Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Wijziging/Opheffen gebruikersnaam

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Wijziging/Opheffen gebruikersnaam

Hallo, wilt iemand mijn profiel verwijderen asap Thanks

Commentaar

• graag ook mijn profiel en berichten verwijderen aub, ik ben er volledig mee gestopt
      Chatzy - Stamcafe de coole chat voor vele hookersleden (m/v) , jij komt toch ook eens langs ?

Commentaar

• Dat vind ik jammer Rebecca.

Commentaar

• Vind ik ook jammer, ik heb je berichten altijd gewaardeerd, maar ja, je moet je eigen beslissingen nemen en nudat het "even wennen' is met het nieuwe forum kan ik begrijpen dat dit een goed ogenblik is om ermee op te houden.
          Beste wensen en bedankt voor de vele leuke berichten.
          Thalysman
          Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

• Bij deze wil ik ook dat mijn profiel met daarbij alle recencies die ik geplaatst heb verwijderd word
            ik heb nu al 2 keer een mailtje gestuurd naar de webmaster maar nog niks gehoord

Commentaar

• Wegens vakantie is er niemand aanwezig om de webmail te beantwoorden. Moderators kunnen geen accounts verwijderen dus op ons kun je ook geen beroep doen!

Groet Gollem66
              Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

• Waarom reageren de moderatoren niet op diverse emails die ik gestuurd heb via het contactformulier en de gewone mail?
                Mijn account en berichten moeten verwijderd worden.

Edit: zie de reactie van Gollem66 hierboven voor het antwoord op jouw vraag.
                Laatst gewijzigd door groentje1970; 29-07-17, 17:38.

Commentaar

• Ik blijf me verbazen over die mensen die bekant hysterisch gaan lopen gillen dat hun account opgeheven moet worden, en het liefst gisteren nog. Als je hier klaar bent dan kom je hier toch niet meer? Onbegrijpelijk dit.

Commentaar

• Laat profiel maar staan!

Oorspronkelijk geplaatst door TheGrey
                    Graag mijn profiel verwijderen.

Commentaar

• Na 12 jaar is het welletjes. Het nieuwe forum kan mij totaal niet bekoren, wat een sof..... Bij deze verzoek ik dan ook mijn account te verwijderen.
                      A.M.G.

Commentaar

• Ik heb je verzoek doorgestuurd naar de hoofdmoderator

Commentaar

• Wandelbroeders,

Er is een tijd van komen,en een tijd van gaan.Vandaag gooi ik na ruim 14 jaar Hookers de handdoek in de ring.

Dit niet alleen vanwege recente teleurstellingen hier op het forum,maar ook omdat ik kort geleden in mijn leven een nieuwe richting in ben geslagen waarin geen plek meer is voor een aantal zaken,waaronder Hookers.

Zo dadelijk stuur ik een mailtje naar webmaster@hookers.nl en info@hookers.nl om mijn account te verwijderen.

Het ga jullie goed!

Groet,
                          FredB.

Commentaar

• Dank voor je bericht FredB. en zoals jij het doet, is de enige juiste manier om je account op te heffen.

FredB. veel succes in je verdere leven en bedankt voor je bijdrages aan Hookers.

Groet,
                            Krukkie
                            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Beste webmaster en of moderatoren,

Ook voor mij graag account en alle berichten etc... verwijderen. Niet omdat ik ontevreden zou zijn met het forum, maar omdat mijn leven een andere wending neemt...

Alvast bedankt,

Yzere

(merci maxx ik maak ook ff gebruik van je berichtje om mijn account te schrappen)

Commentaar

• Beste moderatoren,
                                Hierbij het verzoek om mijn account te verwijderen. Door mijn verhuizing naar de VS zit het er niet meer in om dit forum te volgen en al helemaal niet meer om te wandelen.
                                Bedankt, grt Johan

Commentaar

• Lees even bericht #163. Daar wordt aangegeven (met een bevestiging van Krukkie in #164) hoe je je account kan laten verwijderen.

Commentaar

• Ik wil graag mijn account opheffen.
                                    Ik heb een mailtje gestuud naar: webmaster@hookers.nl en info@hookers.nl en mijn gebruikersnaam vermeld.
                                    Is dit de juiste weg ????

Commentaar

• frails dat is inderdaad de enige juiste weg.

De admin van Midhold zal je account verwijderen.

Groet,
                                      Krukkie
                                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Ik zou ook graag mijn account laten verwijderen, heb besloten me op andere dingen in het leven te richten. Ik hoop dat dit bericht voldoende is

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochem1313 Bekijk bericht
                                          Ik zou ook graag mijn account laten verwijderen, heb besloten me op andere dingen in het leven te richten. Ik hoop dat dit bericht voldoende is
                                          Kijk even twee berichten terug. #168. Daar staan de emailadressen waar je een berichtje naar toe kunt sturen.

Commentaar

• Een account aanmaken is eenvoudig, maar bijna onmogelijk om het weer te verwijderen. Toch zou ik graag weten hoe ik deze poel der wanhoop weer kan verlaten.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
                                              Re: Wijziging/Opheffen gebruikersnaam

Zoals collega Krukkie al schreef: voor het laten opheffen van je account kun je vanaf het bij ons geregistreerde emailadres een email sturen aan webmaster@hookers.nl.

Dan hebben wij een redelijke zekerheid dat de email daadwerkelijk van de houder van het Hookers-account afkomstig is.

Ben je de inloggegevens van je emailaccount kwijt, stuur dan een IM met verzoek tot opheffing van je account aan moderator Helpdesk. Die zal je verzoek dan in behandeling nemen. In dit laatste geval zou het natuurlijk verstandig zijn om in de tussentijd geen nieuwe berichten op het forum te plaatsen.
                                              De enige juiste manier om je account te laten opheffen.

Groet,
                                              Krukkie