Alfabetische volgorde

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alfabetische volgorde

Sinds enige tijd heb ik gemerkt dat in de forums de alfabetische volgorde niet meer helemaal wordt weergegeven, slecht een korte lijst en kan ook niet verder naar beneden scrollen. Is er iets veranderd of zit het probleem in mijn instellingen? Graag jullie reactie. Oldie.

Re: Alfabetische volgorde

Probleem zit hem in je instellingen heb zo het vermoeden dat jou internet exploder niet helemaal goed is want bij mij werkt alles optimaal op meerdere pc's.

Groet Bobby Vitale
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Wat wel een probleempje is dat de adressen niet altijd kloppen als de dames verhuisd zijn. Dan staat in het topic wel het laatste adres, maar in de alfabetische lijst niet.
      Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby vitale Bekijk bericht
        Probleem zit hem in je instellingen heb zo het vermoeden dat jou internet exploder niet helemaal goed is want bij mij werkt alles optimaal op meerdere pc's.

Groet Bobby Vitale
        Keesje gebruikt mozilla/firefox gaat prima

grt keesje

Commentaar

Was inderdaad de instellingen, sinds kort IE8 in gebruik. En je moet dan compatibiliteitsweergave aanklikken en dan gaat het prima. Bedankt voor de feadback.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht
            Was inderdaad de instellingen, sinds kort IE8 in gebruik. En je moet dan compatibiliteitsweergave aanklikken en dan gaat het prima. Bedankt voor de feadback.
            Oldie,

Bedankt voor de tip.
            Ik heb ook Internet Explorer 8 en had hetzelfde probleem met de alfabetische lijst.

Omdat ik niet zo vaak in dee rubriek kijk, valt het mij nu pas op.

Bedankt voor de tip...ook een mod is nooit te oud om te leren.

Groet,
            Krukkie
            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Zou het mogelijk zijn de alfabetische volgorde ook in de mobiele versie te krijgen?
              Ideaal als je terplekke bent, nu zoek je je suf op je kleine schermpje..
              Lik me een weg naar boven

Commentaar

Is het mogelijk dat er naast het adres een alfabetische lijst komt op naam? Dat zou wel handig zijn, hoewel niet speciaal voor mij maar meer voor een ander... Het zoeken gaat mij altijd wel goed af.

Commentaar

In mijn rubrieken staat de alfabetische lijst op adres en op naam.

Groet,
                  Krukkie
                  It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Het is in elk rubriek zo dat het op volgorde staat op adres en vervolgens op naam. Maar ik bedoel alleen op volgorde op naam (en daarachter heb je het desbetreffende adres, dus niet op volgorde) zodat op naam zoeken heel eenvoudig is.

Commentaar

Knop op alfabet weg?

Hallo,
                      Ik mis ineens op de subforums de kop "Alfabetisch". Ligt dat aan mij?

Commentaar

Re: Knop op alfabet weg?

Ik zie de knop in ieder geval wel staan.
                        Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

Re: Knop op alfabet weg?

Oorspronkelijk geplaatst door DozyDavid Bekijk bericht
                          Hallo,
                          Ik mis ineens op de subforums de kop "Alfabetisch". Ligt dat aan mij?
                          Nee, dat ligt niet aan jou, daar hebben meer mensen last van.......

Groeten,

Tijgerpeper
                          Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

En wat is dan de oorzaak en hoe is het te verhelpen ?

Commentaar

Scroll helemaal naar beneden op het subforum naar keuze. Lijst is zo te zien verplaatst zodat hij ook mobiel te zien is.

Commentaar

Hmm, ook ik ben de alfabetische volgorde kwijt.
                                Die gebruik(te) ik veel. Waar staat die knop nu?
                                Ik kan 'm niet terugvinden, ook niet onderaan.
                                Iemand een tip?

Commentaar

Re: Alfabetische volgorde en andere bugjes (gerelateerd aan Firefox 15.0)

Volgens mij hebben jullie onlangs aan jullie site gewerkt. Ik heb verscheidene problemen waaronder de missende alfabetische volgorde [update blijkbaar ligt het aan FireFox 15.0, die is onlangs uitgerold]

Zover m'n html/php/css/javascript kennis gaat werd er popupje geshowd met daarin een lijst van linkjes. De knop mist dus geen mogelijkheid tot het showen van de div (oid), echter daar bijvoorbeeld de totaalscore knop bij een damestopic nu opeens helemaal beneden aan de pagina staat, dacht ik dat ie misschien daar zou staan en wat kwam ik in Forum Noord Nederland tegen. Helemaal de alfabetische lijst. Dus dat lijkt me niet _jullie_ bedoeling, achteraf wel handig

De knop totaalrecensie bij een dames topic staat dus zoals al gezegd nu helemaal beneden, maar doet helemaal niks. Datzelfde geldt voor de individuele links naar recensieformulieren ingevuld door de forumleden. Bij de mouse-onover van zo'n link krijg ik wel een handje te zien (om te laten zien dat het een link betreft, naar wederom een css popupje), maar meer dan dat doet het ook niet.

Ik gebruik trouwens FireFox 15.0 en ik heb IE 9.0 aangeslingerd om een vergelijkbare test uit te voeren en die lijken dit soort problemen niet te hebben. Nou ja, dus geen bugjes, FF 15 doet blijkbaar tegenwoordig iets anders, FYI.

Commentaar

Er is niet aan de site gewerkt maar een java update veroorzaakt dit. Even de knop CTRL en F5 (= refresh) indrukken en het formulier opent weer gewoon. Dit leegt je cache geheugen waarmee het probleem meteen is opgelost.
                                    Vond het al raar dat het tot nog toe alleen in de moderatorshoek was gevraagd

Commentaar

Dank, dat is inderdaad de oplossing voor mij. Ik dacht ff dat ik net toevallig het aangaf dat jullie al iets aan het repareren waren, want opeens stond er in FF 15 wel de knop alfabetische volgorde boven, maar dat zal wel het cache gebeuren zijn geweest, maar recensieformulieren speelde toen nog wel. Maar CTRL F5 does the trick.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X