Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Vanuit Alfabetisch scherm openen in nieuw tabblad

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vanuit Alfabetisch scherm openen in nieuw tabblad

Het volgende feature zou ik erg handig zijn in het alfabetisch scherm. Als je rechtermuisklik doet op een topic is er een optie om de link te openen in een nieuw tabblad of venster.
    Dit is handig als je vanuit dit alfabetisch scherm meerdere topics wilt openen. Nu is het zo dat als je een link opent door op een topic te klikken, dan ben je dit scherm kwijt en moet je het opnieuw openen en sorteren, topic zoeken etc.

Oorspronkelijk geplaatst door ymmw1985 Bekijk bericht
    Het volgende feature zou ik erg handig zijn in het alfabetisch scherm. Als je rechtermuisklik doet op een topic is er een optie om de link te openen in een nieuw tabblad of venster.
    Dit is handig als je vanuit dit alfabetisch scherm meerdere topics wilt openen. Nu is het zo dat als je een link opent door op een topic te klikken, dan ben je dit scherm kwijt en moet je het opnieuw openen en sorteren, topic zoeken etc.
    Vooral omdat de alfabetische zoekscherm erg traag is, als je ergens op het eind van het alfabet wilt zijn duurt het wel erg lang om opnieuw de zoekfunctie op te starten.

Commentaar

Dit is inderdaad wel jammer. Helaas werkt CTRL+klik ook niet.

Commentaar

Mee eens! Al vaker gehad dat ik de lijst wilde bewaren en verschillende topics er uit bekijken. Dat gaat dus niet. Lijst is weg zodra je er een keuze uit maakt.
        Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Ik ga hem toevoegen aan de wensenlijst. klinkt als "logisch" om te openen in een nieuw tabblad.

Commentaar

Aan het werk...
          X