagenoeg niks. Of meer voor groepjes voor wie het nét een stapje te ver is om te zeggen: 'kom, we gaan naar een hoerenten!', en dus daarom noodgedwongen met een treetje lager genoegen nemen.
            En ja, ook dames in een stripclub staan vaak wel open voor een paydate (zoals voornoemde vriendinnetje), maar dan wat selectiever, en die staan er natuurlijk niet op te wachten dat ze gerecenseerd worden omdat ze daarmee de clubvergunning in gevaar brengen, en dus hun bron van inkomsten.

Als je een paar tientjes moet neertellen voor een paar minuten 'lapdance' terwijl je een veel te duur drankje drinkt, dan zit ik toch liever - zoals gisteren - in een saunaclub, waar eten en drank in de €50 entree zit, waar naakte dames overal om je heen zijn en waar je voor vijf tientjes een half uur helemaal te buiten kan gaan aan dampende seks.
            Maar goed, ieder z'n meug.

Commentaar

Met nachtclub bedoel ik echt een plek waar je komt om te kijken naar dames die erotisch dansen en eventueel ook een lapdance geven niet meer dan dat.

Zelf heb ik vorig jaar een goede ervaringen op kunnen doen.

Mijn eerste en enigste ervaring met een nachtclub was vorig jaar bij club Pasha in Keulen, daar had ik 20 euro betaald om binnen te komen en kon daar de hele nacht doorhalen met mooi uitzicht en all you can drink cola (had die nacht geen Airbnb geboekt dus dit kwam goed uit)
              Heb daar ook kunnen genieten van diverse lapdances (10 euro per lapdance) wat me goed was bevallen. Was voor de hele nacht rond de 50 euro kwijt.

Door deze leuke ervaring wil ik graag meer van dit soort clubs bezoeken. En zou hierbij ook willen zien hoe andere ze ervaren.

En bij de recensies hoef ik niet elk detail te zien, maar juist de algemene sfeer.

Commentaar

Misschien meer een topic for Partyflock of FOK-forum ot iets dergelijks.
                Hookers gaat uiteindelijk toch over ervaringen met (betaalde) sekscontacten, die kunnen eventueel plaatsvinden in een party-omgeving, maar uiteindelijk gaat het om die contacten. Zelfs de door jou aangehaalde b2b massages kennen een seksueel hoogtepunt en zijn dus totaal iets anders dan een lapdance.
                Maar wie weet had een topic hier - https://www.hookers.nl/forum/hookers...k-terecht-voor - je iets kunnen opleveren, alhoewel ik vermoed dat je daar ook niet al te veel respons zou krijgen, maar wie weet.

Commentaar

Aan het werk...
                X