Ik schrijf recensies maar de teller van berichten stijgt en van recensies niet.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ik schrijf recensies maar de teller van berichten stijgt en van recensies niet.

Het valt mij op dat de tellers van de berichten en de recensies niet meer bijgehouden worden. Klopt dit of mis ik iets ??

Re: tellers

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef
    (...)ik geloof dat ie niet op te schroeven is he?

stef de bef de happy hookerwalker
    Jawel hoor!
    Gewoon recensies schrijven!
    Oh ja! Hij telt maar één recensie per dame. Al schrijf je 10 keer een recensie bij een dame, hij telt maar 1 keer...

Groet, Jaccoone

Commentaar

Het heet "actieve recensies".
      Betekent dat dat als een dame gearchiveerd wordt, dat je recensiesteller dan ook teruggedraaid wordt?
      Dit is een vraag, maar misschien is het ook wel een antwoord.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad de Spietser Bekijk bericht
        Het heet "actieve recensies".
        Betekent dat dat als een dame gearchiveerd wordt, dat je recensiesteller dan ook teruggedraaid wordt?
        Dit is een vraag, maar misschien is het ook wel een antwoord.
        Nee, enkel door het archiveren van de topic verandert de recensieteller niet, maar wel als eventueel na zeer lange tijd het archief een keer wordt opgeschoond.

Commentaar

ik ben het er totaal niet mee eens
          als ik een resencie schrijf over een dame is dat toch een resencie?
          waarom moet die verdwijnen?
          als iemand nieuw hier is op hookers en je hebt 100 resencies geschreven en de helft is verdwenen dan lijkt het net of je niet zo veel schrijft.
          Je hebt het kennelijk niet helemaal begrepen, want zoals ik heb proberen uit te leggen verdwijnt het telleraantal niet zomaar, sowieso al niet door het archiveren van een topic, dus dat valt heel erg mee. Ik zou niet weten waarom iemand die nieuw is op dit forum recensies zou verliezen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hitsige man Bekijk bericht
            Je hebt het kennelijk niet helemaal begrepen, want zoals ik heb proberen uit te leggen verdwijnt het telleraantal niet zomaar, sowieso al niet door het archiveren van een topic, dus dat valt heel erg mee. Ik zou niet weten waarom iemand die nieuw is op dit forum recensies zou verliezen.
            ik heb het wat verkeerd geschreven ik bedoelde dat een nieuw lid jouw leest en dat jouw resencies naar beneden zijn gegaan. dan kan hij denken dat jij niet zoveel geschreven heb.

lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Ik schrijf recensies maar de teller van berichten stijgt en van recensies niet.

Even een vraagje aan de mods.
              Ik begrijp iets niet helemaal.
              Ik heb een Topic gestart over Em in de hunsestraat Den Haag.
              Na mn eerste bezoek heb ik een recensie geschreven over haar.
              Nu staat er enkel nog het bericht,maar het recensieformulier is verdwenen.
              Ik heb vandaag ook weer 2 recensie,s geschreven,maar deze worden bij mn berichten opgeteld,en niet bij mn recensies.
              Mischien dat iemand hier iets over kan uitleggen?
              Alvast bedankt.
              Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Re: Ik schrijf recensies maar de teller van berichten stijgt en van recensies niet.

Is heel simpel te verklaren. Per topic is er per lid maar een recensieformulier beschrikbaar dat betekent dus al ga je tien keer naar dezelfde dame en je schrijft erover heb je toch maar een recensieformulier. Recensieteller doet feitelijk niks anders dan recensieformulieren tellen en niet geschreven ervaringen. Mocht je in een topic een lid tegenkomen met meerdere recensieformulieren in een topic dan is dat een fout van de moderator die is begaan bij een samenvoegactie.

Groet Bobby Vitale
                Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Ik schrijf recensies maar de teller van berichten stijgt en van recensies niet.

oke,bedankt voor de uitleg Bobby.
                  Groetjes Kale Bas!

Commentaar

bedankt bobby! dat wou ik ook altijd al weten waarom bij elke dubbele resencie aan 1 dame het resencie formulier verdween. ik klik nu enkelt bij een dubbel bezoek reageer aan en enkelt resencie als er iets veranderd is zoals prijs of handeling.

Commentaar

Re: Tellers

nou heb ik weer een nieuwe resencie geschreven en op resencie gedrukt en weer blijft mijn resencie teller plakken hoe kan dat nou? ik kijk wel eens bij andere maar daar telt ie gewoon op!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef Bekijk bericht
                        nou heb ik weer een nieuwe resencie geschreven en op resencie gedrukt en weer blijft mijn resencie teller plakken hoe kan dat nou? ik kijk wel eens bij andere maar daar telt ie gewoon op!

Hij staat er toch gewoon? Wat maakt die teller nou toch uit!
                        Schrijf je recensies voor die teller? Ik snap werkelijk niet, waarom mensen zich zo druk maken over berichtentellers/recensietellers...

Groet, Jaccoone

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
                          Hij staat er toch gewoon? Wat maakt die teller nou toch uit!
                          Schrijf je recensies voor die teller? Ik snap werkelijk niet, waarom mensen zich zo druk maken over berichtentellers/recensietellers...

