Cup G

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cup G

Bij het plaatsen van een recensie is cup G geen optie, het eindigt bij E+. Kan de rest van de letters niet gewoon toegevoegd worden?

Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn, maar op dit moment heeft dat geen prioriteit gezien de bugs die nog moeten worden opgelost.
    Anderzijds kan je in je recensie tekst aangeven welke cupmaat de dame daadwerkelijk heeft als E+ aan de orde is.

Commentaar

Is er al tijd om deze feature te mogelijk te maken?

Commentaar

Ja dat vind ik ook wel. Tussen een E-cup en echte megatieten is er wel een groot verschil!

Commentaar

Heren, zie mijn post onder #2
          Met een knipoog.......er moet nog het een en ander worden opgelost dat meer urgentie heeft dan grote boobies

Commentaar

Wat kan er nou belangrijker zijn dan big boobs?

Commentaar

Er staat toch E+?
              Dat is het hetzelfde als schrijver >E (groter dan E.)

Wat mij betreft houden ze zich bij Midhold eerst bezig met andere prioriteiten.

In een recensieformulier E+ invullen volstaat, je kunt in de bijgevoegde tekst melden da de dame een F of G cup heeft of welke benaming je aan "megatieten" wilt geven.
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                  Er staat toch E+?
                  Dat is het hetzelfde als schrijver >E (groter dan E.)
                  Eh, ja?
                  Dat is niet hetzelfde als F of G.
                  Wat mij betreft houden ze zich bij Midhold eerst bezig met andere prioriteiten.
                  Eerst? Natuurlijk, maar als je bijna een jaar lang geen tijd hebt voor iets simpels lijkt er toch iets aan de hand.

Commentaar

Aan het werk...
                  X