Groet, Jaccoone
                          kan jij makkelijk zeggen met je 73 resencies
                          het was maar een vraag hoor! vergeef me.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stef de bef Bekijk bericht
                            kan jij makkelijk zeggen met je 73 resencies
                            het was maar een vraag hoor! vergeef me.

Het is je vergeven!
                            Maar nogmaals, als je recensieteller "hoog" staat, geeft dat je in mijnoptiek echt niet meer aanzien of zo hoor. Althans, ik voel me met mijn 73 recensies echt niet meer dan jij met 34.
                            Trouwens, ik ben ook al langer actief dan jij, dus dan is het toch niet bijzonder dat mijn teller hoger staat dan de jouwe?
                            Nee, serieus. je moet niet schrijven, omdat je teller dan hoger wordt, maar omdat je het leuk vindt om te doen...
                            Btw, als ik alles had geschreven, wat ik meegemaakt heb, had mijn recensieteller misschien wel over de 500 gestaan. Maar ik schrijf lang niet alles op. Sommige dingen vind ik gewoon niet leuk om te schrijven en dan zijn er ook nog dames die een recensie niet op prijs stellen.

Iets anders, ik ken ook een familie (son of.... The darkest... The oldest... ) wiens recensietellers vrijwel synchroon oplopen, maar die zelden een recensie schrijven....

Groet, Jaccoone

Commentaar

nog even om de duidelijkheid het gaat mij niet om de teller maar de vraag hoe kan dat? dus nou niet te veel hier over uitwijden

Nou vooruit. Nog één keer dan.
                              Berichtenteller werkt alleen in de recensietopics en in de nieuws/over ons rubrieken. Dus niet in de "wie heeft er ervaring met" rubrieken en in geklets en geouwezwam. (wel in geouwezwam bij de recensierubrieken! )

De recensieteller telt per dame één recensie, als je de recensieknop gebruikt.
                              Al schrijf je tien recensies bij één dame, hij telt maar één keer.
                              Dus als de recensieteller, zoals bij jou, op 34 staat, betekent dat dat je 34 verschillende dames hebt gerecenseerd.

Als dat niet klopt, zoals jij aangeeft en je vindt het erg belangrijk, stuur dan een mailtje naar de admin, wellicht kan die het nazien als hij/zij tijd heeft...

Groet, Jaccoone

Commentaar

de laatste x dan he ik wist dat allemaal al. maar echt waar soms bij resencie indrukken en schrijven en bij een hele nieuwe dame telt ie echt niet op. bobby heeft me al eens willen helpen ermee maar het ging niet. waarom ik het wil weten is dat ie bij andere wel gewoon optelt. iedergeval ik hoor er nooit wat over,mischien dat een ander er niet op let of het niet uitmaakt.
                                maar wat me wel stoort is dat mijn leeftijd teller wel stijgt

Commentaar

Mod. mijn recensie teller is schijnbaar blijven hangen...mogelijk wandel ik teveel natuurlijk of te snel zeker ?

Mijn berichten teller werkt blijkbaar wel normaal.

Heb dat met de laatse 3 à 4 rec.forms. ook al gemerkt dat mijn rec. teller blijft hangen...deze dames slechts één keer bezocht en één maal over geschreven ook.

Kan je dat even nakijken en eventueel even recht zetten? Grtz Ralf Palige Zasen overigens.
                                  Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ralfke Bekijk bericht

Kan je dat even nakijken en eventueel even recht zetten? Grtz Ralf
                                    Zal er toch de midhold techneut eraan te passen moeten komen zelfs als super moderator kan ik dat niet rechtzetten.
                                    Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door darkvader vitale Bekijk bericht
                                      Zal er toch de midhold techneut eraan te passen moeten komen zelfs als super moderator kan ik dat niet rechtzetten.
                                      Oke thnx darkvader vitale
                                      Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Ok, als ik het goed begrijp kan ik enkel maar 1 recensie / dame gebruiken ??

Wel jammer, net omdat ik bij een dame ben geweest die in ht begin super was, maar op het einde niet meer. (tot slecht toe), en ik wou het progress weergeven.

Wil dus zeggen dat ik best enkel een recensie aanpas als er ook iets veranderd is aan de dienstverlening ?? Maar zo klopt mijn rec. teller niet, als ik 100x bij dezelfde dame ga omdat ze zo lekker is, dien ik wel 100 rec's geëvalueerd te krijgen, niet ??

Groeten
                                        I will walk 500 miles ...

Commentaar

Bru_Anom,

De recensieteller telt inderdaad per dame. Als je van je eerste bezoek lyrisch een recensieformulier invult is het uitstekend. In je vervolgbezoekjes wordt het steeds minder tot misschien zelfs slecht. Wel volgt dan een rekenkundig gemiddelde van voldoende uit de bus.

De reden hiervoor is simpel. Het is niet de bedoeling dat op basis van de ervaring van 1 persoon die de hele tijd lyrisch dan wel afkrakend schrijft de beoordeling steeds wordt aangepast maar op basis van het gemiddelde van de verschillende wandelaars die hier hun ervaring schrijven. Dit is ook waarom het van belang is om vooral op de recensieknop te drukken in plaats van op de reageer button, zodat er een goed oordeel gevormd kan worden over de dienstverlening van een dame van plezier.
                                          Dick31
                                          EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar